Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, dit is dan weer niets voor mij. Zitten hier en daar wel wat leuke dingetjes tussen maar vind er voor het grootste gedeelte niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wat valt er niet te volgen aan de melodie in The World is Mine? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:48 
 
Hardtraxxer

Wat geniaal album!! :drool: :love: !! Live klonken ze alles ook heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro van The world is mine :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Wat geniaal album!! :drool: :love: !! Live klonken ze alles ook heerlijk!!


Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het album luistert redelijk weg, maar er zitten voor mij geen uitschieters bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik kan natuurlijk niet achterblijven, dus hier ook mijn review. ^^

Intro Cijfer: n.v.t
Leuk gedaan, met die samples uit die "Elders React To Dubstep" video van YT. Het is weer eens iets anders.
Heeft waarschijnlijk niet veel werk in gezeten, maar het is leuk om het album te beginnen.
The Main MF Cijfer: 5,5
Niet slecht, vocals zijn typisch Crypsis. Wel slecht afgewerkt moet ik zeggen. De break is gelukkig kort, een lange break zou ook niet passen imo. De melodie is niks bijzonders, in ieder geval niet van het niveau 'Get Hit'.
Verder weinig boeiende elementen, erg standaard en herhalend allemaal. De kick is ook niet echt mijn ding, er mist een soort energie, en bovendien is het te hol. Een tegenvaller dus!
Trapped Cijfer: 6,5
Een track van het niveau Dark Oscillators zou erg fijn zijn, maar daar ga ik totaal niet van uit. Natuurlijk kijk ik er positief tegen aan, desondanks de eerste track een tegenvaller is. Bij het horen van de vocals krijg ik meteen een 'Angerfist' gevoel. Veel agressie, terwijl de mid intro zelf dat juist totaal niet heeft naar mijn mening. Deze kicks van hem vind ik maar niks, maakt de track meteen 'softer' dan dat het had kunnen zijn. De melodie is aardig, niet slecht iig. De climax is best wel lekker, ondanks de kicks waar ik niet weg van ben. Niet slecht! :)
Void Cijfer: 6,0
De midintro is weer eens niet boeiend genoeg om mij te overtuigen. De kicks zijn best springerig, maar ik stoor me er verder niet aan. Het synthwerk doet mij echter totaal niets. Daar komt in de break verandering in. Ook op melodieus gebied klinkt het goed. De melodie is euforisch, iets wat je bij Crypsis niet snel verwacht, maar doet me wel sterk ergens aan denken. Het patroon is ook erg saai en ken ik inmiddels al.
Aardig, maar niet overtuigend.
Another Shit Track Cijfer: 6,5
Nu word het al boeiender, als ik de naam 'Adaro' zie verschijnen, een van de meest veelbelovende producers in de tegenwoordige hardstyle scene imo. Zijn sound is erg uniek, zoals ook hier weer in de midintro te horen is. De climax heeft een groot 'Hit You With That Bang Shit' gehalte, maar het kan zijn dat ik vandaag erg oplettend / kritisch ben. De invloeden van Adaro zijn iig duidelijk aanwezig, wat ik persoonlijk een positief punt vind. Toch is het nog steeds niet erg overtuigend.
For Your Mind Cijfer: 7,5
Opgelucht begin ik de track te luisteren, want eindelijk hoor ik eens wat originele sounds. De mid intro is ook energiek, en verassend. De break is weer erg Angerfist / Crucifier achtig met die vocals. Maar ze bevallen goed. De melodie is ook erg vet, wanneer die voor de verandering eens omlaag gaat. De 2e climax is ook erg lekker. Verassende track!
No God Cijfer: 6,2
Een collab met Chain Reaction valt natuurlijk niet te vergeten op een Crypsis album. Ik hoop op veel invloeden van deze producer, die naast Radical Redemption een van mijn favorieten op het Minus Is More label is. De midintro is erg melodieus, is leuk voor de afwisseling. Ook een typische CR melodielijn, btw.
De melodie blijft best hangen na een tijdje, maar word ook snel vervelend. Niet slecht, maar je moet er maar van houden. Ik mis toch de creativiteit.
Lost In The Mist Cijfer: 7,5
Veelbelovende titel. De vocals van de film The Mist (nu snap ik de titel dus) zijn jammer genoeg al eens gebruikt in Headhunterz - Dreamcatcher (Altijd een beetje vervelend omdat je dan sneller in de war raakt). Verschil is dat ze hier niet zo mooi zijn bewerkt imo, maar dat maakt de track niet slechter. De melodielijn volgt een beetje de melodie van het gezang. Geslaagde melodie imo, met bijpassende vocals. Tot nu toe een van de betere tracks.
Cryptology Cijfer: 7,8
Van de titeldrager heb ik vaak de hoogste verwachtingen, dus ben benieuwd wat deze track brengt. De midintro is sterk, maar ook erg saai. De koorvocalen in de break zijn wel vet. De climax spreekt mij ook aan, en is ook best pakkend. Het is wel een soort van anticlimax, maar gelukkig in positieve zin.
The Attack Cijfer: 6,8
Opnieuw een collab met Chain Reaction dus. De track (Radio Edit) begint met een regen-achtig geluid waardoor ik gelijk moet denken aan iets mysterieus. De midintro is inderdaad apart, met dat synthwerk. De kicks hadden niet hoeven pitchen, maar vooruit ik ben niet zo'n zeikert. De climax is eigenlijk hetzelfde verhaaltje nog een keer, niet echt origineel. 'Albumfiller' gehalte is hier erg groot. Verder geen slechte plaat!
Funk Cijfer: 5,0
Iets met Amnesys, Mainstream en Nitro. :whistle: (Wat heb ik vandaag? XD) De midintro heeft een kinderachtige sound, een slechte variant van de acid sound eigenlijk. De synth in de climax klinkt erg amateuristisch en ook de melodie is niks bijzonders. En dan klagen mensen over Da Tweekaz, maar dit is echt heel grote happy 'Hands Up' meuk. Niks voor mij. :P
Damned Cijfer: 6,0
Volgens mij is Crypsis echt een hele grote film kenner, het is mij echt een raadsel waar hij al die vocalen vandaan tovert. De climax is niet slecht, de rest eromheen is saai en standaard. Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict

En hier deel 2.

Universe Cijfer: 7,5
B-Front weet mij de laatste tijd niet vaak te boeien vanwege het Brennan Heart syndroom waar hij aan lijd. :P Ik ben dus erg benieuwd of het deze keer wel iets is. En ik moet zeggen, ze weten het er goed van af te brengen in de midintro. Erg vette sounds, deze keer pakken ze mij wel. De break is wel slaapverwekkend, maar wat er dan volgt is puur genieten. Ik ben echt weg van deze kicks, die zou ik wel vaker willen horen!
Gangsta Shit Cijfer: 7,0
Deze is al lang uit, dus ik ga er ook geen uitgebreide verhalen over vertellen. Conclusie: Not bad. :P
The World Is Mine Cijfer: 6,5
De track begint erg dromerig, maar schijn bedriegt blijkt, als de midintro erin klapt. Dit stijltje mag ik wel, simpel maar dan in positieve zin. Het interessante werk begint pas na de (standaard) break, als er eindelijk weer eens een wat creatievere melodie klinkt. Het is niet mijn stijl, maar het heeft wel 'iets'. Niet slecht, maar ook niet echt overtuigend.
No Time 2 Chill Cijfer: 6,2
Iets met Dione, Eye Of The Storm, en Angerfist (Oke, nu moet ik ophouden :x ). De melodie is leuk, verder eigenlijk vrij weinig over te zeggen.
The Demand Remix Cijfer: 8,0
Iets waar ik naar uit heb gekeken, en dat mag ook wel als je kijkt naar het resultaat. Als liefhebber van de Radical Redemption sound is dit natuurlijk weer erg baas. De anticlimax heeft een 'Annihilate' gehalte, screeches lijken er iig op. Overtreft het origineel zeker! ^^
You Know Cijfer: 7,5
(Ik kreeg serieus de neiging met grote letters "Iets met The Prophet, Sexx en Druxx" neer te zetten xd ) OT: Wat een spacende piano, ik word er bang van. Die vocalen komen volgens mij ook in een ander hardstyle nummer voor, irritant kut nummer is dat. En dan, dat WHORE geschreeuw. Ging helemaal stuk, maar tegelijkertijd best wel dik eigenlijk. Als je hier niet stamp/beuk neigingen van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een beuktrack! :D
Drug N Roll Cijfer: 8,0
Als dit een opvolger is van 'Darkness Is Calling' ben ik tevreden. Die kicks zijn erg vet, de track zelf is erg pakkend. En weer bewijzen deze mannen de koningen van de vocals te zijn. Heerlijk nummer dit. Leuke afsluiter, de grote baas van het album imo. :D

Eindgemiddelde: 6,5
(Dit is random beoordeeld, geen wiskundige berekeningen zijn gebruikt ofzo.)
Al met al geen slecht album, maar ook weer niet echt bijzonder naar mijn mening. Hier en daar tracks die er bovenuit steken, vooral de track/remix met/van Radical Redemption. Voor de Crypsis liefhebbers is het wel waard om een luisterbeurt te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
En weer bewijzen deze mannen de koningen van de hardcore vocals te zijn.

true dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

not bad, not bad at all
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:19 
 
Hardtraxx Newbie

Perfect aandenken aan Thrillogy en in één woord te omschrijven: GEWELDIG! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie zitten er precies achter dat hardstyle.com? Na mijn 5e mail naar hun mail adres dat op de site staat vermeld nog niets terug gehad. Support is werkelijk om te huilen en heb €6 te veel betaald voor deze CD. Zou graag een hetze tegen deze oplichters beginnen, wat een volk bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Wie zitten er precies achter dat hardstyle.com? Na mijn 5e mail naar hun mail adres dat op de site staat vermeld nog niets terug gehad. Support is werkelijk om te huilen en heb €6 te veel betaald voor deze CD. Zou graag een hetze tegen deze oplichters beginnen, wat een volk bah bah.


6 euro teveel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Het intro van Another Shit Track wordt keer op keer beter als ik er naar luister. Van eenstemmig naar meerstemmig, heerlijk hoe dat gaat.
In iTunes staan ze nu trouwens als track 01, track 02 etc. Iemand enig idee hoe dat simpel te veranderen is, of moet ik dat gewoon even per nummer typen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Het intro van Another Shit Track wordt keer op keer beter als ik er naar luister. Van eenstemmig naar meerstemmig, heerlijk hoe dat gaat.
In iTunes staan ze nu trouwens als track 01, track 02 etc. Iemand enig idee hoe dat simpel te veranderen is, of moet ik dat gewoon even per nummer typen?

De ID3v1-tag veranderen. Kan in winamp, maar meerdere files in 1 keer kan goed met het programma Mp3tag v2.52
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wie zitten er precies achter dat hardstyle.com? Na mijn 5e mail naar hun mail adres dat op de site staat vermeld nog niets terug gehad. Support is werkelijk om te huilen en heb €6 te veel betaald voor deze CD. Zou graag een hetze tegen deze oplichters beginnen, wat een volk bah bah.


Had ik bij E=NC² ook, maar er is volgens mij maar één man die alle emails leest en erop reageert... Maar uiteindelijk krijg je wel gerechtiheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twee posters binnen gehad, beide gekreukeld en daar wilde ik graag een verklaring voor. 6 maanden later nog steeds niet gehad dus of man is blind of man heeft geen zin. Hoe dan ook, triest kutbedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb ook al 7 dagen geen antwoord op mijn mail bij hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rudy peters is de manager van die bende dus die gewoon spammen. Ik heb ook geschillen commisie in geschakeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind de kick echt niks van crypsis vergeleken met zijn vorige.. Main MF is wel vet en The Demand, maar verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jay schreef:
rudy peters is de manager van die bende dus die gewoon spammen. Ik heb ook geschillen commisie in geschakeld

Doet hij dat ja? Mooi gaan we daar eens achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb nog steeds geen handtekening op mijn E=NC2 album :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:14 
 

Een vette uitschieter is toch wel Universe. Wat een plaat. Perfecte mix tussen beide producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:48 
 
Artiest

Absoluut top album. In mijn ogen beste sinds Fusion Of Sound van Zany. Vrijwel geen track die mij niet boeit en vele pareltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb al 8 keer gemailt naar dat tuig van hs.com

al 8 dagen nog nie 1 reply gehad, en ik lees op internet al meer mensen die hier las van hebben

erg onbeschoft om niet te antwoorden
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle