Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): The Ultimate Diss

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite

Als dit zelfs op het album komt... :x
Om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, wat slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:10 
 
Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

dit is toch gewoon one by one? maar wat versneld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat hij alweer de bassline van One by One gebruikt. En zo te horen heeft hij ook de soundbak van Angerfist gebruikt voor bepaalde sounds. Voor de rest wel een lache plaatje maar stop zoiets niet op je album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoiets mag je echt niet op je album zetten.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit iets van de afgelopen Knock Out ofzo, tegen Titan?
Zelfs ik ga hier niet mee akkoord, zo'n beetje al zijn kicks van dit album in een track gegooid, dus knallen doet het dan weer wel. :P
EDIT: Ja dus, zie ik op Facebook.
Diss track I made for my set vs. Titan at b2s's Knock Out 2013.

"Ti-Ta-Titan, Redemption die me disst!"

‪#‎TSoS‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lame.

Heb het idee dat ie zn album maar beetje afraffelt. Onder druk van al het populistische gejank hoe geweldig al z'n tracks wel niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beukt wel lekker door
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHAHA, hij maakt het iedere keer weer meer belachelijk voor zichzelf xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou deze op het album komen ja?

Ik vond hem op KO wel echt vet, die screech voor de climax ook. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks zijn aardig, maar zeker niet speciaal.
De vocals zijn misselijkmakend. :sick:

Grootste tegenvaller van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 03:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Ik zei dan wel bij zn vorige preview dat ik toch wat interesse in het album begon te krijgen, een voldoende gaat het niet worden, omdat er ook helaas meer dan genoeg tracks tussen staan die ik niet eens een 3 kan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 04:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou een leuke free release zijn, maar dit op een album.. Dat is gewoon een trackje om je album mee te vullen, zelfde sfeertje als One By One & Prostitute..

Leuk om 1 keer live te horen maar voor mij blijft het daar dan ook bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 08:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en die 16 jarige kindjes fappen er maar op los :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de vocals wel grappig.
De track zelf spreekt me niet zoveel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Andromeda schreef:
Om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
bRt_ schreef:
Andromeda schreef:
Om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch heerlijk dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epic vocals xd
Leuk plaatje, maar niet voor op je album. Doe gewoon als free de deur uit joh, niemand die er dan om gaat zitten janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 14:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nog steeds kwalitatief ver onder de maat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 14:14 
 
Hardtraxx Elite

Ja leuk voor op Knockout maar waarom wordt dit nummer in vredesnaam op dit album gegooid? Zodat ie aan de 20 nummers komt? Helaas weer hetzelfde kickpattern als bijv. One By One en Prostitute..
En die vocals zijn echt moeilijk slecht..
Beetje jammer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 14:30 
 

Kan hier niks positiefs over zeggen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks