Last edited by TheSoundOfHardstylez on 19 Aug 2012 13:37, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Melodie lijkt heel erg op een al bestaande.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt best vet! 
-
I
Hoor hem nu op b2s radio! klinkt niet slecht 
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Zal hij op Dirty Workz of Fusion worden uitgebracht?
Want zit te twijfelen of ik hem zou kunnen uploaden..
Gewoon geen risico nemen. Soundcloud link is toch prima?TheSoundOfHardstylez wrote:Zal hij op Dirty Workz of Fusion worden uitgebracht?
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Waar ken ik die melodie (voor een groot gedeelte imo) van? :O
komt me heeeeel bekend voor
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ja idd,Analoxx wrote:Waar ken ik die melodie (voor een groot gedeelte imo) van? :O
Gewoon een bestaande melodie waar ze 3 noten hebben verandert
-
J
Wat klinkt dit gruwlijk vet!
Hopelijk komt ie op Dirty Workz, dan verwacht ik hem best snel.
Hopelijk komt ie op Dirty Workz, dan verwacht ik hem best snel.
Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).
Haha bijna 1 op 1 kopieConzpiracy wrote:Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).
Moest ik ook meteen aan denken ja, lijkt er wel heel erg opConzpiracy wrote:Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).
Ik vind het nog niet echt boeiend. Denk dat het fusion wordt. Volgens mij zijn PP alleen ingehuurd voor de vocals 
Dakpan wrote:Haha bijna 1 op 1 kopieConzpiracy wrote:Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).
Best vet! Lekkere energie in die mid intro! 
Intro is zoals altijd bij Frequencerz gewoon motherf*ckkking baas. 
Mid-intro is goed te doen, climax is te doen, outro is ook goed te doen 
Eerste deel van de midintro is wel typisch Psyko Punkztomac wrote:Ik vind het nog niet echt boeiend. Denk dat het fusion wordt. Volgens mij zijn PP alleen ingehuurd voor de vocals
Klinkt goed! Zelfs de vocalen klinken wel aardig, de climax doet me alleen sterk denken aan geloof ik een 'oude' track van HHZ, kan er niet zo snel op komen welke..
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Bron : Twitter@Frequencerz wrote:Everybody is talking about the new track @psykopunkz & Frequencerz - Bonfire .. But it’s our new solo track called: Frequencerz - Burnin’
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Vreemd als het een frequencerz solo isLyst wrote:Eerste deel van de midintro is wel typisch Psyko Punkztomac wrote:Ik vind het nog niet echt boeiend. Denk dat het fusion wordt. Volgens mij zijn PP alleen ingehuurd voor de vocals
Klinkt het alsnog wel typisch Psyko Punkz om
Sterker nog, ik had de titel niet eens gelezen en dacht in het begin dat het om een Psyko Punkz plaat ging.
Sterker nog, ik had de titel niet eens gelezen en dacht in het begin dat het om een Psyko Punkz plaat ging.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Kijk eens 2 posts boven jeVik wrote:Frequencerz @ Twitter wrote:Everybody is talking about the new track @psykopunkz & Frequencerz - Bonfire .. But it’s our new solo track called: Frequencerz - Burnin’
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 16 hours ago
Voor de climax hoef ik het niet te doen, maar die intro en outro