Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Turn it Off :worship:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
BuzzLightyear wrote:
JEFSKIII wrote:Degos & Re-Done tracks doen me niets, vind de kicks niet lekker overkomen
Dit heb ik ook met de meeste van hun platen. Jammer, want met een dikke volle kick kan het best vet klinken!
Kom op zeg. >.< Hun kicks zijn ziek.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Begrijp best dat mensen zeggen dat de kicks van D&R niet altijd lekker overkomen. Live gaan ze in ieder geval snoeihard! Moet bij Turn It Off altijd denken aan t moment dat ie op afgelopen Loudness werd gedraaid, godsamme wat klapte die intro er ziekelijk hard op :worship:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Duruz wrote:Begrijp best dat mensen zeggen dat de kicks van D&R niet altijd lekker overkomen. Live gaan ze in ieder geval snoeihard! Moet bij Turn It Off altijd denken aan t moment dat ie op afgelopen Loudness werd gedraaid, godsamme wat klapte die intro er ziekelijk hard op :worship:
Inderdaad. Je kunt imo de kicks van degos & re-done thuis nooit met live vergelijken. Thuis klinken ze ook minder hard fijn, maar live gaan ze gewoon veel harder en daar komen ze ook pas echt tot hun recht.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Nando wrote:
BuzzLightyear wrote:
JEFSKIII wrote:Degos & Re-Done tracks doen me niets, vind de kicks niet lekker overkomen
Dit heb ik ook met de meeste van hun platen. Jammer, want met een dikke volle kick kan het best vet klinken!
Kom op zeg. >.< Hun kicks zijn ziek en vol!!
N
Ik vind ze thuis en live lekker :)
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik schrok ook hoe hard Nothing is what it seems klonk. En die kicks van Dancing :D, buldozers!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
SoundTunerZ wrote:
Duruz wrote:Begrijp best dat mensen zeggen dat de kicks van D&R niet altijd lekker overkomen. Live gaan ze in ieder geval snoeihard! Moet bij Turn It Off altijd denken aan t moment dat ie op afgelopen Loudness werd gedraaid, godsamme wat klapte die intro er ziekelijk hard op :worship:
Inderdaad. Je kunt imo de kicks van degos & re-done thuis nooit met live vergelijken. Thuis klinken ze ook minder hard fijn, maar live gaan ze gewoon veel harder en daar komen ze ook pas echt tot hun recht.
Precies dat. Vind ze thuis inderdaad ook minder denderend klinken dan dat ze live werkelijk gaan.
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Duruz wrote:
Precies dat. Vind ze thuis inderdaad ook minder denderend klinken dan dat ze live werkelijk gaan.
Nou ik moet zeggen, als ik mijn subwoofer van mijn logitech Z5500 setje voluit zet het echt denderende kicks zijn hoor xD
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Elke kick is denderend als je de subwoofer voluit zet >.<
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Nando wrote:
BuzzLightyear wrote:
Kom op zeg. >.< Hun kicks zijn ziek.
The Skribbler wrote:Elke kick is denderend als je de subwoofer voluit zet >.<
Dit dus. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik stil blijf staan als deze op een feestje voorbij komt. :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
The Skribbler wrote:Elke kick is denderend als je de subwoofer voluit zet >.<
Binnenkort toch maar eens een subwoofer aanschaffen dan. :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Beide leuke plaatjes. Nothing is what it seems spreekt me het meest aan maar de kicks mogen daarin wel een stukje harder. Turn it off heeft vette mid intro maar wordt na een tijdje te langdradig.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
XtD wrote:Twee prima platen, Nothing is What it Seems schiet er voor mij wel bovenuit, lekker uniek :)
Dit :)
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ik vind ze beiden gewoon super vet! Een paar jaar geleden konden Degos & Re-Done mij echt niet bekoren maar nu vind ik haast al hun nummer echt heerlijk.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Turn if Off is echt ziek vet :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Begin NIWIS steeds meer te waarderen, die anti is zo dik :D