Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit hier word ik me toch blij van :love: Super vette kicks en die anti is ook gewoon dik! Melodie is ook leuk. Misschien 2 versie uitbrengen, 1 met anti en 1 met de melodie? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als liefhebber van zowel hardcore als hardstyle vind ik dit een apart plaatje, zou hem eigelijk zowel bij hardcore als hardstyle kunnen plaatsten. maar ik vind em best geslaagd. hier kun je wel een setje mee afsluiten of erna doorgaan op hardcore. wat de kicks betreft, die moeten live zo hard gaan! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Holy shit hier word ik me toch blij van :love: Super vette kicks en die anti is ook gewoon dik! Melodie is ook leuk. Misschien 2 versie uitbrengen, 1 met anti en 1 met de melodie? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk vette anti. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Zeker dikke track, Kicks mogen er ook wel wezen ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 14:24 
 

Weenie. Slecht vind ik t niet maar voel er ook niet veel bij eerlijk gezegd. Zal live wel fijn zijn tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:46 
 
Hardtraxxer

Hele dikke track weer :worship:
Maar wel totaal andere kicks dan hun vorige tracks :P
Had ook niet verwacht dat ze pitchkicks zouden gebruiken maar ik vind t niet slecht klinken hier :)
Maar toch heb ik t liefste dancing, outside the box, forsaken kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere anti! prima plaat buiten de pitch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap de klachten niet.

Gewoon een hele vette plaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

opbouw is prima, vind alleen de anti er niet echt inpassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Mainstream hardcore :sick:

Exact, t eerste wat in me op kwam! De synth en een distorted kick doen niet onder voor een 13 in een dozijn mainstream plaat. Ik hoor t degos&redone stijltje hier ook niet heel erg in terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een soort Salsa on steroids, wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mainstream hardcore :sick:

Deze track klinkt echt vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict

Deze plaat is zo gruwelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:17 
 

godsehel wat een nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:53 
 
Hardtraxx Elite

Afschuwelijk nummer.
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Afschuwelijk nummer.
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).


Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Andromeda schreef:
Afschuwelijk nummer.
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).


Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?

Kicks zijn in het gehele nummer niet om aan te horen. Het zit te dicht tegen de mainstream hardcore aan. Tevens zit er ook een lelijke distortion op. Mid-intro klinkt onafgewerkt. Kick staat hier te ver op de voorgrond (kan dat de track nog niet af is) en het is al niet de beste kick. De melodie vind ik eigenlijk best wel vet gelukt. Zonde dat je er dan zo'n anti maakt met vrij irritante pitchkicks. De screeches in de climax zijn ook krachtloos en komen niet agressief genoeg over.
Verder heb ik niet veel verstand van synths e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:04 
 

De vernieuwende kicks bij Theracords :)

ik snap niet waar jullie gedachte zit als je muziek luisterd, maar ik zit dan in dromenland.


Dit is echt goede kwaliteit die ik niet zomaar kan namaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Dit is echt goede kwaliteit die ik niet zomaar kan namaken :thumbup:

De tracks die Viruztweakers maken, kan ik ook niet maken, betekend niet dat het automatisch goed is etc. (Vind het grappige tracks hoor en draai ze ook wel eens :P)

Als Andromeda dat vind, mag hij dat vinden. Ik ben het er totaal mee oneens, maar wat je van een lied vind, is nog steeds je persoonlijke mening.

Andromeda schreef:
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).

Dit had hij wel kunnen beargumenteren als 'Ik vind', maargoed, verder zijn mening

Ik vind de track wel leuk, maar Connected kan me meer boeien op dit moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).

Dit had hij wel kunnen beargumenteren als 'Ik vind', maargoed, verder zijn mening

Ik vind de track wel leuk, maar Connected kan me meer boeien op dit moment :)

De laatste releases weten me niet te boeien. Kwalitatief gezien zijn Wavolizer & Geck-o nog steeds het best. Kort daarop Phrantic. De laatste goede track van D&R was Yes We Know uit 2011!! Alles daarvoor vond ik altijd wel lekker klinken. Helaas zijn ze de laatste tijd bezig met zo rauw mogelijk over te komen. Althans daar lijkt het op tracks als Turn It Off, Lomperkennie en Demon In Me zijn allemaal zo geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Analoxx schreef:
Andromeda schreef:
Afschuwelijk nummer.
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).


Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?

Kicks zijn in het gehele nummer niet om aan te horen. Het zit te dicht tegen de mainstream hardcore aan. Tevens zit er ook een lelijke distortion op. Mid-intro klinkt onafgewerkt. Kick staat hier te ver op de voorgrond (kan dat de track nog niet af is) en het is al niet de beste kick. De melodie vind ik eigenlijk best wel vet gelukt. Zonde dat je er dan zo'n anti maakt met vrij irritante pitchkicks. De screeches in de climax zijn ook krachtloos en komen niet agressief genoeg over.
Verder heb ik niet veel verstand van synths e.d.


Allereerst fijn dat je uitlegt waarom ;)
Veel mensen roepen maar wat namelijk. Vind het woord afschuwelijk ook wel wat overdreven gezien je reactie :P
Voor mij is het precies omgekeerd, die kicks zijn godsgruwelijk lekker. Ook als ze naar beneden pitchen klinkt het heerlijk :loving:
De intro is, zoals altijd bij Degos & Re-Done, echt ziekelijk vet! Voor mij nog steeds de nummer 1 dj/producers. Geen enkele plaat valt me tegen van ze :)
Het gehele sfeertje in deze tracks is ook heel vet. De melodie, ook al nijgt hij wat naar hardcore, geeft echt een dikke feeling mee!

Als deze met Connected uitkomt dan is het absoluut een kanshebber voor EP van het jaar voor mij :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks