Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkness4life
Georganiseerd door b2s

Zaterdag 21 september 2013
22:00 - 07:00
Factory 010
Rotterdam

Genres: darkcore, frenchcore, industrial hardcore, terror
Minimumleeftijd: 18

Line-up: TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer terug van weggeweest :loving: Factory 010 is er ook een prima locatie voor. Benieuwd naar de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Lijkt me gruwelijk, hoop wel op meer industrial ipv van die kut terror
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Lijkt me gruwelijk, hoop wel op meer industrial ipv van die kut terror

Denk zelf 1 zaal Industrial en 1 zaal Frenchcore / terror, was voorgaande edities ook altijd. Misschien een 3e zaal Hardtechno / Schranz, omdat het bij Factory 010 kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het :D Dit gaat toch wel leuk worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 22:44 
 

aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei... hangt een beetje af van wat Club r_AW gaat doen die maand, maar misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm, optie dit. Lekker dichtbij uiteraard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optiee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Optiee :P

Sjors jonge kom eindelijk eens een keer naar een feest waar ik ook ben :P Gewoon komen dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oei... hangt een beetje af van wat Club r_AW gaat doen die maand, maar misschien wel aanwezig :)

Goede beide gaan als een baas :cool: als de line-ups goed zijn uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:21 
 

STAN- schreef:
hardcoresjors schreef:
Optiee :P

Sjors jonge kom eindelijk eens een keer naar een feest waar ik ook ben :P Gewoon komen dus :D

die gaat wel, ik ga ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt een beetje af van de line-up :P
En hoeveel feesten ik rond die datum heb xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkness4life hard, harder, hardst!
Op zaterdag 21 september zal Factory010 in Rotterdam met zijn rauwe, donkere en ondergrondse sfeer het podium zijn voor een snoeiharde editie van Darkness4life. Het hardste concept van b2s zal worden opgesplitst in 2 zalen: Industrial & Darkcore en Frenchcore & Terror; een nacht voor de echte liefhebbers dus!

Check de officiële trailer hier!

Een aantal internationale namen die staan voor een hoge dosis snoeiharde kicks en duistere beats zijn bijvoorbeeld The Outside Agency, Negative A, Lowroller, Embrionyc en N3ar, die zijn Nederlandse debuut zal gaan maken! De grote producers/DJ’s van The Outside Agency groeien nog steeds en we weten ondertussen wat we van hen kunnen verwachten; Dark & Difficult!

Negative A en Lowroller hebben beiden zeer recent een album gereleased, waarvan ze ongetwijfeld een aantal tracks ten gehore zullen brengen. Ook het Duitse stormtalent Embrionyc, van het Dark.Descent.-label, zal voor de eerste keer binnen b2s zijn ruige sounds laten horen op Darkness4life. De volledige line-up voor de twee area’s vind je hieronder

Industrial & Darkcore
Sinecore
Embrionyc
The Outside Agency
Negative A
Lowroller
Dither
N3ar
The Sickest Squad

Hosted by No-iD

Frenchcore & Terror
Green Seduction
Johnny Napalm
s’Aphira
SRB
Tripped
Drokz

De voorverkoop start op zaterdag 20 juli om 13.00 uur. Tickets kosten €22,50 en zijn verkrijgbaar via http://darkness4life.tickets.b2s.nl. Voor meer informatie over Darkness4life kijk je op http://www.b2s.nl/darkness4life
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, hoef ik niet heen. Hoop van harte dat TSS in de Industrial/Darkcore een foutje is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tegenvaller.. Embrionyc, TOA en Dither zijn de enige namen die echt de moeite waard zijn. Negative A kan ook heel leuk zijn maar niet op een feest als dit. De rest is niet zo boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wat een tegenvaller.. Embrionyc, TOA en Dither zijn de enige namen die echt de moeite waard zijn. Negative A kan ook heel leuk zijn maar niet op een feest als dit. De rest is niet zo boeiend.

Dit. Een hele vieze tegenvaller...totaal niet in de lijn met vroegere edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
TSS in de Industrial/Darkcore

Ha, die vat ik ook niet helemaal.

Embrionyc zou voor mij de eerste keer live zijn dus dat lijkt me wel heel vet, maar ook een paar namen in area 1 die me niet boeien en area 2 zie je mij ook geen seconde staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 00:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Dakpan schreef:
TSS in de Industrial/Darkcore

Ha, die vat ik ook niet helemaal.

Embrionyc zou voor mij de eerste keer live zijn dus dat lijkt me wel heel vet, maar ook een paar namen in area 1 die me niet boeien en area 2 zie je mij ook geen seconde staan...


TSS zou dan wel een dikke moodkill wezen daar. Als je bijvoorbeeld ze tussen Embrionyc & TOA plaatst ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit genoeg leuks tussen:
Embrionyc
The Outside Agency
Negative A
Lowroller
Dither
N3ar
s’Aphira
SRB
Tripped
Drokz

Snap niet zo dat mensen klagen om TSS, ga dan naar de andere zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg tegenvallende line-up. Weinig namen (vooral weinig echt interessante) en TSS in de hoofdzaal is gewoon zwaar kut. Sla hem waarschijnlijk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Snap niet zo dat mensen klagen om TSS, ga dan naar de andere zaal.

TSS zet je gewoon niet in een "Industrial/Darkcore-area". Er zijn heel veel mensen die juist voor die genre's zouden gaan, en bijvoorbeeld niet van terror of frenchcore houden. Voor hun is die andere zaal dus geen optie :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten