Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen Apr 2015
The Machine begint mij steeds meer te boeien, lekkere remix! En On The Loose is ook zeker een fijne track! Vind het alleen super jammer dat bij The Machine op een feest altijd zo tam is.. Althans, hij zelf, vorig jaar op Dreamfields echt een dj die voor mij de sfeer er totaal uit wist te halen met zijn party uitstraling :nono: Ik vraag mij soms oprecht af of hij het wel leuk vind om op een feest te komen draaien, super jammer aangezien hij zulke lekkere tracks maakt!
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Cruelty wrote:Beide gaaf, maar het origineel van Before The Storm is 54 keer beter nog altijd :P.
Dit dus.
Vindt die remix helemaal geen flikker aan.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nooit verwacht dat ik ooit nog over een Crypsis plaat zou zeggen dat ie zo vet is (de laatste keer was volgens mij Strike) maar On The Loose is echt :worship:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Kan de kicks van Crypsis nooit zo waarderen (op Multiple Thrusts na), hetzelfde geldt hier ook weer. De rest van de track is wel aardig. The Machine remix vind ik ook niet echt overtuigend, het beste uit die plaat is de melodie, maar die komt rechtstreeks uit het origineel. Overigens ligt de impact naast de punch, als je naar de hogere kicks luistert.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wat zitten er toch dikke kicks en kickrolls in On The Loose :drool: