Watch Yourself is heerlijk!! Die andere twee vind ik helemaal niks aan.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption - Watch Yourself (The Pitcher Remix)
- View the latest post: Radical Redemption - Watch Yourself E.P.
- View the latest post: AgentM ft. Max Ewalts - Disarm Yourself (Based On Dash Berlin's 'Disarm Yourself')
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
dan heb je hem net aangepast, omdat ie pas online isMagnetron wrote:Stond al in de OP
Klopt, stond eerst HQ preview van soundcloudprovehito wrote: dan heb je hem net aangepast, omdat ie pas online is
-
B
Geen 1 van de 3 kan me bekoren helaas
Had na het lezen van de reacties wel wat meer verwacht van Watch Yourself. Klinkt niet verkeerd, maar kan bij lange na nog niet tippen aan bijvoorbeeld FL & RR.
Brutal 4.0 is drie keer niks voor mij. The Black Demon Remix heb ik eigenlijk nooit geluisterd en vind ik wel ok klinken zo op het eerste gehoor.
Brutal 4.0 is drie keer niks voor mij. The Black Demon Remix heb ik eigenlijk nooit geluisterd en vind ik wel ok klinken zo op het eerste gehoor.
Wel vet trouwens het artwork. Beetje weg van dat overdreven duistere gedoe.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Watch Yourself vind ik echt dik. Brutal 4.0 ook lekkere plaat. Alleen TBD vind ik vrij weinig aan, kick komt niet lekker door
Preview van Brutal 4.0 ook toegevoegd, voor de liefhebbers 
Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
The Black Demon Remix helaas al weer te vaak gehoord..
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.brianfct65 wrote:Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
nee, daar heb ik geen tijd voor.. sorry.Millard Fillmore wrote:Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.brianfct65 wrote:Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
Ik zal het anders formuleren; IK vind het verschrikkelijk. Te geforceerd lomp en lelijke vocals.
Dat jij het daar niet mee eens bent, prima. Ieder zn ding
Watch Yourself is heel dik, lekkere melodie en die korte Radical kicks klinken wat mij betreft best lekker onder zo'n euforische plaat. Vind Brutal 4.0 niet zo verschrikkelijk als de meesten hier maar die vocals zijn idd tenenkrommend en ik vind het ook eerder een dj tool wat iemand ergens al zei. Vooral die screeches vlak voor de 2de climax vind ik best vet.
De remix heb ik heel tof gevonden een paar maanden geleden, was al fan van het origineel vanwege die vette melodie en vocals van Biggie. Hij mist wel een klein beetje van de sfeer die het origineel had vind ik. Het grootste nadeel voor mij is alleen dat hij te veel gedraaid is en dat die kicks zo ongeveer nu in alle recente DP platen zitten.
De remix heb ik heel tof gevonden een paar maanden geleden, was al fan van het origineel vanwege die vette melodie en vocals van Biggie. Hij mist wel een klein beetje van de sfeer die het origineel had vind ik. Het grootste nadeel voor mij is alleen dat hij te veel gedraaid is en dat die kicks zo ongeveer nu in alle recente DP platen zitten.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heel goed, dat klinkt al beter. De plaat doet mij ook niet zoveel maar een schande voor hardstyle is wat overdreven hé.brianfct65 wrote:nee, daar heb ik geen tijd voor.. sorry.Millard Fillmore wrote:Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.brianfct65 wrote:Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
Ik zal het anders formuleren; IK vind het verschrikkelijk. Te geforceerd lomp en lelijke vocals.
Dat jij het daar niet mee eens bent, prima. Ieder zn ding
Watch Yourself prima plaat, hoor ik graag een keer live.
Brutal 4.0 is en blijft ontiegelijk eenvoudig op gehoor, doet mij niks.
The Black Demon is dan de dikste track imo.
Brutal 4.0 is en blijft ontiegelijk eenvoudig op gehoor, doet mij niks.
The Black Demon is dan de dikste track imo.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Opzich vind ik niks mis met Brutal 4.0 lekker lomp en simpel.
Maar die hoe die vocalen zijn ingesproken is gewoon tenenkrommend.
Maar die hoe die vocalen zijn ingesproken is gewoon tenenkrommend.