Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:49 

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest :loving: vanaf begin tot eind genoten, wat werd er heerlijk gedraaid! En echt een goede sfeer, super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:09 

idd, geweldig feest! heerlijke early en frenchcore, perfecte combinatie! :bomb:

ook nog een leuke promo cd gekregen bij het kopen van een frenchcore shirt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

Was zeker vet! Alleen om 00:30 begon ik al last te krijgen van mijn rug. Uiteindelijk om 01:15 naar huis gegaan omdat het niet meer ging en pijnstillers ligt begonnen uit te werken.

In de tijd dat ik er was met Stefan bij Paradox gestaan. :D

En ohja, episch moment dat Stefan een glas op de grond zag liggen met een Ajax logo maar niet doorhad dat ie daarvoor uit zo'n zelfde glas bier had gedronken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:44 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
En ohja, episch moment dat Stefan een glas op de grond zag liggen met een Ajax logo maar niet doorhad dat ie daarvoor uit zo'n zelfde glas bier had gedronken :lol:

Ja wtf was dat xd maar goed, had sowieso onderweg al een beetje teveel gehad xd maar was mooi feestje, alleen nooit weer Noize Suppressor en Anime voor zo'n concept boeken, waar die 2 mee bezig waren...bij EA na 3 plaatjes ook maar weggelopen, dat werd hem ook niet. Buiten die 2 acts heb ik alleen maar lekkere muziek gehoord, dus alsnog een succes.

Enne Kasper, je blijft een baasje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

Soms he, soms...heb je van die aftermovies waar je blij bent dat je er niet in staat xd maar doet niks af aan het feit dat het een bazig feestje was

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 22:32 

wat een gare aftermovie
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten