Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag 16 februari 2013
23:00 - 07:00
Megadisco Zak

Prijs
Deurverkoop: €10,-

Minimumleeftijd
18

Line-up
Chain Reaction
Crypsis
Radical Redemption
Rico
Hosted by MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

Jammer dat het allemaal in het buitenland is. Is allemaal zonder auto niet te doen. Was hier graag heen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Jammer dat het allemaal in het buitenland is. Is allemaal zonder auto niet te doen. Was hier graag heen gegaan.


Moet je op 5 januari naar de Cherry Moon in Lokeren. Is ook een album showcase van Crypsis dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Love2Party schreef:
Jammer dat het allemaal in het buitenland is. Is allemaal zonder auto niet te doen. Was hier graag heen gegaan.


Moet je op 5 januari naar de Cherry Moon in Lokeren. Is ook een album showcase van Crypsis dan.

En deze line up is wel heel karig vergeleken die van Cherrymoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 22:52 
 

93Wesley93 schreef:
Jonas schreef:
Love2Party schreef:
Jammer dat het allemaal in het buitenland is. Is allemaal zonder auto niet te doen. Was hier graag heen gegaan.


Moet je op 5 januari naar de Cherry Moon in Lokeren. Is ook een album showcase van Crypsis dan.

En deze line up is wel heel karig vergeleken die van Cherrymoon.



ze draaien hier wel anderhalf-2 uur sets :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 23:30 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Love2Party schreef:
Jammer dat het allemaal in het buitenland is. Is allemaal zonder auto niet te doen. Was hier graag heen gegaan.


Moet je op 5 januari naar de Cherry Moon in Lokeren. Is ook een album showcase van Crypsis dan.

Is Belgie geen buitenland dan? :P Had al gezien dat er een busreis wordt georganiseerd (bij genoeg animo) maar ik krijg niemand mee omdat ze het toch iets te duur vinden worden ivm andere feestjes die maand. Ik hoop echt dat er ook nog een in NL wordt gehouden maar ik ben er bang voor.

Citaat:
ze draaien hier wel anderhalf-2 uur sets :-)

Oeeeee dat is dan wel weer een voordeel tov Belgie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig :)
Zak is goed te doen met de auto vanaf hier.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten