lang zat voor mij, ik kan niet meer wachten :ppatrickjeb wrote:Zo oud is hij nog niet eensShockblitz wrote:hoop dat ze m snel gaan releasen want ik ben wel een beetje klaar met t wachten erop...
Net 2 en halve maand
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
bij die mid-intro lijkt het net of ik via skype gebeld word
-
AHardtraxxer
- 70 posts member since 2011
- last seen May 2023
Is hier al iets over bekend?
jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf
delange wrote:jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
pffff hahahah lekker bezig. hier is nog steeds niks over bekend, ik vroeg het aan ze op penoze (1 dec) maar daar was geen antwoord op (schouders ophalend). jammer dit, wel we won't sleep weg geven en deze niet eens releasen.
#duurtlang
HAhahahahahahahadelange wrote:jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf
In 2012 zijn er tot nu toe 34 releases uit gekomen en in 2011 42 
Ja, want deze plaat is ook al zo oud!Shockblitz wrote:jammer dit, wel we won't sleep weg geven en deze niet eens releasen.#duurtlang
-
J
Oud niet zo, maar Fusion is een pauper label aan het worden met dat gerelease van hun met die 1-trackers en afentoe weken skippen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
delange wrote:bij die mid-intro lijkt het net of ik via skype gebeld wordjaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelfafamsterdam wrote:Is hier al iets over bekend?
Past niet als onderschrift.
Blijft goed hangen, erg aanstekelijk plaatje.
fuck....delange wrote:bij die mid-intro lijkt het net of ik via skype gebeld word
can't unhear
-
I
De vocals vind ik irritant, maar voor de rest een heerlijke track 
Heerlijke plaat. Met name de mid-intro klapt er lekker op!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lekker man!
-
DHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Jan 2017
release data?
Is er (voorlopig) nog niet, waarschijnlijk eind januari...Destroller wrote:release data?
-
J
Achja, hij komt er iig aan. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Keer op keer op keer weer hetzelfde riedeltje. Schei daar maar eerst mee uit, want het wordt nu wel erg vervelend. Vocals zijn echt om te janken. De mid-intro is ook zo saai als wat. Het enige + punt aan dit nummer is de melodie. Die kan ik wel waarderen.