Millard Fillmore schreef:
brianfct65 schreef:
Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
The Black Demon Remix helaas al weer te vaak gehoord..
Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.
nee, daar heb ik geen tijd voor.. sorry.
Ik zal het anders formuleren; IK vind het verschrikkelijk. Te geforceerd lomp en lelijke vocals.
Dat jij het daar niet mee eens bent, prima. Ieder zn ding
