Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Crypsis

Track(s): On the loose

Sample/video:

Bron: Minus Militia Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze was super dik joh! :thumbsup: kvond hem ook best veel weghebben van een of andere HC track, ook zulke vocals enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw! Deze vind ik echt super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze klonk heel dik op Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Deze was super dik joh! :thumbsup: kvond hem ook best veel weghebben van een of andere HC track, ook zulke vocals enzo :)

Zelfde vocals als in The Viper Vs Mad-E-Fact - Control The Party, misschien dat het daaraan ligt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Arrow schreef:
Deze was super dik joh! :thumbsup: kvond hem ook best veel weghebben van een of andere HC track, ook zulke vocals enzo :)

Zelfde vocals als in The Viper Vs Mad-E-Fact - Control The Party, misschien dat het daaraan ligt? :P



hahaha idd! xd thanks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Die kickroll @ 2.15 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa deze was zo dik op hardbass!
Crypsis :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:26 
 
Hardtraxx Addict

Nice :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Deze was zo vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daaaamn! Kickrolls :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:25 
 
Hardtraxxer

Jaaa dit klinkt weer als de goede oude Crypsis! Benieuwd naar HQ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spreekt me goed aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eindelijk weer 't knalgehalte van een paar jaar terug! :drool: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:43 
 

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaide hij ook op 3FM vannacht. Helaas na 1 minuut alweer afzetten. :(
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1407548
@54:00
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks