Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Turn It Off

Sample/video: http://www.facebook.com/photo.php?v=433393853388486
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 0:58 klinkt erg vet. Ben benieuwd naar de volledige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ben zeer benieuwd ! klinkt wat ik er zo van kan horen gruwlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 0:43 klinkt heel goed! Laat de rest maar komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ass! :lol:
Oppermachtige screeches, benieuwd naar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat Big Fat Titties als titel in de video...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vet :worship:
Die andere nieuwe van hun doet me nog niks. Maar dat heb ik vaak bij D&R. Komt denk ik nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:41 
 
Hardtraxx Addict

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:18 
 

Interesse meer dan gewekt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, echt episch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt heel dik...
Wil hem wel full horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een Monsterplaat, ik kan me geluk niet op! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Echt een te gruwelijke track :drool: kan er echt geen genoeg van krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal dit de eerste D & R track worden die ik leuk/lekker vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja, lekkere plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze stellen me nooit teleur. Wist niet waar ik het zoeken moest op Loudness. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking briljant. All i can say.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima track wederom. iets aparts in hun tracks die me altijd doen verbazen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het ook wel vet klinken! Met name die tuutuutuutuut geluidjes in de mid-intro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 16:54 
 
Hardtraxxer

Net voor het eerst goed geluisterd in the set van S&I van TMS.
Wat een plaat!
voor mij een van de betere platen die ze de laatste tijd hebben gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaker je hem luisterd, hoe beter die word! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand al wanneer de eerst volgende D&R release is, en of deze track erbij zit?

Hoop zo dat ik hem live hoor zaterdag bij XX RAW :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze gaat live echt asociaal hard, wat een track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik leuk.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks