Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 16:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Watch Yourself is heerlijk!! Die andere twee vind ik helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stond al in de OP ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Stond al in de OP ;)

dan heb je hem net aangepast, omdat ie pas online is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

provehito schreef:
dan heb je hem net aangepast, omdat ie pas online is :(

Klopt, stond eerst HQ preview van soundcloud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 00:46 
 

Geen 1 van de 3 kan me bekoren helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 01:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had na het lezen van de reacties wel wat meer verwacht van Watch Yourself. Klinkt niet verkeerd, maar kan bij lange na nog niet tippen aan bijvoorbeeld FL & RR.

Brutal 4.0 is drie keer niks voor mij. The Black Demon Remix heb ik eigenlijk nooit geluisterd en vind ik wel ok klinken zo op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel vet trouwens het artwork. Beetje weg van dat overdreven duistere gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Watch Yourself vind ik echt dik. Brutal 4.0 ook lekkere plaat. Alleen TBD vind ik vrij weinig aan, kick komt niet lekker door
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Preview van Brutal 4.0 ook toegevoegd, voor de liefhebbers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
The Black Demon Remix helaas al weer te vaak gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:11 
 
Hardtraxx Elite

brianfct65 schreef:
Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
The Black Demon Remix helaas al weer te vaak gehoord..

Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
brianfct65 schreef:
Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
The Black Demon Remix helaas al weer te vaak gehoord..

Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.

nee, daar heb ik geen tijd voor.. sorry.

Ik zal het anders formuleren; IK vind het verschrikkelijk. Te geforceerd lomp en lelijke vocals.
Dat jij het daar niet mee eens bent, prima. Ieder zn ding :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Watch Yourself is heel dik, lekkere melodie en die korte Radical kicks klinken wat mij betreft best lekker onder zo'n euforische plaat. Vind Brutal 4.0 niet zo verschrikkelijk als de meesten hier maar die vocals zijn idd tenenkrommend en ik vind het ook eerder een dj tool wat iemand ergens al zei. Vooral die screeches vlak voor de 2de climax vind ik best vet.

De remix heb ik heel tof gevonden een paar maanden geleden, was al fan van het origineel vanwege die vette melodie en vocals van Biggie. Hij mist wel een klein beetje van de sfeer die het origineel had vind ik. Het grootste nadeel voor mij is alleen dat hij te veel gedraaid is en dat die kicks zo ongeveer nu in alle recente DP platen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:56 
 
Hardtraxx Elite

brianfct65 schreef:
Millard Fillmore schreef:
brianfct65 schreef:
Whatch your self, wat een vette plaat. Zoals Khadber ook al zei, samen met Frontliner & Radical Redemption 1 van zijn betere platen. Brutal 4.0 daarentegen is echt een schande voor Hardstyle.. Verschrikkelijk
The Black Demon Remix helaas al weer te vaak gehoord..

Grapjas, beter ga je de straat op met een hooivork en brandende fakkel.

nee, daar heb ik geen tijd voor.. sorry.

Ik zal het anders formuleren; IK vind het verschrikkelijk. Te geforceerd lomp en lelijke vocals.
Dat jij het daar niet mee eens bent, prima. Ieder zn ding :thumbup:

Heel goed, dat klinkt al beter. De plaat doet mij ook niet zoveel maar een schande voor hardstyle is wat overdreven hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Watch Yourself prima plaat, hoor ik graag een keer live.

Brutal 4.0 is en blijft ontiegelijk eenvoudig op gehoor, doet mij niks.

The Black Demon is dan de dikste track imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Opzich vind ik niks mis met Brutal 4.0 lekker lomp en simpel.
Maar die hoe die vocalen zijn ingesproken is gewoon tenenkrommend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
voor hardstyle is wat overdreven hé.

Brutal 4.0 is een schande voor de brutals.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle