Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Demon In Me

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pitchkicks bij Degos & Re-Done???
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:29 
 
Hardtraxxer

Al hoewel ik nooit pitchkicks had verwacht bij degos & re-done, is deze track echt geweldig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Weer hele slechte kicks net als de vorige releases en waarom een anti? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.

Vind je? Ik vind de melodie juist vet en had graag een climax willen horen. De anti vind ik trouwens klinken als een verkrachte....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
XtD schreef:
Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.

Vind je? Ik vind de melodie juist vet en had graag een climax willen horen. De anti vind ik trouwens klinken als een verkrachte....

Hoe klinkt iemand die verkracht is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kun je die ontzettend vette anti nou niet ontzettend vet vinden?!
Smaak, ik weet het sjemie.
Man wat lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
XtD schreef:
Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.

Vind je? Ik vind de melodie juist vet en had graag een climax willen horen. De anti vind ik trouwens klinken als een verkrachte....

Het is gewoon een langzame mainstream hardcore melodie, in ieder geval een synth die je daar vaak hoort :P Niet mijn ding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke kicks vind ik persoonlijk, en de drive zit door de hele plaat heen. Midintro is subliem, de (anti)climax ietwat minder zo thuis maar live vond ik die wél erg vet. Wordt helaas nog lang wachten op een release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind in deze plaat de anti eigenlijk best zonde. Die melodie is echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke plaatje, kicks zijn erg goed tot dat ze pitchen, opbouw + melodie zijn erg mooi en als die anti erin knalt!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn kennelijk vergeten hoe ze fatsoenlijke kicks produceren. :( Sounds zijn me ook allemaal weer net iets te schel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kicks zijn nog slechter dan de vorige. :/

Van mij mogen ze de Lomperkennie kick wel eens hergebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Deze kicks zijn nog slechter dan de vorige. :/

Van mij mogen ze de Lomperkennie kick wel eens hergebruiken

Doe mij d'r maar een zoals: Bite My Shit, Dancing, Dum-b-ass, Warrior, Retribution etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de anti echt gruwelijk vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaterdag klonk deze echt zoo vet! ging ontzettend hard live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Snap niet wat de mensen zo slecht aan de kick vinden :D weer een bazenproductie zoals altijd! Ze stellen me nooit teleur :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mainstream hardcore :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er ook niet zoveel aan. Degos & Re-Done kunnen me qua producties niet echt meer boeien. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:

Alleen jammer van de melodie in de break, mij te mainstream hardcore achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de tijd van Evolved enzo waren dit echt helden, vind er nu niet zoveel meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben nog niet overtuigd. Kicks klinken niet helemaal lekker, wel benieuwd hoe ze live gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gruwelijke track, wat gaat deze live hard denk :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks