t is maar één iemand he... En je krijgt wss wel een vergoedingJay wrote:ik heb al 8 keer gemailt naar dat tuig van hs.com
al 8 dagen nog nie 1 reply gehad, en ik lees op internet al meer mensen die hier las van hebben
erg onbeschoft om niet te antwoorden
Related topics
- View the latest post: Crypsis: Cryptology Album Showcase (05-01-2013, Cherrymoon, Lokeren)
- View the latest post: Cryptology Crypsis Album Showcase (16-02-2013, Megadisco Zak)
- View the latest post: Crypsis - Cryptology @ Supremacy 2026 - Return To The Classics
- View the latest post: Nuracore - Crypsis - Cryptology
- View the latest post: Crypsis - Break down low (MIM??)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
A
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
HS.Com zijn minstens 2 mensen, want ik heb ook een mail gekregen van Roland Evers van Bass Modulators, namens hardstyle.comAnonymous wrote:t is maar één iemand he... En je krijgt wss wel een vergoedingJay wrote:ik heb al 8 keer gemailt naar dat tuig van hs.com
al 8 dagen nog nie 1 reply gehad, en ik lees op internet al meer mensen die hier las van hebben
-
A
oke dan zeg ik niks meeriMark wrote:HS.Com zijn minstens 2 mensen, want ik heb ook een mail gekregen van Roland Evers van Bass Modulators, namens hardstyle.comAnonymous wrote:t is maar één iemand he... En je krijgt wss wel een vergoedingJay wrote:ik heb al 8 keer gemailt naar dat tuig van hs.com
Ohja en daarbij, ik zou een poster moeten krijgen, kreeg die niet en kreeg uiteindelijk de cd gratis(wel veel weken telaat...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind Universe dus een van de minderen van dit album 
Snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over is.
Snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over is.
Wist je dat er op de gemixte CD in Main MF 34 keer shit word gezegd, en in Another Shit Track maar liefst 77 keer. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
typisch CrypsisDelt-A wrote:Wist je dat er op de gemixte CD in Main MF 34 keer shit word gezegd, en in Another Shit Track maar liefst 77 keer.
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Another shit track, intro is baas climax wat minder.
En The Demand Remix, is ook wel vet!!
En The Demand Remix, is ook wel vet!!
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Verder is het album oke!!! 
iemand enig idee wanneer deze digitaal verkrijgbaar is (WEB)
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
http://www.junodownload.com/products/cr ... 077136-02/Jay wrote:iemand enig idee wanneer deze digitaal verkrijgbaar is (WEB)
9 november 2012
Pas sinds laatste week alles beetje aandachtig zitten luisteren, en moet zeggen dat hij een klein beetje tegenvalt om eerlijk te zijn. Echt geen verkeerd album, alleen er zitten maar weinig echte pareltjes op. Misschien wat te hoge verwachtingen gehad..
De collabs komen wel in de buurt van pareltjes trouwens! Universe ft. B-Front komt zeker niet in de buurt van Movement voor mij, maar als nog een erg dikke track met een geweldige sfeer, zelfde geld voor No God ft. Chain Reaction. (Misschien wel mijn favoriet van het album)
De track met Adaro, Another Shit Track is ook echt geweldig energiek. En wat ging die hard op Thrillogy zeg, echt uit verbazing een minuut stil gestaan met mijn mond open.
Heb het album dus gekocht, maar geen spijt van onlangs dat het niet allemaal even denderend is. Die man blijft mijn support verdienen! En hoop zoals de meeste hier dat hij in de loop der tijd beetje terug gaat naar de oudere kicks terug gaat.
De collabs komen wel in de buurt van pareltjes trouwens! Universe ft. B-Front komt zeker niet in de buurt van Movement voor mij, maar als nog een erg dikke track met een geweldige sfeer, zelfde geld voor No God ft. Chain Reaction. (Misschien wel mijn favoriet van het album)
De track met Adaro, Another Shit Track is ook echt geweldig energiek. En wat ging die hard op Thrillogy zeg, echt uit verbazing een minuut stil gestaan met mijn mond open.
Heb het album dus gekocht, maar geen spijt van onlangs dat het niet allemaal even denderend is. Die man blijft mijn support verdienen! En hoop zoals de meeste hier dat hij in de loop der tijd beetje terug gaat naar de oudere kicks terug gaat.
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Vindt Damned toch wel de lekkerste plaat van het album! Wat een drive zit daarin!
Collab met Adaro had ik meer van verwacht...
Collab met Adaro had ik meer van verwacht...
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Another Shit Track vind ik maar niks, die gangster vocals komen 1000 keer voor in het nummer, maakt het irritant 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dik album main mf , lost in the mist, cryptology, another shit track 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Niet elke track is geweldig, maar toch echt een lekkere CD om naar te luisteren hoor!