Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Watch Yourself (The Pitcher Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:13 
 

jezus waarom weer die pingpong kickrolls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt als een hele brute remix! Kickrolls zijn ook redelijk intact gebleven zo te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
jezus waarom weer die pingpong kickrolls?


Dit was dus 't eerste wat me opviel haha. Leukere remix dan ik dacht, maar niet echt een verbetering t.o.v. het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die ene track ben ik dat geklapper wel gaan waarderen, maar hier vind ik het een beetje overbodig worden ofzo.

Geeft best wat drive mee, maar vind de track ansich vet genoeg zonder dat gestuiter denk ik.

Misschien went dit ook wel weer net als bij die andere ping pong track :P

Prima remix verder!! Goede kwalteit ook weer van dat filmpje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Geniaal juist die "ping-pong" kickrolls :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:25 
 

Klinkt in deze kwaliteit iig al heel vetjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks vliegen harder heen en weer dan Omegatypez zijn kicks voorheen. Vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:

maar niet echt een verbetering t.o.v. het origineel.

Het is in mijn ogen haast onmogelijk om deze te verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Het origineel is niet te verbeteren, maar kan hier nog niet echt over oordelen. Even wachten op een HQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het eens met Rickzel. De stuiterkickrolls in zijn nieuwe track vind ik eigenlijk niet storend, maar hier vind ik ze dan weer totaal niet passen. Ze vliegen alle kanten op en in combinatie met de rest van de track vind ik het niet fijn klinken. Het lijkt een onnodige toevoeging, want de track was denk ik een stuk vetter geweest zonder dat trucje weer uit te halen. De rest klinkt namelijk wel weer prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit wel een hele dikke remix met wat ik nu hoor! Vind zelf die kicks eigenlijk wel heel vet :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee deze gaat voor mij zeker niet het origineel overtreffen heb ik het gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Geniaal juist die "ping-pong" kickrolls :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:50 
 

Zeer geslaagde remix zo wat ik nu kan horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad wel vet. Vooral omdat je nog veel van het origineel terug hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zijn toch niet zo pingpongerig als in die andere track van the pitcher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 23:24 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me niet tegen, inderdaad wel hopen op een hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Luc en Michel! Leuk dat jullie meelezen! Mijn eerste indruk die ik krijg uit deze opname is zeer positief! Volgens mij is er leuk gespeeld met de lyrics en is de melodie ook redelijk behouden, het onderdeel dat ik juist zo sterk vind van het origineel. Even afwachten op de HQ maar de eerste indruk is zeer positief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Geniaal juist die "ping-pong" kickrolls :)

Ik kan er echt niet meer naar luisteren. Hunker naar een sterke melodie, met desnoods een kickroll vooraan de tweede melodie, maar gewoon ff een keer 32 normale (pitch)kicks. Net als overmatig gebruik van kickrolls haalt het m.i. alle drive uit de track, en daarnaast haalt het alle (duistere) lading van de melo.

Vind het in die Potato - Afterparty track prima passen. Bij dit soort synth/melo combinaties doet het mij helemaal niets. Bovendien snap ik echt niet waarom het in iedere track moet op dit moment. Keertje iets proberen kan ik inkomen, maar hoezo continu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg benieuwd naar een hq versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IMO kan je bij deze pingpongkickrolls fijner meetrommelen dan met normale.

En laten we eerlijk zijn, daar draait het om bij kickrolls. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hoi Luc en Michel! Leuk dat jullie meelezen! Mijn eerste indruk die ik krijg uit deze opname is zeer positief! Volgens mij is er leuk gespeeld met de lyrics en is de melodie ook redelijk behouden, het onderdeel dat ik juist zo sterk vind van het origineel. Even afwachten op de HQ maar de eerste indruk is zeer positief!

Durf jij met die lippen je moeder nog wel te zoenen voor het slapen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :(
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks