Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:17 

Hardtraxxer

Komt ie nou alleen op Hardstyle.com uit? Laat ik daar nou net geen saldo hebben....

OT: heerlijk mainstream plaatje met fijne kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:41 

Hardtraxx Elite

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:45 

Hardtraxx Veteran

jonah_psvfan schreef:
Komt ie nou alleen op Hardstyle.com uit? Laat ik daar nou net geen saldo hebben....

Er staat toch Hardstyle.com exclusive? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:51 

Hardtraxx Veteran

Origineel: lekkere drive in mid-intro door de sounds, kicks zijn wat slapjes maar passen wel goed bij de rest van het plaatje. De break die volgt is eindelijk weer is een mooie break, weliswaar 2 jaar oud maar toch. Dan komt de opbouw met die heerlijke melodie! Ik had hier wel een stukje graag anders gezien namelijk die vocal loop, die klinkt imo niet helemaal lekker. Climax is natuurlijk gewoon lekker, de mooie melodie met de bijpassende kicks. Tweede kleine break en climax gelden hetzelfde voor als de eerste. Na de 2e climax komt de outro die ingeleid wordt met een alweer een kleine break. Had ik ook graag wat anders gezien, nu haalt die kleine break een beetje de drive uit de plaat en maakt de mogelijkheid tot goeie overgangen ook wat beperkter, jammer.

Remix: Vocals vind ik totaal niet bij deze plaat passen maar goed omdat het een remix is. Leuke break voor de mid-intro, maar dan de mid-intro zelf. Heel veel drive met die screeches, verschillende kicks en snares. Heerlijk origineel. Hierna weer een break en climax(?) die qua idee hetzelfde zijn als de eerste break en mid-intro. Leuke afwisseling van de sounds die al eerder te horen waren.

Dus gewoon een super release met het origineel als de betere van de twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:58 

Hardtraxx Elite

Nice! Onverwachte release en dan ook nog op dezelfde dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:58 

Hardtraxxer

Eindelijk dan, wel een leuke verrassing voor de maandagmiddag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: eindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:09 

Hardtraxx Elite

Eindelijk, hele fijne track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:09 

Hardtraxx Veteran

Darklevi schreef:
Eindelijk dan, wel een leuke verrassing voor de maandagmiddag :D

gaaf dit na xq legends!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:38 

Hardtraxxer

Eindelijk inderdaad, genomineerd voor TOTY voor mij!
Wat een briljante melodie :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:45 

Aan het typen...

Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:05 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?

Ik denk dat dit gewoon zo'n plaat is met een melodie en sfeer die veel mensen gewoon pakt, ik vind hem ook niet heel anders dan andere mainstream plaatjes maar die melodie pakt mij gewoon heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:31 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk het origineel :worship: lang op gewacht. Beste HHZ plaat van 2012.
Audiofreqs remix is wel geinig maar die soort TRB kicks hoeven van mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Zelfde hier,
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 16:57 

Hardtraxx Crew

Enkel de melodie weet me wel te boeien, de rest is niet om over naar huis te schrijven. Zal hem zelf iig nooit opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:28 

Lyst schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 18:45 

Bierkoning

Lyst schreef:

Alles?

Mooie originele melodie, geen dramatische zogenaamd harde anti climax, vocals die daadwerkelijk wat toevoegen, mooie sfeervolle break, fatsoenlijke kicks (niet geweldig maar toch). En omdat het gewoon helemaal klopt als geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 19:22 

Hardtraxxer

Man man man zeg... Wat een blinkertje... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 22:41 

Hardtraxx Veteran

Fuck it... ben Seven helemaal zat, dit is wmbt de release van het jaar, en dan bedoel ik het origineel (hoewel ik de remix ook zeer geslaagd vind)

wat ongelofelijk jammer dat Heady deze lijn niet heeft doorgezet, maar wat een plaat om afscheid mee te nemen van de hardstyle, held ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:27 

Hardtraxx Addict

Origineel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lyst schreef:

Alles?

Mooie originele melodie, geen dramatische zogenaamd harde anti climax, vocals die daadwerkelijk wat toevoegen, mooie sfeervolle break, fatsoenlijke kicks (niet geweldig maar toch). En omdat het gewoon helemaal klopt als geheel.

Mee eens. Breaks en climaxes zijn erg sfeervol.

Ook het feit dat deze plaat al een hele tijd ligt en Headhunterz die de Hardstyle misschien wel beetje bij beetje aan het verlaten is voegt voor de meeste mensen wat toe aan deze plaat denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 21:19 

Hardtraxx Beheerder

Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 21:40 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.

Dat vind ik dan weer vreemd haha. Aangezien Now Is The Time en Reignite toch wel enige overeenkomsten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 12:23 

Hardtraxx Beheerder

JeftaElachouri schreef:
The Venator schreef:

Dat vind ik dan weer vreemd haha. Aangezien Now Is The Time en Reignite toch wel enige overeenkomsten hebben.

Reignite pakt me gewoon meer denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 11:11 

Hardtraxx Veteran

Super plaat! Eindelijk beschikbaar!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle