Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 05:41 

Hardtraxxer

The Machine begint mij steeds meer te boeien, lekkere remix! En On The Loose is ook zeker een fijne track! Vind het alleen super jammer dat bij The Machine op een feest altijd zo tam is.. Althans, hij zelf, vorig jaar op Dreamfields echt een dj die voor mij de sfeer er totaal uit wist te halen met zijn party uitstraling :nono: Ik vraag mij soms oprecht af of hij het wel leuk vind om op een feest te komen draaien, super jammer aangezien hij zulke lekkere tracks maakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:50 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Beide gaaf, maar het origineel van Before The Storm is 54 keer beter nog altijd :P.

Dit dus.
Vindt die remix helemaal geen flikker aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 10:08 

Donateur

Nooit verwacht dat ik ooit nog over een Crypsis plaat zou zeggen dat ie zo vet is (de laatste keer was volgens mij Strike) maar On The Loose is echt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 11:41 

Aan het typen...

Kan de kicks van Crypsis nooit zo waarderen (op Multiple Thrusts na), hetzelfde geldt hier ook weer. De rest van de track is wel aardig. The Machine remix vind ik ook niet echt overtuigend, het beste uit die plaat is de melodie, maar die komt rechtstreeks uit het origineel. Overigens ligt de impact naast de punch, als je naar de hogere kicks luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:18 

Hardtraxx Beheerder

Wat zitten er toch dikke kicks en kickrolls in On The Loose :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle