nvm
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
N
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wat een feest
vanaf begin tot eind genoten, wat werd er heerlijk gedraaid! En echt een goede sfeer, super 
-
G
idd, geweldig feest! heerlijke early en frenchcore, perfecte combinatie! 
ook nog een leuke promo cd gekregen bij het kopen van een frenchcore shirt
ook nog een leuke promo cd gekregen bij het kopen van een frenchcore shirt
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Was zeker vet! Alleen om 00:30 begon ik al last te krijgen van mijn rug. Uiteindelijk om 01:15 naar huis gegaan omdat het niet meer ging en pijnstillers ligt begonnen uit te werken.
In de tijd dat ik er was met Stefan bij Paradox gestaan.
En ohja, episch moment dat Stefan een glas op de grond zag liggen met een Ajax logo maar niet doorhad dat ie daarvoor uit zo'n zelfde glas bier had gedronken
In de tijd dat ik er was met Stefan bij Paradox gestaan.
En ohja, episch moment dat Stefan een glas op de grond zag liggen met een Ajax logo maar niet doorhad dat ie daarvoor uit zo'n zelfde glas bier had gedronken
Ja wtf was datLenny wrote:En ohja, episch moment dat Stefan een glas op de grond zag liggen met een Ajax logo maar niet doorhad dat ie daarvoor uit zo'n zelfde glas bier had gedronken
Enne Kasper, je blijft een baasje
Soms he, soms...heb je van die aftermovies waar je blij bent dat je er niet in staat
maar doet niks af aan het feit dat het een bazig feestje was
View on YouTube
View on YouTube
-
G
wat een gare aftermovie