Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
- View the latest post: Marie Vaunt - That Acid (Devin Wild Edit)
Moderators
-
E
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
kvind em te soft. maar ok aardige plaat 
Zal wel uit de tijd zijn dat C. Van Dijk z'n shit nog maakte? Vind t lekker klinken iig
Beetje softe kicks alleen, maar zijn niet ongepast in zo'n nummer.
bestand niet meer beschikbaar. Kan iemand deze opnieuw uppen?
De climax van Headhunterz - Dreamcatcher lijkt sterk op deze climax 
OT: Beetje saai nummertje.
OT: Beetje saai nummertje.
Last edited by BuzzLightyear on 18 Jan 2011 19:31, edited 1 time in total.
Ik snap eigenlijk niet wat jullie hier saai aan vinden. Ik luister hem zelf eigenlijk best wel veel. Het heeft een beetje een oude feel, en dat mag ik wel.
Ik zal hem vanavond even opnieuw online gooien.
Blijkt toch dat die WeTransfer meuk niet zo geweldig is als al die mensen op Twitter beweerden.
Hoezo? De track stond er 3 weekjes op ofzo, daarna wordt er weer ruimte gemaakt voor nieuw materiaal. Best logisch, toch?Jolle wrote:Blijkt toch dat die WeTransfer meuk niet zo geweldig is als al die mensen op Twitter beweerden.
Omdat ze op Megaupload en Zippyshare veel langer blijven staan.Khadber wrote:Hoezo? De track stond er 3 weekjes op ofzo, daarna wordt er weer ruimte gemaakt voor nieuw materiaal. Best logisch, toch?Jolle wrote:Blijkt toch dat die WeTransfer meuk niet zo geweldig is als al die mensen op Twitter beweerden.
En op Wetransfer ging de overdracht bizar snel. Iedere uploader heeft zijn voor- en nadelen. Ik vond het systeem prima. Geen irritante reclames met foute downloadknoppen ofzo, gewoon een simpele, Nederlandse, duidelijke site. Ideaal toch?
Speciaal voor jou heb ik 'm nog een keer opgezet.Khadber wrote:Ik snap eigenlijk niet wat jullie hier saai aan vinden. Ik luister hem zelf eigenlijk best wel veel. Het heeft een beetje een oude feel, en dat mag ik wel.
De oude "feel" vind ik wel lekker, maar ik noemt nummer saai omdat er mijn inziens heel veel power (in de climax) mist.
Gewoon de veel te lange break eruit knippen - dan is het best een goeie plaat! 
Het hoeft ook niet persé heel hard te gaan, je kan dit prima als opbouwer gebruiken.Rik wrote:Speciaal voor jou heb ik 'm nog een keer opgezet.Khadber wrote:Ik snap eigenlijk niet wat jullie hier saai aan vinden. Ik luister hem zelf eigenlijk best wel veel. Het heeft een beetje een oude feel, en dat mag ik wel.
De oude "feel" vind ik wel lekker, maar ik noemt nummer saai omdat er mijn inziens heel veel power (in de climax) mist.
Ik heb het nog niet eens zo zeer over dat ie niet hard is.Khadber wrote:Het hoeft ook niet persé heel hard te gaan, je kan dit prima als opbouwer gebruiken.Rik wrote:Speciaal voor jou heb ik 'm nog een keer opgezet.Khadber wrote:Ik snap eigenlijk niet wat jullie hier saai aan vinden. Ik luister hem zelf eigenlijk best wel veel. Het heeft een beetje een oude feel, en dat mag ik wel.
Ik vind 'm niet "pakkend" zeg maar.
Dat dusRik wrote:Ik vind 'm niet "pakkend" zeg maar.
-
MHardtraxx Veteran
- 14177 posts member since 2013
Zal m zo even uploaden 
Edit:
Beetje groot bestand, maar goed:
http://www7.zippyshare.com/v/03h4VlQS/file.html
Edit:
Beetje groot bestand, maar goed:
http://www7.zippyshare.com/v/03h4VlQS/file.html