AndyAsteroids schreef:
Mening oke. Ik vind het ook op Angerfist lijken maar dat is toch logisch, om bovenstaande reden? Dat is wat ik probeer te zeggen
'Fijne dag nog'
Het is niet alleen Crypsis het is heel MiM.
CR is als enige imo veranderd naar eigen sounds. Crypsis had het eventjes tijdens Cryptology.
Als ik bij Art Of Fighters zou zitten en ging hardstyle maken en ik kopieer de complete soundbank voor een compleet label, dan is dat imo niet echt ok. Zit geen spatje creativiteit in. Want MiM was niet de eerste die dat deed, want Angerfist heeft er voor zelf al eens een hardstyle track gemaakt. Eerst was MiM gewoon letterlijk een Angerfist track op 150 BPM.
Het scheelt dat de meeste hardcore artiesten het nu zelf al doen
Nu heeft Angerfist een nieuwe soundbank, gelukkig, en wat hoor je? RR en Crypsis klinken weer het zelfde. Evenals Typhoon en nog wat willekeurige nummers. Heb geen lof voor degene die dit over nemen, meer voor Danny. Kijk maar eens wat er eerder kwam, al die nieuwe nummers of Angerfist - From The Blackness/TME - Tied By Sound. e.d.
Ze hebben mazzel dat het aanslaat, want als dat het niet deed, dan riep iedereen hetzelfde als mij denk ik.
Daarbij ook, ik vind het ook lekkere tracks, maar dat is grotendeels omdat de hardcore variant al goed klinkt.