RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Best een OK plaat maar had bij J&W wel echt wat anders verwacht. Snap niet zo goed waarom je iets als dit maakt wat al zo veel door anderen gedaan hebt terwijl je zelf een soort herkenbare classics sound hebt waar je nog veel op geboekt wordt.
Ja jammer, maar snap het wel vanuit de heren. Rond 2015 / 2016 / 2017 hebben ze natuurlijk nog best wat platen uitgebracht met die 'classic' sound, maar daar is volgens mij maar 1 echt grote boeking uitgekomen uit mijn hoofd (Intents mainstage toen de live draaiden). Verder was toen het merendeel ook maar op de classic stages, dus kan me voorstellen dat ze het nu over een andere boeg gooien. Alleen niet echt mijn ding.
Helpt denk ik ook niet mee dat ze echt 0,0 social media presence hebben en onmogelijk te bereiken zijn.
Geen slechte plaat op zich, maar gezien hen verleden verwacht je iets waar ze toen zo pakkend mee waren. Het onderscheid zich niet, maar wellicht komen ze met meer nieuw spul wat wel uniek of in ieder geval onderscheidend. Ik gun het ze namelijk heel erg. Voor mij zaten hun echt in het rijtje Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez en d-block & s-te-fan als favorieten toen. Soms doet het een beetje zeer dat van deze favorieten alleen d-block & s-te-fan en HHZ nog echt actief zijn met produceren. Wildstylez komt ook nog wel eens met iets maar lijkt ook zoekende te zijn.
Wat hierboven gezegd word, inderdaad zonder social gaat het sowieso niets worden in deze tijd van tegenwoordig helaas. Maar hopelijk gaan ze toch verrassen.