Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh & Wesz - Just A Dream (DWX1391)

Label: Dirty Workz
WEB release: 30/03/2023

Tracks:
Josh & Wesz - Just A Dream

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 08:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een klotekicks in de climax, hier word ik verre van gelukkig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had er zelf ook wat meer van verwacht en gehoopt wat classics invloeden van ze te horen. De eerste midintro kick vind ik nog wel prima alleen daarna gaat het bergafwaarts. De manier waarop de punch pitcht in het laatste deel van de climax vind ik ook niet heel lekker klinken. Ik snap aan de andere kant ook wel dat J&W proberen relevant te blijven en niet te willen blijven teren op hun classics sound die na verloop van tijd ook weer zou gaan vervelen. Ik zag ze op Twitter ook aardig balen dat ze niet voor Defqon geboekt zijn dus wellicht is dit een poging om weer in the picture van Q te komen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hee myth wanneer weer rawstyle set vs unload andere staat nog vaak aan xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da's een andere myth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh das nie handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer dat ze in de tijd dat ze gestopt waren met producen ook direct hun hele identiteit kwijt zijn in hun stijl. Hierdoor hoor ik simpelweg gewoon niet dat dit J&W is. De lead heeft een behoorlijk Zatox gehalte en de kicks zijn op zijn best generiek. De eerste kick in de mid is wel weer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat ze ooit de keuze hebben gemaakt om helemaal te stoppen met produceren, maar dat het meer een beslissing geweest is om niet meer te gaan realeasen. Ook aangezien ze onder andere in 2020 nog geteased hebben met nieuw materiaal. Ik denk dat het in het geval van J&W ook wel een beetje een identiteitscrisis is; gaan we mee in de nieuwe sound van hardstyle of blijven we teren op de classics? Het laatste hebben ze de afgelopen jaren gedaan en misschien hebben ze nu toch besloten om de hedendaagse stijl een kans te geven. Lastig, aangezien ze nu inderdaad helemaal opnieuw moeten beginnen en afscheid genomen hebben van hun oude sound. Nu is het inderdaad wat generiek en zou het ook maar zo een random nieuwe artiest kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 13:18 
 
Donateur

Oh wat jammer dit :(
Ik keek uit naar deze release en had hoop op een vervolg van de oude sound. Er blijven helaas weinig interessante artiesten over. Terwijl de artiest zich hedendaags beter zou kunnen onderscheiden door terug te gaan (of in geval van J&W vast te houden) aan de oudere sound. Waarschijnlijk te weinig animo voor maar ik vind het persoonlijk veel gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een OK plaat maar had bij J&W wel echt wat anders verwacht. Snap niet zo goed waarom je iets als dit maakt wat al zo veel door anderen gedaan hebt terwijl je zelf een soort herkenbare classics sound hebt waar je nog veel op geboekt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Best een OK plaat maar had bij J&W wel echt wat anders verwacht. Snap niet zo goed waarom je iets als dit maakt wat al zo veel door anderen gedaan hebt terwijl je zelf een soort herkenbare classics sound hebt waar je nog veel op geboekt wordt.


Ja jammer, maar snap het wel vanuit de heren. Rond 2015 / 2016 / 2017 hebben ze natuurlijk nog best wat platen uitgebracht met die 'classic' sound, maar daar is volgens mij maar 1 echt grote boeking uitgekomen uit mijn hoofd (Intents mainstage toen de live draaiden). Verder was toen het merendeel ook maar op de classic stages, dus kan me voorstellen dat ze het nu over een andere boeg gooien. Alleen niet echt mijn ding.

Helpt denk ik ook niet mee dat ze echt 0,0 social media presence hebben en onmogelijk te bereiken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoppa de dirty workz brommer is gekickstart en de volgende trieste act met ghostproductie op de zundapp brrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 14:38 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Best een OK plaat maar had bij J&W wel echt wat anders verwacht. Snap niet zo goed waarom je iets als dit maakt wat al zo veel door anderen gedaan hebt terwijl je zelf een soort herkenbare classics sound hebt waar je nog veel op geboekt wordt.


Ja jammer, maar snap het wel vanuit de heren. Rond 2015 / 2016 / 2017 hebben ze natuurlijk nog best wat platen uitgebracht met die 'classic' sound, maar daar is volgens mij maar 1 echt grote boeking uitgekomen uit mijn hoofd (Intents mainstage toen de live draaiden). Verder was toen het merendeel ook maar op de classic stages, dus kan me voorstellen dat ze het nu over een andere boeg gooien. Alleen niet echt mijn ding.

Helpt denk ik ook niet mee dat ze echt 0,0 social media presence hebben en onmogelijk te bereiken zijn.


Geen slechte plaat op zich, maar gezien hen verleden verwacht je iets waar ze toen zo pakkend mee waren. Het onderscheid zich niet, maar wellicht komen ze met meer nieuw spul wat wel uniek of in ieder geval onderscheidend. Ik gun het ze namelijk heel erg. Voor mij zaten hun echt in het rijtje Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez en d-block & s-te-fan als favorieten toen. Soms doet het een beetje zeer dat van deze favorieten alleen d-block & s-te-fan en HHZ nog echt actief zijn met produceren. Wildstylez komt ook nog wel eens met iets maar lijkt ook zoekende te zijn.

Wat hierboven gezegd word, inderdaad zonder social gaat het sowieso niets worden in deze tijd van tegenwoordig helaas. Maar hopelijk gaan ze toch verrassen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 15:10 
 
Hardtraxxer

Midintro van deze plaat vind ik erg goed en de kwaliteit overall is ook goed. Ze hebben goede kicks. Melodie is voor mij te simpel en doet mij helaas niet zoveel. Ondanks dat ik de kicks goed vind hoop ik wel dat ze de volgende keer wat minder kicks in een plaat gebruiken.

Ik denk ook wel dat dit een plaat is die je vaker moet luisteren, dan zal die 'Josh & Wesz-bril' ook verdwijnen. Nu ga je deze plaat nog vergelijken met hun classics en dat is vind ik niet terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

drift schreef:
Er blijven helaas weinig interessante artiesten over.


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 15:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Ik denk niet dat ze ooit de keuze hebben gemaakt om helemaal te stoppen met produceren, maar dat het meer een beslissing geweest is om niet meer te gaan realeasen. Ook aangezien ze onder andere in 2020 nog geteased hebben met nieuw materiaal. Ik denk dat het in het geval van J&W ook wel een beetje een identiteitscrisis is; gaan we mee in de nieuwe sound van hardstyle of blijven we teren op de classics? Het laatste hebben ze de afgelopen jaren gedaan en misschien hebben ze nu toch besloten om de hedendaagse stijl een kans te geven. Lastig, aangezien ze nu inderdaad helemaal opnieuw moeten beginnen en afscheid genomen hebben van hun oude sound. Nu is het inderdaad wat generiek en zou het ook maar zo een random nieuwe artiest kunnen zijn.


Het zou kunnen, maar ik denk eerder dat ze een leven naast Hardstyle hebben en dat heeft wellicht voorrang in een mate dat het produceren en wellicht het optreden op een laag pitje staat. Releasen kun je namelijk ook zonder dat er iets aan vastzit en in principe staat het (een) artiest(en) vrij wat voor soort tracks ze de wereld in slingeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 19:58 
 
Hardtraxx Crew

drift schreef:
Oh wat jammer dit :(
Ik keek uit naar deze release en had hoop op een vervolg van de oude sound. Er blijven helaas weinig interessante artiesten over. Terwijl de artiest zich hedendaags beter zou kunnen onderscheiden door terug te gaan (of in geval van J&W vast te houden) aan de oudere sound. Waarschijnlijk te weinig animo voor maar ik vind het persoonlijk veel gaver.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Helpt denk ik ook niet mee dat ze echt 0,0 social media presence hebben en onmogelijk te bereiken zijn.


Ironisch genoeg posten ze wel eens op Twitter, waar 99.9% van hun doelgroep niet te vinden is.

Josh & Wesz schreef:
hoping you all like our new music, it’s our sound but in a modern jacket, we’re nervous as fuck to release it but we have to, cause we owe you. thanks for all the love, we love you!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://twitter.com/JoshWesz/status/164 ... 17284?s=20

Uit deze tweet blijkt wel dat ze zelf niet tevreden zijn over de receptie van de track wat ik me ook wel voor kan stellen. Wellicht waren ze zelf heel enthousiast over deze richting en hadden ze het veelal negatieve 'go back to your roots' commentaar niet verwacht.

Ik ben wel erg benieuwd wat nu hun vervolgstappen zullen zijn, toch verder met deze nieuwe sound of toch maar weer terug naar de oldskool stijl waar ze misschien zelf even geen zin in hebben. Hoop in ieder geval dat ze het wel blijven proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Myth schreef:
https://twitter.com/JoshWesz/status/1643773073173217284?s=20


Ik denk dat die gasten het lekker bij classics sets moeten houden, wat een janktweet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook lastig voor ze. Met Like Thiz hadden ze een unieke sound in die tijd die volledig aansloeg bij het publiek. Dat evenaren in een veel grotere markt met een veranderd sounddesign is ook ontzettend lastig.. Ik hoop dat ze in ieder geval een niche vinden waar ze zich kunnen nestelen, want dat willen ze zo te horen wel graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het is ook lastig voor ze. Met Like Thiz hadden ze een unieke sound in die tijd die volledig aansloeg bij het publiek. Dat evenaren in een veel grotere markt met een veranderd sounddesign is ook ontzettend lastig.. Ik hoop dat ze in ieder geval een niche vinden waar ze zich kunnen nestelen, want dat willen ze zo te horen wel graag.

Of ze praten gewoon eens met wat collega's. Jay Reeve heeft o.a. laten horen dat je met nieuw sounddesign toch aardig in de buurt kan komen van de oudere sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Ik ben wel erg benieuwd wat nu hun vervolgstappen zullen zijn


Hopelijk eens al die andere nummers releasen die ze al jaren hebben liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde maar dit kon je verwachten qua sound design, totaal geen J&W track
Persoonlijk heb ik niks met deze kick en luister ik enkel nog de classics, Jay Reeve blijft nog het dichtst bij de sound van toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2023 16:24 
 
Donateur

Mark With A Tarrel schreef:
Myth schreef:
Ik ben wel erg benieuwd wat nu hun vervolgstappen zullen zijn


Hopelijk eens al die andere nummers releasen die ze al jaren hebben liggen.


Dit.
En een spotlight organiseren met een J&W set van een uurtje of 5 :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle