Dik nummer!
toch is het een van de mindere op het album. Wel leuk als afsluiter in een hs set
toch is het een van de mindere op het album. Wel leuk als afsluiter in een hs set
P O R N OOlijfboompje wrote:Wat een heftige industrial hardcore zeg.
Of die amnesys plaat er ook opjambekkie wrote:Als dit eraf moet, moet Wavoliner er ook af toch?
Btw, ik vind hem heerlijk
Ben het hier volledig mee eensLyst wrote:Sorry, maar ik vind hier echt niets aan, de kicks zijn veel te distorted (iets wat dus overduidelijk wel uit de hardcore komt) de melodie is enorm simpel, de synth heeft niets geen karakter en veel meer heeft deze track ook niet te bieden.
gvd wat lekker iddMr Lellebel wrote:P O R N OOlijfboompje wrote:Wat een heftige industrial hardcore zeg.
koop het albumpatrickjeb wrote:Video is prive
Oh no he didn't.BvG50 wrote:meest simpele kut muziek ooit.
Yes i did.Dakpan wrote:Oh no he didn't.BvG50 wrote:meest simpele kut muziek ooit.
Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.BvG50 wrote:Yes i did.Dakpan wrote:Oh no he didn't.BvG50 wrote:meest simpele kut muziek ooit.![]()
Mijn mening, toch? Vind het gewoon irritante muziek, voor zover ik het
nog muziek kan noemen.
Misschien zit de muziek helemaal niet simpel in elkaar, maar ik vind het persoonlijk het te simpel / saai. Dat is ook een mening.Dakpan wrote: Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.
Ja ik weet dat het een mening is, daar hoef je je echt niet achter te verschuilen als iemand het ergens niet mee eens is.BvG50 wrote:Misschien zit de muziek helemaal niet simpel in elkaar, maar ik vind het persoonlijk het te simpel / saai. Dat is ook een mening.Dakpan wrote: Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.
Haha, mening of geen mening. TOA simpel noemen is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.BvG50 wrote:Misschien zit de muziek helemaal niet simpel in elkaar, maar ik vind het persoonlijk het te simpel / saai. Dat is ook een mening.Dakpan wrote: Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.
Want? Nogmaals: IK vind het simpel, of het dat nou is of niet.kaboem wrote: Haha, mening of geen mening. TOA simpel noemen is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
Oke ..BvG50 wrote:voor zover ik het nog muziek kan noemen.
Moet je ook niet doen he, daar zou ik ook vandaan blijven.BvG50 wrote: Komt omdat ik het wel eens associeer met speedcore, wat eigenlijk een wereld verschil is.
ja idd haha, heb er al eens een discussie over gehad in het Andere Muziek topic omdat ik zei dat ik het gewoon geen muziek vind. Industrial heeft echter nog een normaal tempo, en ik kan best begrijpen dat mensen dit leuk vinden.Dakpan wrote:Moet je ook niet doen he, daar zou ik ook vandaan blijven.BvG50 wrote: Komt omdat ik het wel eens associeer met speedcore, wat eigenlijk een wereld verschil is.
Oke, weet ik dat ook weer. MT doet me een beetje aan Industrial HC denken, alleen dan allemaal wat minder.Dakpan wrote:Maarja, Industriel Hardcore is meer dan een hoog tempo en overstuurde kicks. Integendeel zelfs. Weet zeker dat ik een handjevol tracks kan posten die je wel vet vindt, maar die mag je zelf opzoeken indien je jezelf er in wil verdiepen.
En MT zijn geen industrial.