Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Sorry hoor. Over het hoofd gezien. :aww:

Ik vergeef u :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren ook 3x gehoord. Ik dacht al een nieuwe Frequencerz plaat te horen. Wel een hele bazige! Ik mag dat stijltje wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 01:34 
 
Hardtraxxer

damn, deze melo lijkt idd erggg veel op The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).

Maar dat heb ik ook bij die andere nieuwe (Frequencerz - Fire). Die lijkt erg veel op Attention...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



HWS15 Rip ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man, wat een geweldige plaat is dit!!
Midintro lekker hard, beetje B-Front stijl gevolgd door een heerlijke melodie in de climax!
(pitch)Kicks passen er ook prima bij naar mijn idee.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict

Mid-intro gaat nergens over, zo geniaal met die screeches :drool: . Melodie is ook echt heerlijk, prima kicks etc. Frequencerz zijn weer erg goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke track van de Frequencerz, ben alleen niet zo voor die vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict

Telkens als ik deze plaat voorbij hoor komen denk ik meteen aan The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)..
De melodie vind ik echt veels teveel daarop lijken dus vind dat wel wat jammer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Midintro lekker hard, beetje B-Front stijl


daar dacht ik ook aan, in en outro kinkt weer geweldig maar de climax is dan weer wat minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Vette track it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

vind dit meer richting de oudere freqz klinken wel nice overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Telkens als ik deze plaat voorbij hoor komen denk ik meteen aan The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)..
De melodie vind ik echt veels teveel daarop lijken dus vind dat wel wat jammer ;)

Haha wel grappig ja. Als je die in je achterhoofd hebt heeft ie er best wel veel van weg.

Wel een supervette plaat! Sterke mid-intro, weinig break en een prima climax. Eindelijk weer eens ouderwets triplet-huppelen op het niveau van de oude dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet telkens aan Sylenth & Glitch - Music in You (Scope DJ Loves the reverse bass remix) denken als ik deze hoor :P Die build up naar de climaxes lijken wat op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat ik hem morgen wel bij Dozer ga horen, pas dan geef ik een goed oordeel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 15:02 
 
Hardtraxx Elite

Deze klonk live vannacht erg goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg lekker nummer, mooie opbouw naar de climax :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje Gunz For Hire stijltje! Zeker lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat weer van de Frequencerz zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:30 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Leuke track van de Frequencerz, ben alleen niet zo voor die vocals :/


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de vocals juist wel lekker! En die midintro, pwoah dikke energie. Climax simpel doch effectief.
Lekkere track weer, vind de kicks erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:00 
 
Hardtraxxer

Heel vet :thumbup:


Socializerz schreef:
Fusionmania schreef:
Intro is zoals altijd bij Frequencerz gewoon motherf*ckkking baas. :cool:

GRUWELIJK

beetje jammer dat die vocals weer ergens anders vandaan moesten komen\

Deze track is zoooo baas :yay: :yay: :yay: ITS A BONFIYAH :worship:


Waar moesten ze vandaan komen en waarom is dat jammer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoop dat ze m snel gaan releasen want ik ben wel een beetje klaar met t wachten erop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockblitz schreef:
hoop dat ze m snel gaan releasen want ik ben wel een beetje klaar met t wachten erop...

Zo oud is hij nog niet eens :lol:
Net 2 en halve maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt lekker plaatje op vocals na !
Die screetches blijven geweldig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze tof op de climax na. Melodie is me iets te blij voor de rest van het nummer, want kan de mid-intro en vocals best waarderen. ^^
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks