Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach jongens, lachen toch dat hij deze er bij op drukt. Het is denk ik niet zo dat hij 1 track minder gemaakt heeft en dacht ik heb deze ook nog liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is toch heerlijk dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat mensen dit gewoon met een korreltje zout moeten nemen. >.< Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid en dat terwijl hij nog back 2 back met Titan stond op de laatste editie van Penoze. :P Het lijkt mij dat hij deze track er bij doet voor de mensen die het wel grappig vinden. De track bevat weer het kick patroon die 'One By One', 'Prostitute' en (volgens mij) 'I Spit On You' ook hebben en de screech is nagenoeg hetzelfde als die van One By One. Ik kan er de humor er wel van in zien en ik denk ook dat hij hier niet super veel aandacht aan heeft besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:29 
 
Hardtraxx Elite

Waarom zou je dit op je album gooien? Echt wtf zeg.. En dan weer datzelfde trucje met die kicks :x Ik sla het album maar over denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Leuk plaatje, maar niet voor op je album. Doe gewoon als free de deur uit joh, niemand die er dan om gaat zitten janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

hahaha mooi die reacties.

100% dat het ziek los gaat als je dees live hoort.
Ja en jullie ook.

Machtig mooie plaat weer

Mien held RR (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnb schreef:
100% dat het ziek los gaat als je dees live hoort.

Nope

johnb schreef:
Ja en jullie ook

Wat zei ik nou net.

Besides, zoals vaker, als dat nou de maatstaf gaat worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 01:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid.

Heb hem buiten dat feest nog twee keer gehoord. Verder eens met wat Fuzzy zegt. Valt me trouwens sowieso op dat er de laatste tijd onwennig weinig gratis weggegeven wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid.


Afgelopen zaterdag op Decibel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

johnb schreef:
hahaha mooi die reacties.

100% dat het ziek los gaat als je dees live hoort.
Ja en jullie ook.

Machtig mooie plaat weer

Mien held RR (L)

Ja laten we weer willekeurige procenten gebruiken, zo komen we geloofwaardiger over! :yay:
Een tool hoort gewoon niet op een album imo en al zeker niet als hij dezelfde patroon heeft als een paar vorige tracks.. Release hem dan voor free ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Maximum schreef:
Kom op zeg, deze track heeft hij (zo ver ik weet) na K.O. nooit meer gedraaid.


Afgelopen zaterdag op Decibel nog

Dat was zeker op het einde? Ik ben tijdens de Hardcore (laatste 20min.) namelijk naar de Pussylounge gegaan! Dan heb ik wat dat betreft niks gezegd. :$ Verder vind ik dat mensen hier zich wel erg aanstellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, hij is begonnen op 170bpm en daarna terug naar 150. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee vind dit weer helemaal niks en ook erg jammer dat dit op het album gaat komen, had dit liever als een free gezien want imo is dit niet echt release waardig en al helemaal niet op een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 02:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Nee vind dit weer helemaal niks en ook erg jammer dat dit op het album gaat komen, had dit liever als een free gezien want imo is dit niet echt release waardig en al helemaal niet op een album.


dat precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Een tool hoort gewoon niet op een album imo en al zeker niet als hij dezelfde patroon heeft als een paar vorige tracks.. Release hem dan voor free ofzo..

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/brennan- ... filez.html
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is wat anders, dat is een DJ-tool-album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Een tool hoort gewoon niet op een album imo.

Zygoma schreef:
Dat is wat anders, dat is een DJ-tool-album :P

:P

Zelf vind ik het niet erg als er eens een tool op een album staat, maar dit is wel heel gemakkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die vocals :P . Verder vind ik de track lekker lomp ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Qlown schreef:
Een tool hoort gewoon niet op een album imo.

Zygoma schreef:
Dat is wat anders, dat is een DJ-tool-album :P

:P

Ze zeggen het toch zelf, DJ Tools only. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Niet al te serieus nemen deze plaat. Ik vind het wel een geinig plaatje :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks