Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
b2s moet hem gwn een keer boeken op Loudness en dn weet ik zeker dat die net zo los komt als Delete :)

Haha nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Vind dit echt totaal niet bijzonder.

Heavolution 999 doet me eigenlijk helemaal niks.
Misbegotten is wel leuk maar meer ook niet.

Denk dat het ligt dat de stijl van Vazard mij niet echt ligt, vind het meer herrie en te geforceerd. Sfeer in de tracks zijn wel erg gaaf overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:09 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
b2s moet hem gwn een keer boeken op Loudness en dn weet ik zeker dat die net zo los komt als Delete :)

Haha nee.

en waarom niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Omdat het qua niveau/kwaliteit van de producties nog wel een stuk onder Delete ligt naar mijn mening. Tevens zijn Vazards producties mijns inziens ontoegankelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Heavolution 999 :drool:

Misbegotten doet me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 08:32 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Omdat het qua niveau/kwaliteit van de producties nog wel een stuk onder Delete ligt naar mijn mening. Tevens zijn Vazards producties mijns inziens ontoegankelijker.

Ik heb The orange Tree en Zimmersion al eens op een groot (goed) systeem mogen meemaken en dat komt echt wel goed uit de verf. Overstuurd is misschien, net als sommige hardcore producers, gewoon zijn stijl.
En er staan wel onbekendere namen dan Vazard op loudness en daar komt ook volk op af. Ik zou wel een ticket halen alleen voor vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:07 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

Ik heb The orange Tree en Zimmersion al eens op een groot (goed) systeem mogen meemaken en dat komt echt wel goed uit de verf. Overstuurd is misschien, net als sommige hardcore producers, gewoon zijn stijl.
En er staan wel onbekendere namen dan Vazard op loudness en daar komt ook volk op af. Ik zou wel een ticket halen alleen voor vazard.

Ik heb Zimmersion zelf Live gedraaid en die gaat bizar hard.
En de overige Vazard tracks die ik live heb mogen aanschouwen komen gewoon goed en sterk over (Behalve Climax van Who i Really Am) maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:28 

Hardtraxx Newbie

oeffff :drool: :drool: Misbegotten is echt een hele gave plaat zeg!
Als die synth omhoog gaat dan is die echt ziek :love: :love:

Heavolution 999 moest ik erg aan wennen zeker met die vage kickroll maar als ik 'm dan vaker luister is die echt heerlijk :loving:

voorkeur gaat wel naar Misbegotten door die zagende screech en kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

http://www.hardstyle.com/album/vazard-misbegotten/43819
http://www.hardstyle.com/vazard/heavolu ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 23:11 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

Ik heb Zimmersion zelf Live gedraaid en die gaat bizar hard.
En de overige Vazard tracks die ik live heb mogen aanschouwen komen gewoon goed en sterk over (Behalve Climax van Who i Really Am) maarja

maar jij fapt alleen maar op Vazard er de rest kraak je af :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 10:41 

Hardtraxx Veteran

Misbegotten ben ik toch wel erg gaaf gaan vinden! Kicks nog steeds niet je-van-het, maar kan dr wel mee leven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 10:46 

Hardtraxx Veteran

@hdhessel.... ben wel een groot Vazard fan idd maar ik kraak echt niet alles af. vind de laatste tijd uist steeds meer goed ;) artiesten experimenteren meer en daar hou ik wel van ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 01:21 

Hardtraxxer

Heel erg vet ! Allebei dikke platen ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:26 

Hardtraxx Veteran

Zelfde kwaliteit als The orange tree :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:16 

Hardtraxx Addict

De vetste plaat van het moment dit vind ik. Live geeft het me zo ongekend veel zin om los te gaan! Echt SUPER vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:24 

Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Ik kan hier dus echt niks mee. Heel duister sfeertje, dat is apart en origineel. Voorderest, proberen zo diep en hard mogelijke kicks te maken en wat geluidjes erdoorheen te frommelen. Het zal wel een hype zijn...

:lol: Diepe, harde kicks,... wat wil je nog meer? Geluidjes frommelen... Bedoel je daar dat vrijwel onhoorbare synthje mee op de achtergrond? De rest vd sounds zou ik niet echt 'gefrommel' noemen. En een hype???? We willen dat dit een hype wordt haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:37 

Hardtraxx Veteran

Die zeurende melodielijnen in Misbegotten zijn heerlijk, icm die kicks!
90% van het spul wat uit word gebracht tegenwoordig is i.m.o. troep maar dit kan ik zeker waarderen!
Heavolution is ook zo'n plaatje waar ik me helemaal in kan vinden.
Melodielijntje in de break is lekker, vind de climax dan toch ietwat tegenvallen ondanks dat de kicks goed doorkomen.
2e climax is dan weer stukken beter waar hij overgaat in die zeurende melodielijn.

Al met al gewoon goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 13:51 

Hardtraxxer

vaak geprobeerd SpoonTechRecords tracks aantrekkelijker te gaan vinden door ze vaker te luisteren.
Op de één of andere manier lukt dit niet dus mijn conclusie is dan ook dat het niet
om aan te horen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

themaster schreef:
vaak geprobeerd SpoonTechRecords tracks aantrekkelijker te gaan vinden door ze vaker te luisteren.
Op de één of andere manier lukt dit niet dus mijn conclusie is dan ook dat het niet
om aan te horen is.

Net weer op repeat gehad... DEZE PLAAT IS ZO FUCKING LEKKER! Doet me echt pijn om te lezen dat iemand het 'niet om aan te horen' vindt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:10 

Hardtraxxer

echt waar, die kick rolls van vazard zijn altijd spot on vind ik. Misbegotten :woot: Heerlijke plaat, was zo blij toen moridin hij op qbase draaide. kippevel moment bij 2:50, die hogere tonen :loving: vazard moet gewoon een keer in NL geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:20 

Hardtraxx Addict

Die kicks van Misbegotten... Echt... Madness gewoon :worship: Vazard blijft een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 00:14 

Hardtraxx Veteran

Enige spoontech artiest die me echt boeid. Misbegotten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:24 

Hardtraxx Beheerder

Misbegotten :worship: wat een geweldige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:32 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
echt waar, die kick rolls van vazard zijn altijd spot on vind ik. Misbegotten :woot: Heerlijke plaat, was zo blij toen moridin hij op qbase draaide. kippevel moment bij 2:50, die hogere tonen :loving: vazard moet gewoon een keer in NL geboekt worden.

Ja die roll, aan het begin vd maat in de tweede climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Frijolrojo schreef:

Ja die roll, aan het begin vd maat in de tweede climax :love:

Die hebben jullie zeker flink mee staan trommelen? xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle