Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Darkness4life
Georganiseerd door b2s

Zaterdag 21 september 2013
22:00 - 07:00
Factory 010
Rotterdam

Genres: darkcore, frenchcore, industrial hardcore, terror
Minimumleeftijd: 18

Line-up: TBA
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Weer terug van weggeweest :loving: Factory 010 is er ook een prima locatie voor. Benieuwd naar de line-up!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Lijkt me gruwelijk, hoop wel op meer industrial ipv van die kut terror
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Riichard wrote:Lijkt me gruwelijk, hoop wel op meer industrial ipv van die kut terror
Denk zelf 1 zaal Industrial en 1 zaal Frenchcore / terror, was voorgaande edities ook altijd. Misschien een 3e zaal Hardtechno / Schranz, omdat het bij Factory 010 kan?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Ik hoop het :D Dit gaat toch wel leuk worden ^^
G
aanwezig!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Oei... hangt een beetje af van wat Club r_AW gaat doen die maand, maar misschien wel aanwezig :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hmmm, optie dit. Lekker dichtbij uiteraard :D
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Optiee :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
hardcoresjors wrote:Optiee :P
Sjors jonge kom eindelijk eens een keer naar een feest waar ik ook ben :P Gewoon komen dus :D
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
The Skribbler wrote:Oei... hangt een beetje af van wat Club r_AW gaat doen die maand, maar misschien wel aanwezig :)
Goede beide gaan als een baas :cool: als de line-ups goed zijn uiteraard
G
STAN- wrote:
hardcoresjors wrote:Optiee :P
Sjors jonge kom eindelijk eens een keer naar een feest waar ik ook ben :P Gewoon komen dus :D
die gaat wel, ik ga ook :D
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hangt een beetje af van de line-up :P
En hoeveel feesten ik rond die datum heb xD
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Darkness4life hard, harder, hardst!
Op zaterdag 21 september zal Factory010 in Rotterdam met zijn rauwe, donkere en ondergrondse sfeer het podium zijn voor een snoeiharde editie van Darkness4life. Het hardste concept van b2s zal worden opgesplitst in 2 zalen: Industrial & Darkcore en Frenchcore & Terror; een nacht voor de echte liefhebbers dus!

Check de officiële trailer hier!

Een aantal internationale namen die staan voor een hoge dosis snoeiharde kicks en duistere beats zijn bijvoorbeeld The Outside Agency, Negative A, Lowroller, Embrionyc en N3ar, die zijn Nederlandse debuut zal gaan maken! De grote producers/DJ’s van The Outside Agency groeien nog steeds en we weten ondertussen wat we van hen kunnen verwachten; Dark & Difficult!

Negative A en Lowroller hebben beiden zeer recent een album gereleased, waarvan ze ongetwijfeld een aantal tracks ten gehore zullen brengen. Ook het Duitse stormtalent Embrionyc, van het Dark.Descent.-label, zal voor de eerste keer binnen b2s zijn ruige sounds laten horen op Darkness4life. De volledige line-up voor de twee area’s vind je hieronder

Industrial & Darkcore
Sinecore
Embrionyc
The Outside Agency
Negative A
Lowroller
Dither
N3ar
The Sickest Squad

Hosted by No-iD

Frenchcore & Terror
Green Seduction
Johnny Napalm
s’Aphira
SRB
Tripped
Drokz

De voorverkoop start op zaterdag 20 juli om 13.00 uur. Tickets kosten €22,50 en zijn verkrijgbaar via http://darkness4life.tickets.b2s.nl. Voor meer informatie over Darkness4life kijk je op http://www.b2s.nl/darkness4life
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mooi, hoef ik niet heen. Hoop van harte dat TSS in de Industrial/Darkcore een foutje is...
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Wat een tegenvaller.. Embrionyc, TOA en Dither zijn de enige namen die echt de moeite waard zijn. Negative A kan ook heel leuk zijn maar niet op een feest als dit. De rest is niet zo boeiend.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
STAN- wrote:Wat een tegenvaller.. Embrionyc, TOA en Dither zijn de enige namen die echt de moeite waard zijn. Negative A kan ook heel leuk zijn maar niet op een feest als dit. De rest is niet zo boeiend.
Dit. Een hele vieze tegenvaller...totaal niet in de lijn met vroegere edities.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Dakpan wrote:TSS in de Industrial/Darkcore
Ha, die vat ik ook niet helemaal.

Embrionyc zou voor mij de eerste keer live zijn dus dat lijkt me wel heel vet, maar ook een paar namen in area 1 die me niet boeien en area 2 zie je mij ook geen seconde staan...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ordinary Joe wrote:
Dakpan wrote:TSS in de Industrial/Darkcore
Ha, die vat ik ook niet helemaal.

Embrionyc zou voor mij de eerste keer live zijn dus dat lijkt me wel heel vet, maar ook een paar namen in area 1 die me niet boeien en area 2 zie je mij ook geen seconde staan...
TSS zou dan wel een dikke moodkill wezen daar. Als je bijvoorbeeld ze tussen Embrionyc & TOA plaatst ofzo.
Hardtraxxer
344 posts member since 2013
last seen Feb 2014
Zit genoeg leuks tussen:
Embrionyc
The Outside Agency
Negative A
Lowroller
Dither
N3ar
s’Aphira
SRB
Tripped
Drokz

Snap niet zo dat mensen klagen om TSS, ga dan naar de andere zaal.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heel erg tegenvallende line-up. Weinig namen (vooral weinig echt interessante) en TSS in de hoofdzaal is gewoon zwaar kut. Sla hem waarschijnlijk over.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
retseketser wrote:Snap niet zo dat mensen klagen om TSS, ga dan naar de andere zaal.
TSS zet je gewoon niet in een "Industrial/Darkcore-area". Er zijn heel veel mensen die juist voor die genre's zouden gaan, en bijvoorbeeld niet van terror of frenchcore houden. Voor hun is die andere zaal dus geen optie :)