Ach jongens, lachen toch dat hij deze er bij op drukt. Het is denk ik niet zo dat hij 1 track minder gemaakt heeft en dacht ik heb deze ook nog liggen.
Daveytl wrote:Is toch heerlijk dit
Fuzzylogic wrote: Leuk plaatje, maar niet voor op je album. Doe gewoon als free de deur uit joh, niemand die er dan om gaat zitten janken.
Nopejohnb wrote:100% dat het ziek los gaat als je dees live hoort.
Wat zei ik nou net.johnb wrote:Ja en jullie ook
Heb hem buiten dat feest nog twee keer gehoord. Verder eens met wat Fuzzy zegt. Valt me trouwens sowieso op dat er de laatste tijd onwennig weinig gratis weggegeven wordt.Maximum wrote:Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid.
Afgelopen zaterdag op Decibel nogMaximum wrote:Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid.
Ja laten we weer willekeurige procenten gebruiken, zo komen we geloofwaardiger over!johnb wrote:hahaha mooi die reacties.
100% dat het ziek los gaat als je dees live hoort.
Ja en jullie ook.
Machtig mooie plaat weer
Mien held RR
Dat was zeker op het einde? Ik ben tijdens de Hardcore (laatste 20min.) namelijk naar de Pussylounge gegaan! Dan heb ik wat dat betreft niks gezegd.pecola-tje wrote:Afgelopen zaterdag op Decibel nogMaximum wrote:Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid.
dat preciesIntervention wrote:Nee vind dit weer helemaal niks en ook erg jammer dat dit op het album gaat komen, had dit liever als een free gezien want imo is dit niet echt release waardig en al helemaal niet op een album.
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/brennan- ... filez.htmlQlown wrote:Een tool hoort gewoon niet op een album imo en al zeker niet als hij dezelfde patroon heeft als een paar vorige tracks.. Release hem dan voor free ofzo..
Qlown wrote:Een tool hoort gewoon niet op een album imo.
Zygoma wrote:Dat is wat anders, dat is een DJ-tool-album
Ze zeggen het toch zelf, DJ Tools only.bRt_ wrote:Qlown wrote:Een tool hoort gewoon niet op een album imo.Zygoma wrote:Dat is wat anders, dat is een DJ-tool-album![]()