Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dik nummer!
toch is het een van de mindere op het album. Wel leuk als afsluiter in een hs set
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat ^^ TOA mag van mij wel vaker van dit soort spul maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Wat een heftige industrial hardcore zeg.

P O R N O
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Als dit eraf moet, moet Wavoliner er ook af toch?

Btw, ik vind hem heerlijk :)


Of die amnesys plaat er ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sorry, maar ik vind hier echt niets aan, de kicks zijn veel te distorted (iets wat dus overduidelijk wel uit de hardcore komt) de melodie is enorm simpel, de synth heeft niets geen karakter en veel meer heeft deze track ook niet te bieden.


Ben het hier volledig mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe hype aan het worden?

Hardcore artiesten die een hardstyle-achtige plaat uitbrengen, vind het anders wel een goeie zaak. Maar ik vind die van Amnesys een stuk vetter ook al kan je deze er niet echt mee vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Olijfboompje schreef:
Wat een heftige industrial hardcore zeg.

P O R N O

gvd wat lekker idd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niks deze. Een van de mindere van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 14:46 
 

Vind het ook niet bijzonder -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Video is prive :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Video is prive :whistle:

koop het album :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict


Nieuwe vid. :)
Ben zelf totaal niet weg van TOA en de hele Industrial Hardcore scene, ik vind het op Speedcore na echt de rommeligste, saaiste en meest simpele kut muziek ooit. Maar ik vind dit toch echt wel een best vet nummer, die kicks zijn wat overdreven distorted maar ik vind ze wel vet! Het klinkt echter wel wat vaag allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
meest simpele kut muziek ooit.


Oh no he didn't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
BvG50 schreef:
meest simpele kut muziek ooit.


Oh no he didn't.

Yes i did. :)
Mijn mening, toch? Vind het gewoon irritante muziek, voor zover ik het
nog muziek kan noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd, maareh dit vind ik dus geen echt geen Hardstyle heh, hoort gewoon onder Hardcore volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Dakpan schreef:
BvG50 schreef:
meest simpele kut muziek ooit.


Oh no he didn't.

Yes i did. :)
Mijn mening, toch? Vind het gewoon irritante muziek, voor zover ik het
nog muziek kan noemen.


Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:07 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.

Misschien zit de muziek helemaal niet simpel in elkaar, maar ik vind het persoonlijk het te simpel / saai. Dat is ook een mening. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Dakpan schreef:
Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.

Misschien zit de muziek helemaal niet simpel in elkaar, maar ik vind het persoonlijk het te simpel / saai. Dat is ook een mening. ;)


Ja ik weet dat het een mening is, daar hoef je je echt niet achter te verschuilen als iemand het ergens niet mee eens is.

Vind je dit ook simpel?

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:43 
 

BvG50 schreef:
Dakpan schreef:
Ja mening ditdat echter begrijp ik niet hoe je bij simpel komt. Dan luister je echt de verkeerde dingen denk ik.

Misschien zit de muziek helemaal niet simpel in elkaar, maar ik vind het persoonlijk het te simpel / saai. Dat is ook een mening. ;)


Haha, mening of geen mening. TOA simpel noemen is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

@ Dakpan

In die track van Ophidian vind ik de kicks veel te chaotisch en er zit weinig structuur in, geldt ook voor de snares.
En misschien zit de track niet simpel in elkaar, toch klinkt het imo simpel omdat ik het teveel op andere Industrial tracks vind lijken. Ook duurt de track wat te lang, waardoor het wss ook simpeler lijkt omdat er veel dezelfde elementen in worden gebruikt. (Wat overigens een heel normale zaak is bij muziek).
Maar sws vind ik Ophidian in tegenstelling tot andere Industrial HC producers een baas. Zijn track Butterfly VIP
is een van de dikste tracks ooit als je het aan mij vraagt. Hij heeft nog wat andere tracks die ik ook wel leuk vind. Maar daar blijft het dan bij. Ik weet niet of Meccano Twins onder Industrial hc valt, want die hebben ook nog wel vette tracks. Alle andere producers doen mij echt totaal niks.

kaboem schreef:
Haha, mening of geen mening. TOA simpel noemen is echt het domste wat ik ooit heb gehoord.

Want? Nogmaals: IK vind het simpel, of het dat nou is of niet. ;) Maar als dat jouw mening, accepteer ik dat.

BvG50 schreef:
voor zover ik het nog muziek kan noemen.

Oke ..
Dit is een onterechte stelling eigenlijk. Ik hoor er namelijk wel een bepaalde emotie in (ik heb het over de track van Ophidian BTW), die schuilt achter het industrial / hardcore gedeelte. Komt omdat ik het wel eens associeer met speedcore, wat eigenlijk een wereld verschil is. Nog steeds ben ik er niet weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Komt omdat ik het wel eens associeer met speedcore, wat eigenlijk een wereld verschil is.


Moet je ook niet doen he, daar zou ik ook vandaan blijven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:03 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
BvG50 schreef:
Komt omdat ik het wel eens associeer met speedcore, wat eigenlijk een wereld verschil is.


Moet je ook niet doen he, daar zou ik ook vandaan blijven. :P

ja idd haha, heb er al eens een discussie over gehad in het Andere Muziek topic omdat ik zei dat ik het gewoon geen muziek vind. Industrial heeft echter nog een normaal tempo, en ik kan best begrijpen dat mensen dit leuk vinden.
Weet niet of dit onder Industrial HC valt, maar dit is dus 1 van de tracks die ik wel goed vind.


The Strangers vind ik wel echt vet na een aantal x luisteren, alleen blijf ik erbij dat de kick teveel van het goeie is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarja, Industriel Hardcore is meer dan een hoog tempo en overstuurde kicks. Integendeel zelfs. Weet zeker dat ik een handjevol tracks kan posten die je wel vet vindt, maar die mag je zelf opzoeken indien je jezelf er in wil verdiepen. :)

En MT zijn geen industrial.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Maarja, Industriel Hardcore is meer dan een hoog tempo en overstuurde kicks. Integendeel zelfs. Weet zeker dat ik een handjevol tracks kan posten die je wel vet vindt, maar die mag je zelf opzoeken indien je jezelf er in wil verdiepen. :)

En MT zijn geen industrial.

Oke, weet ik dat ook weer. MT doet me een beetje aan Industrial HC denken, alleen dan allemaal wat minder.
Ik heb dan ook niet heel veel verstand van hardcore enzo. En zoals ik zelf ook al aangaf, het is idd niet allemaal maar overstuurde kicks maar er zit idd ook een bepaald gevoel achter. En ja, verdiepen doe ik graag dus ik zal miss eens wat opzoeken. (Een tip zou leuk zijn?) Maar ik denk zelf nooit een liefhebber van dit genre te kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een track! Heerlijk!
Ik vind de kick wel fijn, lijkt alsof hij steeds eruit knalt en weer terug wordt gezogen...
Melodie is erg simpel, maar ik vind hem super doeltreffend. Er hoeft niks gecompliceerds aan te zijn. Verder wel een heerlijke TOA sound eraan met die sfeergeluiden en FX geluiden...

Niets dan lof voor deze plaat! Zeker een geschikte afsluiter voor een hardstyle set, of om een brug te slaan tussen HS en IHC :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks