Jonas schreef:
Love2Party schreef:
Jammer dat het allemaal in het buitenland is. Is allemaal zonder auto niet te doen. Was hier graag heen gegaan.
Moet je op 5 januari naar de Cherry Moon in Lokeren. Is ook een album showcase van Crypsis dan.
Is Belgie geen buitenland dan?

Had al gezien dat er een busreis wordt georganiseerd (bij genoeg animo) maar ik krijg niemand mee omdat ze het toch iets te duur vinden worden ivm andere feestjes die maand. Ik hoop echt dat er ook nog een in NL wordt gehouden maar ik ben er bang voor.
Citaat:
ze draaien hier wel anderhalf-2 uur sets :-)
Oeeeee dat is dan wel weer een voordeel tov Belgie.
