Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 19:32 

Donateur

Tsja het origineel dateert nu van bijna 8 jaar geleden. Hoe wil je die kick in de huidige raw-hardstyle integreren? Dat zou nergens op slaan.

Ik vind dat B-Front hier echt het maximale uit heeft gehaald. Hardstylekicks van tegenwoordig zuigen heel hard (ook door het grote aantal amateuristische producers in de raw-scene) maar deze zijn echt het beste van het beste wat ik tegenwoordig zo langs hoor komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 01:13 

Hardtraxx Addict

Alles voor de climax is heerlijk, daarna doet het mij weinig helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 13:31 

Hardtraxxer

Ben wel benieuwd wanneer deze gaat komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 23:33 

Hardtraxxer

HbHendrik schreef:
Ben wel benieuwd wanneer deze gaat komen!

Staat gewoon op het defqon album
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 12:30 

Hardtraxx Veteran

Hij bedoelt full. De defqon versie is een (radio) edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:06 

Hardtraxxer

Release: 14-07-2014

Weet iemand waarom die op A2Records komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:11 

Hardtraxx Veteran

Het origineel is op M!D!FY gereleased, maar dat label bestaat niet meer. Aangezien dat dit plaatje niet echt op Scantraxx (Mainlabel) past gooien ze hem op A2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:14 

Hardtraxxer

Was M!D!FY ook van scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Was M!D!FY ook van scantraxx?

Ja.

iMark schreef:
Het origineel is op M!D!FY gereleased, maar dat label bestaat niet meer. Aangezien dat dit plaatje niet echt op Scantraxx (Mainlabel) past gooien ze hem op A2.

Dat dachten we van SSL ook, maar plots gaan ze daar ook releasen. Had best terug op M!d!fy gekunt, of eventueel op het main label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:25 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dat dachten we van SSL ook, maar plots gaan ze daar ook releasen. Had best terug op M!d!fy gekunt, of eventueel op het main label.

Enige verschil is dat M!d!fy door Brennan Heart beheerd werd (die de stap naar We R heeft gemaakt) en Silver op zichzelf staand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:26 

Hardtraxx Crew

Wat een bizar vette plaat is dit :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het idee dat Scantraxx de hardere plaatjes op A2 releasen. Op het main label komen de melodieuze tracks, zie Ran-D - The Hunt, en de b artiesten zoals Energyzed, Waverider en The Anarchist op Scantraxx Silver mogen releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Wachtte echt al maanden op deze preview.. een v/d dikste nummers van B-Front naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:07 

Hardtraxx Veteran

hele lekkere remix van B-front :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:17 

Bierkoning

Op zich wel een dikke plaat, maar ik wacht nu al een poosje op een plaat met zo'n overweldigende euforische B-Front melodie erin (a la Mysterias, Musical Analyses, Undiscovered).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Op zich wel een dikke plaat, maar ik wacht nu al een poosje op een plaat met zo'n overweldigende euforische B-Front melodie erin (a la Mysterias, Musical Analyses, Undiscovered).

Jep hier ben ik het mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:44 

Hardtraxx Crew

Leuke track, maar toch ga ik liever voor het origineel/de BH remix hoe je het ook wilt noemen. Daar zit gewoon veel meer kracht achter de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:59 

Hardtraxx Veteran

Dikke remix. Gaat live ook bizar hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Helemaal mee eens. B-Front was voor mij altijd een grote held, zowel qua producen als draaien. Eigenlijk vind ik het DJ gedeelte het enige dat nog echt heel vet is, producties van het laaste jaar / 1,5 jaar zijn nog wel goed, maar niet meer zo geweldig als voorheen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 23:02 

Hardtraxx Veteran

Heeft voor het mooie iets te lang geduurd. Toch is deze remix mij niet gaan vervelen. Heerlijke kicks weer en echt een gaaf nummer om live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 00:07 

Hardtraxx Veteran

Geweldig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 08:59 

Hardtraxx Veteran

Erg vette plaat! Voelt solide en orgineel aan tussen alle andere plaatjes die uitgebracht worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:24 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

nieuwe-tracks-hs/b-front-tba-t44864.html

:thumbup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle