Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 05:22 
 
Artiest

Label: Spoontech Records
Catalog Number: SPOON 029
Release Date: 31-12-2012
Format: Digital
Source: http://spoontechrecords.com/index.php/r ... 2-spoon029

Afbeelding

Tracklist:
01. Vazard & Delete - Exist
02. Vazard & Delete - Let's Get Weird


Samples:

01. Exist


02. Let's Get Weird
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monster-release. :worship: Exist is de vetste van de twee mede dankzij dat enorm dikke stuk tussen de 2 melodieën in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n enorm vette release! Exist heeerlijke plaat hier hou ik nou echt van :)))
lets get weird is dan een beetje minder naar ook zeker bijna net zo vet!!

Al met al eem hele vette release weer op Spoontech :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 11:52 
 
Hardtraxx Elite

Hele vette releases zal live ook wel snoei hard gaan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gooi 'Proximity To Extinction' er ook bij dan!!

Vette release :yes:
Die climax van 'Let's Get Weird' :drool:

Edit: Dat stuk vanaf 3.00 bedoel ik dus :yay: Cutje maken en dit stuk verlengen, want het kan niet dat dat stukje maar zo kort duurt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Monster-release. :worship: Exist is de vetste van de twee mede dankzij dat enorm dikke stuk tussen de 2 melodieën in.


Dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zwaar dikke release :drool: :surrender: :surrender:

Toen ik te horen kreeg dat ze een collab gingen maken wist ik niet wat ik er van kon verwachten.
Delete is niet helemaal mijn ding. Vaak iets te leeg en te oppervlakkig. Waarbij ik van Vazard kan genieten van zijn "gevoel" die hij in een track kan stoppen.
Ik vind het resultaat echt heel goed gelukt en het is erg boven verwachting.

Vazard & Delete - Exist:
Intro vind ik hier minder goed dan bij Let's get weird. Weer die iets te lege kicks van Delete. Wel iets minder chaotisch dat is wel erg fijn. Zit wel weer een loei dikke drive in. Goede break met daarna een climax met een geweldige melodie. Daarna weer een soort van korte break met een stuk waar je u tegen zegt. Verdomme die hoge aparte screeches zijn erg vet. Daarna volgt die melodie weer die ik ook echt vet vind. Soms klinken die Delete kicks wat leeg. Erg vet dat ze wel eens afwisselen. Outro idem dito als de intro.

Vazard & Delete - Let's Get Weird:
Kicks in de intro zijn echt gruwelijk dik. Klinken naar mijn mening erg vol. Wel een beetje chaotisch die intro.
Waar toch wel wat vette geluiden inzitten. Die spongebob sample is erg vet. Leuke opbouw naar de anticlimax toe. Daarna gewoon volop beuken.eerste stukje is leuk. Lekker die hoge geluiden in het tweede stukje. 3e stukje
is minder. Iets te druk naar mijn idee. Daarna herhalen die stukjes zich weer. Tempo blijft er in ieder geval volop in de track zitten. Voor de outro komen wat vage geluidjes die ik zeer goed kan waarderen.
Outro heeft weer lekkere volle kicks.

Puur Genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exist heeft potentie om plaat van het jaar te worden. Zieke, zieke shit. Nummer heeft het hele pakket, zieke kicks, een dikke melodielijn, maffe screeches, vette vocals en een fucking dikke sfeer. Dat stukje tussen de climaxen in. :loving: Let's Get Weird ook lekker, mooie oldschool sound hebben ze neergezet. Kan niet meer wachten tot volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide tracks zijn gru-we-lijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Monster-release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:37 
 

Spoontech :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke release
Beide erg goed. Vooral dat stukje vanaf 3:00 min van Let's Get Weird is geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 15:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Beide heerlijke tracks :worship: wat een geweld!

Voorkeur gaat toch uit naar Exist :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat dit mijn release van het jaar gaat worden :worship:
Allebei heeeeele dikke tracks, Exist krijgt toch mijn voorkeur maar Let's Get Weird mag er zeker ook wezen!

En dit:
Elexz schreef:
Gooi 'Proximity To Extinction' er ook bij dan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exist: aardige sound in de intro maar niks bijzonders. walgelijke kicks. Dan een korte break waarna een simpele melodie volgt met een lelijke synth. 1e climax komt er al snel in met weer die lelijke doffe kicks. Synth past er ook totaal niet bij. Klinkt verder erg amateuristisch. Stuk tussen de 2 climaxen vind ik ook niet boeiend, zelfde lelijke kick en een zeikende schreech. Al met al toch wel een redelijke kutplaat.

Let's get weird: introsounds vind ik hier al een stuk beter. Helaas weer zon doffe 2002-kick. 2e midintro komt er qua arrangement wel lekker in maar heeft weer zon lelijke hoge screech/synth en lelijke kicks. Klinkt al met al ronduit slecht. Vocals zijn prima en goed verwerkt in de break. De melodie opbouw die volgt is niet spannend en vervolgens komen er vage bliepgeluidjes bij.. Climax komt er in, de synth verandert en de melodie ook. helaas weer belabberde kicks. Vervolgens verandert de climax nog een paar keer en wordt elke keer lelijker. Hier heb ik het maar afgezet.

Alles bij elkaar enorme random meuk met amateuristische sounds en lelijke kicks. Overrated meuk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 16:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dakpan schreef:
Monster-release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 21:48 
 
Hardtraxx Addict

Exist! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
b-ram schreef:
Dakpan schreef:
Monster-release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Exist: aardige sound in de intro maar niks bijzonders. walgelijke kicks. Dan een korte break waarna een simpele melodie volgt met een lelijke synth. 1e climax komt er al snel in met weer die lelijke doffe kicks. Synth past er ook totaal niet bij. Klinkt verder erg amateuristisch. Stuk tussen de 2 climaxen vind ik ook niet boeiend, zelfde lelijke kick en een zeikende schreech. Al met al toch wel een redelijke kutplaat.

Let's get weird: introsounds vind ik hier al een stuk beter. Helaas weer zon doffe 2002-kick. 2e midintro komt er qua arrangement wel lekker in maar heeft weer zon lelijke hoge screech/synth en lelijke kicks. Klinkt al met al ronduit slecht. Vocals zijn prima en goed verwerkt in de break. De melodie opbouw die volgt is niet spannend en vervolgens komen er vage bliepgeluidjes bij.. Climax komt er in, de synth verandert en de melodie ook. helaas weer belabberde kicks. Vervolgens verandert de climax nog een paar keer en wordt elke keer lelijker. Hier heb ik het maar afgezet.

Alles bij elkaar enorme random meuk met amateuristische sounds en lelijke kicks. Overrated meuk dit.


Volledig mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:27 
 
Hardtraxxer

release van het jaar is gevonden hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

moet altijd even wennen aan zulke platen. pakt me nu nog niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:39 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Alles bij elkaar enorme random meuk met amateuristische sounds en lelijke kicks. Overrated meuk dit.

Kan ik mezelf best wel in vinden. Vind het ook niet echt denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 23:47 
 
Artiest

Pareltjes, ga je ongetwijfeld horen op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exist is echt geweldig. Wat een sfeer & drive. :worship:
Dat stukje voor de climax brengt zoveel energie met zich mee naar de climax. :drool:
Jammer vind ik dat de synth zo hoog is bij de tweede melodielijn. Maar die kicks die er twee keer doorheen komen, jezus. :worship: Meer van dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze zijn best wel fijn :woot:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle