Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro synth wordt tegenwoordig in veel te veel tracks gebruikt.
Nee J&W zijn helaas niet meer de producers die ze eerst waren met tracks ala Autumn Green, I've Lost You, Oblivion etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Die intro synth wordt tegenwoordig in veel te veel tracks gebruikt.
Nee J&W zijn helaas niet meer de producers die ze eerst waren met tracks ala Autumn Green, I've Lost You, Oblivion etc.


Like thiz :worship: intro van deze plaat is net een HHZ plaat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Positief verrast :oh:
Heerlijk energiek plaatje, en deze mannen verdienen inderdaad veel meer waardering dan ze momenteel krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Die intro synth wordt tegenwoordig in veel te veel tracks gebruikt.
Nee J&W zijn helaas niet meer de producers die ze eerst waren met tracks ala Autumn Green, I've Lost You, Oblivion etc.


Wat een onzin. Tegenover al hun concurrenten zijn zij juist bij hun ding gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh? :surrender: Zeg ik iets over 'bij hun ding gebleven' dan? Heb het gewoon over de kwaliteit van hun tracks tegenwoordig. Was echt een J&W fan, maar tegenwoordig maken ze mij niet bepaald blij met hun tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:40 
 
Hardtraxxer

:drool: ze krijgen inderdaad niet genoeg credit. RTHM is ook zo'n pareltje van hen.
Topplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Intro is totaal niet boeiend en die melodie is ook niet helemaal te volgen.


Precies dit. Middelmatig nummertje, net als veel andere recente nummers van J & W
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
JEFSKIII schreef:
Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.

Toulouse (heady remix)? :P

Wat dacht je van het origineel? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond J&W al van in het begin goed , en nog steeds weten ze me te bekoren met hun tracks ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks