Haha nee.Forbidden Phobia wrote: b2s moet hem gwn een keer boeken op Loudness en dn weet ik zeker dat die net zo los komt als Delete
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind dit echt totaal niet bijzonder.
Heavolution 999 doet me eigenlijk helemaal niks.
Misbegotten is wel leuk maar meer ook niet.
Denk dat het ligt dat de stijl van Vazard mij niet echt ligt, vind het meer herrie en te geforceerd. Sfeer in de tracks zijn wel erg gaaf overigens.
Heavolution 999 doet me eigenlijk helemaal niks.
Misbegotten is wel leuk maar meer ook niet.
Denk dat het ligt dat de stijl van Vazard mij niet echt ligt, vind het meer herrie en te geforceerd. Sfeer in de tracks zijn wel erg gaaf overigens.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
en waarom niet dan?Daveytl wrote:Haha nee.Forbidden Phobia wrote: b2s moet hem gwn een keer boeken op Loudness en dn weet ik zeker dat die net zo los komt als Delete
Omdat het qua niveau/kwaliteit van de producties nog wel een stuk onder Delete ligt naar mijn mening. Tevens zijn Vazards producties mijns inziens ontoegankelijker.
bRt_ wrote:Heavolution 999![]()
Misbegotten doet me niet zoveel.
Ik heb The orange Tree en Zimmersion al eens op een groot (goed) systeem mogen meemaken en dat komt echt wel goed uit de verf. Overstuurd is misschien, net als sommige hardcore producers, gewoon zijn stijl.Daveytl wrote:Omdat het qua niveau/kwaliteit van de producties nog wel een stuk onder Delete ligt naar mijn mening. Tevens zijn Vazards producties mijns inziens ontoegankelijker.
En er staan wel onbekendere namen dan Vazard op loudness en daar komt ook volk op af. Ik zou wel een ticket halen alleen voor vazard.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
Ik heb Zimmersion zelf Live gedraaid en die gaat bizar hard.Broken Balance wrote:Ik heb The orange Tree en Zimmersion al eens op een groot (goed) systeem mogen meemaken en dat komt echt wel goed uit de verf. Overstuurd is misschien, net als sommige hardcore producers, gewoon zijn stijl.Daveytl wrote:Omdat het qua niveau/kwaliteit van de producties nog wel een stuk onder Delete ligt naar mijn mening. Tevens zijn Vazards producties mijns inziens ontoegankelijker.
En er staan wel onbekendere namen dan Vazard op loudness en daar komt ook volk op af. Ik zou wel een ticket halen alleen voor vazard.
En de overige Vazard tracks die ik live heb mogen aanschouwen komen gewoon goed en sterk over (Behalve Climax van Who i Really Am) maarja
-
DHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
oeffff
Misbegotten is echt een hele gave plaat zeg!
Als die synth omhoog gaat dan is die echt ziek
Heavolution 999 moest ik erg aan wennen zeker met die vage kickroll maar als ik 'm dan vaker luister is die echt heerlijk
voorkeur gaat wel naar Misbegotten door die zagende screech en kicks
Als die synth omhoog gaat dan is die echt ziek
Heavolution 999 moest ik erg aan wennen zeker met die vage kickroll maar als ik 'm dan vaker luister is die echt heerlijk
voorkeur gaat wel naar Misbegotten door die zagende screech en kicks
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
maar jij fapt alleen maar op Vazard er de rest kraak je afForbidden Phobia wrote:Ik heb Zimmersion zelf Live gedraaid en die gaat bizar hard.Broken Balance wrote:Ik heb The orange Tree en Zimmersion al eens op een groot (goed) systeem mogen meemaken en dat komt echt wel goed uit de verf. Overstuurd is misschien, net als sommige hardcore producers, gewoon zijn stijl.Daveytl wrote:Omdat het qua niveau/kwaliteit van de producties nog wel een stuk onder Delete ligt naar mijn mening. Tevens zijn Vazards producties mijns inziens ontoegankelijker.
En de overige Vazard tracks die ik live heb mogen aanschouwen komen gewoon goed en sterk over (Behalve Climax van Who i Really Am) maarja
Misbegotten ben ik toch wel erg gaaf gaan vinden! Kicks nog steeds niet je-van-het, maar kan dr wel mee leven 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
@hdhessel.... ben wel een groot Vazard fan idd maar ik kraak echt niet alles af. vind de laatste tijd uist steeds meer goed
artiesten experimenteren meer en daar hou ik wel van 
Zelfde kwaliteit als The orange tree 
De vetste plaat van het moment dit vind ik. Live geeft het me zo ongekend veel zin om los te gaan! Echt SUPER vet 
Darknezz wrote:Ik kan hier dus echt niks mee. Heel duister sfeertje, dat is apart en origineel. Voorderest, proberen zo diep en hard mogelijke kicks te maken en wat geluidjes erdoorheen te frommelen. Het zal wel een hype zijn...
Die zeurende melodielijnen in Misbegotten zijn heerlijk, icm die kicks!
90% van het spul wat uit word gebracht tegenwoordig is i.m.o. troep maar dit kan ik zeker waarderen!
Heavolution is ook zo'n plaatje waar ik me helemaal in kan vinden.
Melodielijntje in de break is lekker, vind de climax dan toch ietwat tegenvallen ondanks dat de kicks goed doorkomen.
2e climax is dan weer stukken beter waar hij overgaat in die zeurende melodielijn.
Al met al gewoon goed
90% van het spul wat uit word gebracht tegenwoordig is i.m.o. troep maar dit kan ik zeker waarderen!
Heavolution is ook zo'n plaatje waar ik me helemaal in kan vinden.
Melodielijntje in de break is lekker, vind de climax dan toch ietwat tegenvallen ondanks dat de kicks goed doorkomen.
2e climax is dan weer stukken beter waar hij overgaat in die zeurende melodielijn.
Al met al gewoon goed
vaak geprobeerd SpoonTechRecords tracks aantrekkelijker te gaan vinden door ze vaker te luisteren.
Op de één of andere manier lukt dit niet dus mijn conclusie is dan ook dat het niet
om aan te horen is.
Op de één of andere manier lukt dit niet dus mijn conclusie is dan ook dat het niet
om aan te horen is.
Net weer op repeat gehad... DEZE PLAAT IS ZO FUCKING LEKKER! Doet me echt pijn om te lezen dat iemand het 'niet om aan te horen' vindtthemaster wrote:vaak geprobeerd SpoonTechRecords tracks aantrekkelijker te gaan vinden door ze vaker te luisteren.
om aan te horen is.
echt waar, die kick rolls van vazard zijn altijd spot on vind ik. Misbegotten
Heerlijke plaat, was zo blij toen moridin hij op qbase draaide. kippevel moment bij 2:50, die hogere tonen
vazard moet gewoon een keer in NL geboekt worden.
Die kicks van Misbegotten... Echt... Madness gewoon
Vazard blijft een held.
Enige spoontech artiest die me echt boeid. Misbegotten 
Misbegotten
wat een geweldige plaat!
Ja die roll, aan het begin vd maat in de tweede climaxFrijolrojo wrote:echt waar, die kick rolls van vazard zijn altijd spot on vind ik. MisbegottenHeerlijke plaat, was zo blij toen moridin hij op qbase draaide. kippevel moment bij 2:50, die hogere tonen
Die hebben jullie zeker flink mee staan trommelen?mr_vertigo wrote:Ja die roll, aan het begin vd maat in de tweede climaxFrijolrojo wrote:echt waar, die kick rolls van vazard zijn altijd spot on vind ik. MisbegottenHeerlijke plaat, was zo blij toen moridin hij op qbase draaide. kippevel moment bij 2:50, die hogere tonen