Eerst zien dan geloven
Related topics
- View the latest post: Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted (Wasted Festival Anthem 2013 DJ Mix)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. MC Nolz - Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)
- View the latest post: Koalaz - Blinded (GBR121)
- View the latest post: Devin Wild - Blinded (SCANTRAXX360)
- View the latest post: Degos & Re-Done - Blinded (NB077)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Lekker zomerplaatje! Steeds betere vollere kicks en minder galm in hun tracks, dus kan ze ook steeds meer waarderen 
Heerlijke sfeer en melodie. Idd heerlijk zomerse plaat 
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Heerlijk!

-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
twilightforce wrote:Heerlijke sfeer en melodie. Idd heerlijk zomerse plaat
Leuke catchy harmonie in deze plaat! Zie hem al helemaal wegspacen op een festival! 
Melodie is op zich wel leuk, maar kicks verpesten dit nummer. Ook de sounds/screeshes in de mid zijn echt verschrikkelijk. Nee, tot nu toe is Stay Alive hun enige plaat die ik ooit zou gaan draaien 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik ken dit trucje van ze onderhand wel. vind deze echt niks.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
I'm Free is ook zeker de moeite waard!G1LL wrote:Melodie is op zich wel leuk, maar kicks verpesten dit nummer. Ook de sounds/screeshes in de mid zijn echt verschrikkelijk. Nee, tot nu toe is Stay Alive hun enige plaat die ik ooit zou gaan draaien
G1LL wrote:Melodie is op zich wel leuk, maar kicks verpesten dit nummer. Ook de sounds/screeshes in de mid zijn echt verschrikkelijk. Nee, tot nu toe is Stay Alive hun enige plaat die ik ooit zou gaan draaien
GE-WEL-DIG !!!!!
Vraag me af wanneer ze uit komen..
Vraag me af wanneer ze uit komen..
Na nog een keer luisteren toch vet.
Ohja en voor de mensen die het interesseert, dit nummer is toen de tijd gemaakt voor de ramp in noorwegen.
Ohja en voor de mensen die het interesseert, dit nummer is toen de tijd gemaakt voor de ramp in noorwegen.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vind hardstyle tracks maken als eerbetoon aan een ramp echt zo'n vreemde bedoeling..D-Nemacyst wrote:Na nog een keer luisteren toch vet.
zelfde als Da Tweekaz - Become, snap de hele logica niet erachter.
Laten we een track maken waar mensen op feesten als eerbetoon voor de grote ramp in Noorwegen?
vind het zelf nogal vreemd maargoed
OT: weer een saaie track van ze..
leuke melodie, maar kick word ontiegelijk lelijk gepitched.
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is om een ouder nummer weer naar voren te brengen (bumpen), maar ik wil toch even iets met jullie delen. Ik hoor in dit nummer toch echt een vergelijkbare melodie met Sebastian Ingrosse - Kidsos. Wat denken jullie hiervan?
View on YouTube
View on YouTube
-
J
Dikke care
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
JEFSKIII wrote:Dikke care