Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Tsja het origineel dateert nu van bijna 8 jaar geleden. Hoe wil je die kick in de huidige raw-hardstyle integreren? Dat zou nergens op slaan.

Ik vind dat B-Front hier echt het maximale uit heeft gehaald. Hardstylekicks van tegenwoordig zuigen heel hard (ook door het grote aantal amateuristische producers in de raw-scene) maar deze zijn echt het beste van het beste wat ik tegenwoordig zo langs hoor komen ;)
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Alles voor de climax is heerlijk, daarna doet het mij weinig helaas.
H
Hardtraxxer
205 posts member since 2011
last seen May 2024
Ben wel benieuwd wanneer deze gaat komen!
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
HbHendrik wrote:Ben wel benieuwd wanneer deze gaat komen!
Staat gewoon op het defqon album
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hij bedoelt full. De defqon versie is een (radio) edit.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 12 days ago
View on YouTube
Release: 14-07-2014

Weet iemand waarom die op A2Records komt?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Het origineel is op M!D!FY gereleased, maar dat label bestaat niet meer. Aangezien dat dit plaatje niet echt op Scantraxx (Mainlabel) past gooien ze hem op A2.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Was M!D!FY ook van scantraxx?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
YWalen wrote:Was M!D!FY ook van scantraxx?
Ja.
iMark wrote:Het origineel is op M!D!FY gereleased, maar dat label bestaat niet meer. Aangezien dat dit plaatje niet echt op Scantraxx (Mainlabel) past gooien ze hem op A2.
Dat dachten we van SSL ook, maar plots gaan ze daar ook releasen. Had best terug op M!d!fy gekunt, of eventueel op het main label.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Qlown wrote:Dat dachten we van SSL ook, maar plots gaan ze daar ook releasen. Had best terug op M!d!fy gekunt, of eventueel op het main label.
Enige verschil is dat M!d!fy door Brennan Heart beheerd werd (die de stap naar We R heeft gemaakt) en Silver op zichzelf staand is.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat een bizar vette plaat is dit :worship: :loving:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik heb het idee dat Scantraxx de hardere plaatjes op A2 releasen. Op het main label komen de melodieuze tracks, zie Ran-D - The Hunt, en de b artiesten zoals Energyzed, Waverider en The Anarchist op Scantraxx Silver mogen releasen.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Wachtte echt al maanden op deze preview.. een v/d dikste nummers van B-Front naar mijn mening
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
hele lekkere remix van B-front :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Op zich wel een dikke plaat, maar ik wacht nu al een poosje op een plaat met zo'n overweldigende euforische B-Front melodie erin (a la Mysterias, Musical Analyses, Undiscovered).
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Pommer wrote:Op zich wel een dikke plaat, maar ik wacht nu al een poosje op een plaat met zo'n overweldigende euforische B-Front melodie erin (a la Mysterias, Musical Analyses, Undiscovered).
Jep hier ben ik het mee eens.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Leuke track, maar toch ga ik liever voor het origineel/de BH remix hoe je het ook wilt noemen. Daar zit gewoon veel meer kracht achter de kicks.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Dikke remix. Gaat live ook bizar hard!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Pommer wrote:Op zich wel een dikke plaat, maar ik wacht nu al een poosje op een plaat met zo'n overweldigende euforische B-Front melodie erin (a la Mysterias, Musical Analyses, Undiscovered).
Helemaal mee eens. B-Front was voor mij altijd een grote held, zowel qua producen als draaien. Eigenlijk vind ik het DJ gedeelte het enige dat nog echt heel vet is, producties van het laaste jaar / 1,5 jaar zijn nog wel goed, maar niet meer zo geweldig als voorheen imo.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Heeft voor het mooie iets te lang geduurd. Toch is deze remix mij niet gaan vervelen. Heerlijke kicks weer en echt een gaaf nummer om live te horen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Geweldig! :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Erg vette plaat! Voelt solide en orgineel aan tussen alle andere plaatjes die uitgebracht worden!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
B-Front - Blackness

:thumbup: