Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Vazard

Track(s): Misbegotten

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke track xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee dit is niet mijn pakkejan :P Te noisy ofzo allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pakt me op het eerste gehoor niet helemaal.
Zal hem is wat vaker beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt heel fijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict

neeee dit is echt NIKS voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:39 
 
Hardtraxx Elite

Gewelidg Choatisch! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jammer van die geluidjes door de climax, die passen niet echt, voor de rest dikke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit een lekkere drive, alleen denk dat de sounds me meer aanspreken in HQ. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:37 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
neeee dit is echt NIKS voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro, climax, kicks :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:26 
 
Hardtraxx Elite

Tering dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Intro, climax, kicks :worship: :drool:


Wat een geweld :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vazard :loving: Favoriete artiest van Spoontech! Heerlijke tracks komen er altijd van hem af, ook deze klinkt weer heerlijk. Mag dat stijltje wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afmix en mastering had wel wat beter gekund, vrij chaotisch deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

Hele vette track, afmix is slecht. Maar damn :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

serieus wat een geweld :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best een dikke plaat! normaal ben ik niet zo weg van Vazard maar deze is toch wel vet.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een van hoog niveau. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump, ik hoor deze track eigenlijk net pas voor het eerst. Is er iets bekend over een release of wat dan ook? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 13:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JA :love: :woot:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks