Holy shit hier word ik me toch blij van
Super vette kicks en die anti is ook gewoon dik! Melodie is ook leuk. Misschien 2 versie uitbrengen, 1 met anti en 1 met de melodie? 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
als liefhebber van zowel hardcore als hardstyle vind ik dit een apart plaatje, zou hem eigelijk zowel bij hardcore als hardstyle kunnen plaatsten. maar ik vind em best geslaagd. hier kun je wel een setje mee afsluiten of erna doorgaan op hardcore. wat de kicks betreft, die moeten live zo hard gaan! 
Rawbin wrote:Holy shit hier word ik me toch blij vanSuper vette kicks en die anti is ook gewoon dik! Melodie is ook leuk. Misschien 2 versie uitbrengen, 1 met anti en 1 met de melodie?
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Zeker dikke track, Kicks mogen er ook wel wezen ! 
-
A
Weenie. Slecht vind ik t niet maar voel er ook niet veel bij eerlijk gezegd. Zal live wel fijn zijn tho
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Hele dikke track weer
Maar wel totaal andere kicks dan hun vorige tracks
Had ook niet verwacht dat ze pitchkicks zouden gebruiken maar ik vind t niet slecht klinken hier
Maar toch heb ik t liefste dancing, outside the box, forsaken kicks
Maar wel totaal andere kicks dan hun vorige tracks
Had ook niet verwacht dat ze pitchkicks zouden gebruiken maar ik vind t niet slecht klinken hier
Maar toch heb ik t liefste dancing, outside the box, forsaken kicks
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Lekkere anti! prima plaat buiten de pitch 
Snap de klachten niet.
Gewoon een hele vette plaat!
Gewoon een hele vette plaat!
opbouw is prima, vind alleen de anti er niet echt inpassen
-
JHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2013
- last seen Dec 2013
Exact, t eerste wat in me op kwam! De synth en een distorted kick doen niet onder voor een 13 in een dozijn mainstream plaat. Ik hoor t degos&redone stijltje hier ook niet heel erg in terug.Lyst wrote:Mainstream hardcore
Een soort Salsa on steroids, wel lekker
Deze track klinkt echt vreselijk.Lyst wrote:Mainstream hardcore
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Deze plaat is zo gruwelijk 
-
E
godsehel wat een nummer 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Afschuwelijk nummer.
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?Andromeda wrote:Afschuwelijk nummer.
-
AHardtraxx Elite
Kicks zijn in het gehele nummer niet om aan te horen. Het zit te dicht tegen de mainstream hardcore aan. Tevens zit er ook een lelijke distortion op. Mid-intro klinkt onafgewerkt. Kick staat hier te ver op de voorgrond (kan dat de track nog niet af is) en het is al niet de beste kick. De melodie vind ik eigenlijk best wel vet gelukt. Zonde dat je er dan zo'n anti maakt met vrij irritante pitchkicks. De screeches in de climax zijn ook krachtloos en komen niet agressief genoeg over.Analoxx wrote:Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?Andromeda wrote:Afschuwelijk nummer.
Verder heb ik niet veel verstand van synths e.d.
-
E
De vernieuwende kicks bij Theracords 
ik snap niet waar jullie gedachte zit als je muziek luisterd, maar ik zit dan in dromenland.
Dit is echt goede kwaliteit die ik niet zomaar kan namaken
ik snap niet waar jullie gedachte zit als je muziek luisterd, maar ik zit dan in dromenland.
Dit is echt goede kwaliteit die ik niet zomaar kan namaken
De tracks die Viruztweakers maken, kan ik ook niet maken, betekend niet dat het automatisch goed is etc. (Vind het grappige tracks hoor en draai ze ook wel eensEn-er-gy wrote:Dit is echt goede kwaliteit die ik niet zomaar kan namaken
Als Andromeda dat vind, mag hij dat vinden. Ik ben het er totaal mee oneens, maar wat je van een lied vind, is nog steeds je persoonlijke mening.
Dit had hij wel kunnen beargumenteren als 'Ik vind', maargoed, verder zijn meningAndromeda wrote:D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).
Ik vind de track wel leuk, maar Connected kan me meer boeien op dit moment
-
AHardtraxx Elite
De laatste releases weten me niet te boeien. Kwalitatief gezien zijn Wavolizer & Geck-o nog steeds het best. Kort daarop Phrantic. De laatste goede track van D&R was Yes We Know uit 2011!! Alles daarvoor vond ik altijd wel lekker klinken. Helaas zijn ze de laatste tijd bezig met zo rauw mogelijk over te komen. Althans daar lijkt het op tracks als Turn It Off, Lomperkennie en Demon In Me zijn allemaal zo geforceerd.patrickjeb wrote:Dit had hij wel kunnen beargumenteren als 'Ik vind', maargoed, verder zijn meningAndromeda wrote:D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).
Ik vind de track wel leuk, maar Connected kan me meer boeien op dit moment
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Allereerst fijn dat je uitlegt waaromAndromeda wrote:Kicks zijn in het gehele nummer niet om aan te horen. Het zit te dicht tegen de mainstream hardcore aan. Tevens zit er ook een lelijke distortion op. Mid-intro klinkt onafgewerkt. Kick staat hier te ver op de voorgrond (kan dat de track nog niet af is) en het is al niet de beste kick. De melodie vind ik eigenlijk best wel vet gelukt. Zonde dat je er dan zo'n anti maakt met vrij irritante pitchkicks. De screeches in de climax zijn ook krachtloos en komen niet agressief genoeg over.Analoxx wrote:Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?Andromeda wrote:Afschuwelijk nummer.
Verder heb ik niet veel verstand van synths e.d.
Veel mensen roepen maar wat namelijk. Vind het woord afschuwelijk ook wel wat overdreven gezien je reactie
Voor mij is het precies omgekeerd, die kicks zijn godsgruwelijk lekker. Ook als ze naar beneden pitchen klinkt het heerlijk
De intro is, zoals altijd bij Degos & Re-Done, echt ziekelijk vet! Voor mij nog steeds de nummer 1 dj/producers. Geen enkele plaat valt me tegen van ze
Het gehele sfeertje in deze tracks is ook heel vet. De melodie, ook al nijgt hij wat naar hardcore, geeft echt een dikke feeling mee!
Als deze met Connected uitkomt dan is het absoluut een kanshebber voor EP van het jaar voor mij