Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 12:10 

Hardtraxx Elite

Turn it Off :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
JEFSKIII schreef:
Degos & Re-Done tracks doen me niets, vind de kicks niet lekker overkomen

Dit heb ik ook met de meeste van hun platen. Jammer, want met een dikke volle kick kan het best vet klinken!

Kom op zeg. >.< Hun kicks zijn ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

Begrijp best dat mensen zeggen dat de kicks van D&R niet altijd lekker overkomen. Live gaan ze in ieder geval snoeihard! Moet bij Turn It Off altijd denken aan t moment dat ie op afgelopen Loudness werd gedraaid, godsamme wat klapte die intro er ziekelijk hard op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:33 

Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Begrijp best dat mensen zeggen dat de kicks van D&R niet altijd lekker overkomen. Live gaan ze in ieder geval snoeihard! Moet bij Turn It Off altijd denken aan t moment dat ie op afgelopen Loudness werd gedraaid, godsamme wat klapte die intro er ziekelijk hard op :worship:

Inderdaad. Je kunt imo de kicks van degos & re-done thuis nooit met live vergelijken. Thuis klinken ze ook minder hard fijn, maar live gaan ze gewoon veel harder en daar komen ze ook pas echt tot hun recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
BuzzLightyear schreef:
JEFSKIII schreef:

Dit heb ik ook met de meeste van hun platen. Jammer, want met een dikke volle kick kan het best vet klinken!

Kom op zeg. >.< Hun kicks zijn ziek en vol!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:40 

Ik vind ze thuis en live lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:42 

Hardtraxx Addict

Ik schrok ook hoe hard Nothing is what it seems klonk. En die kicks van Dancing :D, buldozers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Duruz schreef:

Inderdaad. Je kunt imo de kicks van degos & re-done thuis nooit met live vergelijken. Thuis klinken ze ook minder hard fijn, maar live gaan ze gewoon veel harder en daar komen ze ook pas echt tot hun recht.

Precies dat. Vind ze thuis inderdaad ook minder denderend klinken dan dat ze live werkelijk gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:37 

Hardtraxxer

Duruz schreef:

Precies dat. Vind ze thuis inderdaad ook minder denderend klinken dan dat ze live werkelijk gaan.

Nou ik moet zeggen, als ik mijn subwoofer van mijn logitech Z5500 setje voluit zet het echt denderende kicks zijn hoor xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

Elke kick is denderend als je de subwoofer voluit zet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
BuzzLightyear schreef:
JEFSKIII schreef:

Kom op zeg. >.< Hun kicks zijn ziek.

The Skribbler schreef:

Dit dus. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik stil blijf staan als deze op een feestje voorbij komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Binnenkort toch maar eens een subwoofer aanschaffen dan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 00:23 

Hardtraxx Veteran

Beide leuke plaatjes. Nothing is what it seems spreekt me het meest aan maar de kicks mogen daarin wel een stukje harder. Turn it off heeft vette mid intro maar wordt na een tijdje te langdradig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Twee prima platen, Nothing is What it Seems schiet er voor mij wel bovenuit, lekker uniek :)

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 11:43 

Hardtraxxer

Ik vind ze beiden gewoon super vet! Een paar jaar geleden konden Degos & Re-Done mij echt niet bekoren maar nu vind ik haast al hun nummer echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:30 

Hardtraxx Elite

Turn if Off is echt ziek vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:37 

Bierkoning

Begin NIWIS steeds meer te waarderen, die anti is zo dik :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle