Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 22:54 
 

BvG50?

http://www.youtube.com/watch?v=E-dGAHkNfZc

dit is niet simpel x]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:

Hmm deze is nog te doen, en simpel idd zeker niet. Maar hier zou ik geen dag naar kunnen luisteren.
Als ik dat doe, begint elke track wss te lijken op de vorige etc. Dat heb ik dus juist bij - bijvoorbeeld- Hardstyle niet. En daarom druk ik toch de stempel "simpel" op deze muziek, alhoewel ik zelf als producer weet dat er in een track heel veel tijd zit en dus muziek per definitie niet simpel is. ;) Overigens heb ik me er al een beetje verdiept, ben een aantal tracks afgegaan maar het is toch niks voor mij. Ik heb het een kans gegeven, maar het is uiteindelijk toch niks voor mij, en dat blijft wss ook zo. Deze plaat dan weer wel, geniaal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik wil je niet beledigen, maar misschien beleef je de muziek wel te simpel? Als je de details van nummers niet beleefd dan zijn bepaalde genres inderdaad erg saai, want die genres draaien juist om die details. Industrial is zo'n genre. Verder mag je alles van Industrial vinden wat je wil, ik vind het lang ook niet altijd alles, maar simpel is Industrial niet, Hardstyle is wat dat betreft een heel stuk simpeler, want het gros van de hardstyle tracks blinkt uit in het achterwege laten van details.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik wil je niet beledigen, maar misschien beleef je de muziek wel te simpel? Als je de details van nummers niet beleefd dan zijn bepaalde genres inderdaad erg saai, want die genres draaien juist om die details. Industrial is zo'n genre. Verder mag je alles van Industrial vinden wat je wil, ik vind het lang ook niet altijd alles, maar simpel is Industrial niet

Dat heb ik nooit beweerd, want je hebt gelijk. Er zitten idd veel details in Industrial HC, maar zelf vind ik het te simpel. Misschien heb je gelijk en beleef ik de muziek idd wel simpel, ik weet het niet. Het doet mij gewoon op de een of andere manier niks.
Lyst schreef:
Hardstyle is wat dat betreft een heel stuk simpeler, want het gros van de hardstyle tracks blinkt uit in het achterwege laten van details.

Misschien let ik niet zo op de details, ik geniet gewoon van de muziek en denk er niet zo over na of er hier en daar een klein detail is vergeten. Aan de andere kant hou ik ook zeker van ingewikkelde muziek, maar de reden dat ik een bepaalde track leuk vind ligt niet bij de details, eerder bij hoe het geproduceerd is, of het mijn smaak is en als het effectief / origineel is. (Daarbij wil ik niet zeggen dat details niet belangrijk zijn in muziek, maar ik ben geen Headhunterz of wie dan ook, dus zij moeten maar zelf weten hoe zij hun platen in elkaar steken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Moest hem een paar keer horen, maar wat een heerlijke track is dit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:05 
 

Veel details en dergelijke in een plaat stoppen valt ook onder producen BvG50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Veel details en dergelijke in een plaat stoppen valt ook onder producen BvG50.

Niks moet. Een producer kan best een simpel plaatje produceren, zonder zijn aandacht bij de details te houden.
Uiteindelijk beslist de producer hoe hij een track wordt (meestal speelt het label hier ook een rol in), als het maar op gebied van kwaliteit goed klinkt. BTW, soms heeft "simpelheid" juist een effectieve werking. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:22 
 

BvG50 schreef:
kaboem schreef:
Veel details en dergelijke in een plaat stoppen valt ook onder producen BvG50.

Niks moet. Een producer kan best een simpel plaatje produceren, zonder zijn aandacht bij de details te houden.
Uiteindelijk beslist de producer hoe hij een track wordt (meestal speelt het label hier ook een rol in), als het maar op gebied van kwaliteit goed klinkt. BTW, soms heeft "simpelheid" juist een effectieve werking. ;)


Klopt. maar in de hardstyle valt simpelheid al snel onder repetief en eigenlijk praktisch al die platen die vannacht zijn gedraait op dat HHZ feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Klopt. maar in de hardstyle valt simpelheid al snel onder repetief en eigenlijk praktisch al die platen die vannacht zijn gedraait op dat HHZ feest.

Dat is dan jouw mening natuurlijk, ik ben het er niet mee eens.
Bij ons is het denk ik de tegenovergestelde wereld; jij vindt de hedendaagse Hardstyle simpel, ik vind (in de meeste gevallen) Industrial HC simpel. Maar we spreken hier natuurlijk uit meningen, niet uit feiten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer :love:

Heerlijk tempo, fijne melo en die kicks zijn ook baasss _0_
Gruwelijke sfeer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BvG. Praat maar niet over meningen, die accepteren ze toch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:39 
 
Hardtraxx Newbie

Crossbreed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom deze bump na een jaar en 10 uur en 27 minuten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook grappig aangezien dit nummer geen crossbreed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is ook al uit, kan gwn dicht dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Heb er echt helemaal niks mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Is ook al uit, kan gwn dicht dus.


xd Hoevaak heb jij deze zin wel niet getypt in de laatste 2 weken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Is ook al uit, kan gwn dicht dus.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks