Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Die intro synth wordt tegenwoordig in veel te veel tracks gebruikt.
Nee J&W zijn helaas niet meer de producers die ze eerst waren met tracks ala Autumn Green, I've Lost You, Oblivion etc.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
tomac wrote:Die intro synth wordt tegenwoordig in veel te veel tracks gebruikt.
Nee J&W zijn helaas niet meer de producers die ze eerst waren met tracks ala Autumn Green, I've Lost You, Oblivion etc.
Like thiz :worship: intro van deze plaat is net een HHZ plaat :/
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Positief verrast :oh:
Heerlijk energiek plaatje, en deze mannen verdienen inderdaad veel meer waardering dan ze momenteel krijgen!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
tomac wrote:Die intro synth wordt tegenwoordig in veel te veel tracks gebruikt.
Wat een onzin. Tegenover al hun concurrenten zijn zij juist bij hun ding gebleven.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Eh? :surrender: Zeg ik iets over 'bij hun ding gebleven' dan? Heb het gewoon over de kwaliteit van hun tracks tegenwoordig. Was echt een J&W fan, maar tegenwoordig maken ze mij niet bepaald blij met hun tracks.
H
Hardtraxxer
128 posts member since 2012
last seen Apr 2013
:drool: ze krijgen inderdaad niet genoeg credit. RTHM is ook zo'n pareltje van hen.
Topplaat.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Cruelty wrote:Intro is totaal niet boeiend en die melodie is ook niet helemaal te volgen.
Precies dit. Middelmatig nummertje, net als veel andere recente nummers van J & W
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Fusionmania wrote:
JEFSKIII wrote:Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.
Toulouse (heady remix)? :P
Wat dacht je van het origineel? ^^
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen May 2015
Vond J&W al van in het begin goed , en nog steeds weten ze me te bekoren met hun tracks ^^