Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:30 
 
Hardtraxxer

Eerst zien dan geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker zomerplaatje! Steeds betere vollere kicks en minder galm in hun tracks, dus kan ze ook steeds meer waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeer en melodie. Idd heerlijk zomerse plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:47 
 
Hardtraxxer

Heerlijk! :$ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:57 
 
Hardtraxxer

twilightforce schreef:
Heerlijke sfeer en melodie. Idd heerlijk zomerse plaat ^^


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke catchy harmonie in deze plaat! Zie hem al helemaal wegspacen op een festival! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is op zich wel leuk, maar kicks verpesten dit nummer. Ook de sounds/screeshes in de mid zijn echt verschrikkelijk. Nee, tot nu toe is Stay Alive hun enige plaat die ik ooit zou gaan draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:27 
 
Hardtraxx Elite

Ik ken dit trucje van ze onderhand wel. vind deze echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 01:59 
 
Artiest

G1LL schreef:
Melodie is op zich wel leuk, maar kicks verpesten dit nummer. Ook de sounds/screeshes in de mid zijn echt verschrikkelijk. Nee, tot nu toe is Stay Alive hun enige plaat die ik ooit zou gaan draaien :)


I'm Free is ook zeker de moeite waard! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Melodie is op zich wel leuk, maar kicks verpesten dit nummer. Ook de sounds/screeshes in de mid zijn echt verschrikkelijk. Nee, tot nu toe is Stay Alive hun enige plaat die ik ooit zou gaan draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GE-WEL-DIG !!!!!

:loving: (L) :loving: (L)

Vraag me af wanneer ze uit komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 04:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na nog een keer luisteren toch vet.

Ohja en voor de mensen die het interesseert, dit nummer is toen de tijd gemaakt voor de ramp in noorwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Na nog een keer luisteren toch vet.

Ohja en voor de mensen die het interesseert, dit nummer is toen de tijd gemaakt voor de ramp in noorwegen.


Vind hardstyle tracks maken als eerbetoon aan een ramp echt zo'n vreemde bedoeling..
zelfde als Da Tweekaz - Become, snap de hele logica niet erachter.
Laten we een track maken waar mensen op feesten als eerbetoon voor de grote ramp in Noorwegen?
vind het zelf nogal vreemd maargoed :P

OT: weer een saaie track van ze.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke melodie, maar kick word ontiegelijk lelijk gepitched.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:33 
 
Hardtraxxer

Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is om een ouder nummer weer naar voren te brengen (bumpen), maar ik wil toch even iets met jullie delen. Ik hoor in dit nummer toch echt een vergelijkbare melodie met Sebastian Ingrosse - Kidsos. Wat denken jullie hiervan?

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:58 
 

Dikke care
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Dikke care

xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks