Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:12 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wasted Penguinz
Track(s): Blinded?
Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:14 
 
Hardtraxxer

haha bedankt het lukte mij om de een of andere reden niet haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Supernatural schreef:
haha bedankt het lukte mij om de een of andere reden niet haha :P


je moet onder de video ff op delen klikken en dan die link kopieren , en binnen die youtube dingen zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxxer

emmerick schreef:
Supernatural schreef:
haha bedankt het lukte mij om de een of andere reden niet haha :P


je moet onder de video ff op delen klikken en dan die link kopieren , en binnen die youtube dingen zetten


Yesss ik zie het, bedankt man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:30 
 

Zeker een bezoek brengen op Reverze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zeker lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

nieuwe wp tracks echt lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:01 
 

Ongelofelijk zeg alweer, die melodieen van hun telkens. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja dit klinkt weer lekker hoor! heerlijk zweverig altijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nehhh, ik vind dit echt helemaal niks helaas. Te veel vocals & te veel break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zweverig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer als een heerlijke plaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 11:05 
 
Hardtraxxer

betere kwaliteit

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:01 
 

Als Scantraxx eens lief wilt zijn, moeten ze deze lekker releasen met de rest van hun. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het niet echt op wasted penguinz maar de laatste tijd gaan ze best wel vooruit.
de melodieën zijn altijd prima alleen eerst waren die kicks :sick:
gelukkig verbeteren ze nu zolang scantraxx het maar niet afkeurd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:05 
 

Daarom hoop ik ook dat ze naar DWX gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Daarom hoop ik ook dat ze naar DWX gaan.

Hoop ik ook zal wel niet zijn.
WP zijn op dit moment vrij bekend en die wilt scantraxx niet zomaar kwijt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste nummer van hun dat ik minder vind.
Melodietje is meer over happy dan zweverig.
Tweede melodie is wel weer goed
En die zang en break meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een kut break. verder wel redelijk, maar minder dan eerdere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer dikke release van deze bazen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Eindelijk weer dikke release van deze bazen :worship:

Als Scantraxx m goedkeurd ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
mrazura schreef:
Eindelijk weer dikke release van deze bazen :worship:

Als Scantraxx m goedkeurd ja


Ik denk dat ze daar niet omheen kunnen evenals de andere releases van hen. Echte zomerplaatjes die het goed gaan doen op de festivals :loving: Zijn echt de toekomst van Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
jaron123 schreef:
mrazura schreef:
Eindelijk weer dikke release van deze bazen :worship:

Als Scantraxx m goedkeurd ja


Ik denk dat ze daar niet omheen kunnen evenals de andere releases van hen. Echte zomerplaatjes die het goed gaan doen op de festivals :loving: Zijn echt de toekomst van Scantraxx.


Ze konden ook om Confined Thoughts heen, en vind dat een ultieme zomerplaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe weet je dat dan? Is dat ergens aangekondigd ofzo?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks