Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind alleen de toevoeging van de vocals eigenlijk wel jammer. Het stille van de break vond ik juist wel wat hebben.

Edit: dan heb ik het niet over de Hard Bass vocal, maar over het "verhaaltje" zeg maar.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Inno wrote:De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan
Ik vind deze kicks juist gruwelijk goed er bij passen, en live zijn ze mijns inziens een genot voor de oren.

Ach, deze hele track vind ik gewoon fantastisch. Nooit verwacht van Hard Driver, maar dit is ff een fijne verrassing zeg.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Goede track luistert lekker weg maar niet zo bijzonder als mensen hier noemen imo :P
Misschien omdat er dit jaar geen goed anthem is uitgekomen dat iedereen zo verrast is :yay: :yay: :yay: :woot: :thumbsup:
A
CiRiXxX wrote:Goede track luistert lekker weg maar niet zo bijzonder als mensen hier noemen imo :P
Misschien omdat er dit jaar geen goed anthem is uitgekomen dat iedereen zo verrast is :yay: :yay: :yay: :woot: :thumbsup:
emoticons. less is more.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
SL8492 wrote:Zozo, aangenaam verrast! Beste plaat van hem tot nu toe en ook meteen het beste anthem (samen met die van Q-Base van Ran-D) sinds tijden :)
En Undiscovered dan, of Qapital? Of bedoel je met tijden maanden.