Ik denk dat mensen dit gewoon met een korreltje zout moeten nemen.

Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid en dat terwijl hij nog back 2 back met Titan stond op de laatste editie van Penoze.

Het lijkt mij dat hij deze track er bij doet voor de mensen die het wel grappig vinden. De track bevat weer het kick patroon die 'One By One', 'Prostitute' en (volgens mij) 'I Spit On You' ook hebben en de screech is nagenoeg hetzelfde als die van One By One. Ik kan er de humor er wel van in zien en ik denk ook dat hij hier niet super veel aandacht aan heeft besteed.