Lyst schreef:
Ik wil je niet beledigen, maar misschien beleef je de muziek wel te simpel? Als je de details van nummers niet beleefd dan zijn bepaalde genres inderdaad erg saai, want die genres draaien juist om die details. Industrial is zo'n genre. Verder mag je alles van Industrial vinden wat je wil, ik vind het lang ook niet altijd alles, maar simpel is Industrial niet
Dat heb ik nooit beweerd, want je hebt gelijk. Er zitten idd veel details in Industrial HC, maar zelf vind ik het te simpel. Misschien heb je gelijk en beleef ik de muziek idd wel simpel, ik weet het niet. Het doet mij gewoon op de een of andere manier niks.
Lyst schreef:
Hardstyle is wat dat betreft een heel stuk simpeler, want het gros van de hardstyle tracks blinkt uit in het achterwege laten van details.
Misschien let ik niet zo op de details, ik geniet gewoon van de muziek en denk er niet zo over na of er hier en daar een klein detail is vergeten. Aan de andere kant hou ik ook zeker van ingewikkelde muziek, maar de reden dat ik een bepaalde track leuk vind ligt niet bij de details, eerder bij hoe het geproduceerd is, of het mijn smaak is en als het effectief / origineel is. (Daarbij wil ik niet zeggen dat details niet belangrijk zijn in muziek, maar ik ben geen Headhunterz of wie dan ook, dus zij moeten maar zelf weten hoe zij hun platen in elkaar steken)