Andromeda schreef:
Analoxx schreef:
Andromeda schreef:
Afschuwelijk nummer.
D&R zijn een van de minste theracords artiesten (produceren).
Beargumenteer please waarom je het "afschuwelijk" vind?
Kicks zijn in het gehele nummer niet om aan te horen. Het zit te dicht tegen de mainstream hardcore aan. Tevens zit er ook een lelijke distortion op. Mid-intro klinkt onafgewerkt. Kick staat hier te ver op de voorgrond (kan dat de track nog niet af is) en het is al niet de beste kick. De melodie vind ik eigenlijk best wel vet gelukt. Zonde dat je er dan zo'n anti maakt met vrij irritante pitchkicks. De screeches in de climax zijn ook krachtloos en komen niet agressief genoeg over.
Verder heb ik niet veel verstand van synths e.d.
Allereerst fijn dat je uitlegt waarom
Veel mensen roepen maar wat namelijk. Vind het woord afschuwelijk ook wel wat overdreven gezien je reactie

Voor mij is het precies omgekeerd, die kicks zijn godsgruwelijk lekker. Ook als ze naar beneden pitchen klinkt het heerlijk
De intro is, zoals altijd bij Degos & Re-Done, echt ziekelijk vet! Voor mij nog steeds de nummer 1 dj/producers. Geen enkele plaat valt me tegen van ze

Het gehele sfeertje in deze tracks is ook heel vet. De melodie, ook al nijgt hij wat naar hardcore, geeft echt een dikke feeling mee!
Als deze met Connected uitkomt dan is het absoluut een kanshebber voor EP van het jaar voor mij