Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Josh & Wesz

Track(s): Dream Planet

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zet wel even een link tussen de tags ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Héérlijke plaat! Vind niet dat Josh & Wesz de credits krijgen die ze verdienen, zij zijn toch wel een van de beste mainstream producers op het moment naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:09 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heel erg lekker. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan! Wat een fijne plaat zeg! Precies zoals de titel zegt: dromerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijdje niets van gehoord zeg. Mooie terugkomer. Supersounds, leuke midintro, beetje standaard climax, maar wel o zo lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:22 
 

Geen slecht nummer, maar ik zie graag weer een wat hardere track van ze! Met een dikke anticlimax bijvoorbeeld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro klinkt lekker wat steviger met daarna een heerlijke dromigere climax
ja weer een geslaagt plaatje van J&W :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Ja weer een geslaagt plaatje van J&W :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke sfeervolle plaat weer van ze! Blijven me altijd positief verassen. Die hoogste pitch in de climax is jammer en niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz zijn weer goed bezig. Kicks en melodie klinken lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Josh & Wesz zijn weer goed bezig. Kicks en melodie klinken lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:28 
 
Hardtraxxer

klinkt weer lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt zeer goed, kicks gelukkig niet te veel op de voorgrond zoals bij hun vorige release :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz zijn samen met Scope DJ jammergenoeg ondergewaardeerd. Weer een heerlijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje dit, doet me qua sfeer denken aan Autumn Green. Vind deze wel een stuk minder dan Autumn Green, maar dit is voor mij toch wel een van de betere mainstream plaatjes van 't moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd blij als Josh & Wesz in de nieuwe tracks staan. Deze niet uitgezonderd. Lekkere euforische plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke track weer van J&W , ook een verbeterde kick zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Josh & Wesz zijn samen met Scope DJ jammergenoeg ondergewaardeerd. Weer een heerlijke plaat

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 20:07 
 

Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.

Toulouse (heady remix)? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 20:38 
 

Fusionmania schreef:
JEFSKIII schreef:
Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.

Toulouse (heady remix)? :P


Ja die ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:14 
 

Josh & Wesz :worship: :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks