Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Linkin Park - What I've Done (Degos & Re - Done Bootleg)

Sample/video:

Bron: Degos & Re-Done we will give it away in the future
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vgm moet deze dan naar gratis tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vind ik gruwelijk en deze vind ik ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet gebootlegged iets. Heerlijke drive.

Protoss schreef:
vgm moet deze dan naar gratis tracks :)

Pas als ie daadwerkelijk gratis te downloaden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Origineel man, What I've Done bootleggen. Dat soort muziek moet je gewoon laten voor wat het is.
Vind er niks aan, klinkt imo ook vrij amateuristisch.


Dit. Vond dat eigenlijk ook al met Forsaken, blijf er gewoon van af (al was die plaat wel een stuk beter dan dezE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Erg vet gebootlegged iets. Heerlijke drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Cruelty schreef:
Origineel man, What I've Done bootleggen. Dat soort muziek moet je gewoon laten voor wat het is.
Vind er niks aan, klinkt imo ook vrij amateuristisch.


Dit. Vond dat eigenlijk ook al met Forsaken, blijf er gewoon van af (al was die plaat wel een stuk beter dan dezE)


Waarom er perse van afblijven?? als er iets heel vets mee gedaan wordt is het toch prima? Forsaken is een voorbeeld waain die combinatie gewoon gruwelijk vet is geworden. nog steeds een van de beste D&R platen ooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Linkin Park Bootleg met Limp Bizkit vocalen.. wtf :P

Best wel lekkere bootleg trouwens! ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks