@ Dakpan
In die track van Ophidian vind ik de kicks veel te chaotisch en er zit weinig structuur in, geldt ook voor de snares.
En misschien zit de track niet simpel in elkaar, toch klinkt het imo simpel omdat ik het teveel op andere Industrial tracks vind lijken. Ook duurt de track wat te lang, waardoor het wss ook simpeler lijkt omdat er veel dezelfde elementen in worden gebruikt. (Wat overigens een heel normale zaak is bij muziek).
Maar sws vind ik Ophidian in tegenstelling tot andere Industrial HC producers een baas. Zijn track Butterfly VIP
is een van de dikste tracks ooit als je het aan mij vraagt. Hij heeft nog wat andere tracks die ik ook wel leuk vind. Maar daar blijft het dan bij. Ik weet niet of Meccano Twins onder Industrial hc valt, want die hebben ook nog wel vette tracks. Alle andere producers doen mij echt totaal niks.
kaboem schreef:
Haha, mening of geen mening. TOA simpel noemen is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
Want? Nogmaals:
IK vind het simpel, of het dat nou is of niet.

Maar als dat jouw mening, accepteer ik dat.
BvG50 schreef:
voor zover ik het nog muziek kan noemen.
Oke ..
Dit is een onterechte stelling eigenlijk. Ik hoor er namelijk wel een bepaalde emotie in (ik heb het over de track van Ophidian BTW), die schuilt achter het industrial / hardcore gedeelte. Komt omdat ik het wel eens associeer met speedcore, wat eigenlijk een wereld verschil is. Nog steeds ben ik er niet weg van.