Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Frequencerz

Track(s): Burnin’

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie lijkt heel erg op een al bestaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:29 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt best vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:43 
 

Hoor hem nu op b2s radio! klinkt niet slecht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:49 
 
Hardtraxx Addict

Zal hij op Dirty Workz of Fusion worden uitgebracht?
Want zit te twijfelen of ik hem zou kunnen uploaden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheSoundOfHardstylez schreef:
Zal hij op Dirty Workz of Fusion worden uitgebracht?
Want zit te twijfelen of ik hem zou kunnen uploaden..

Gewoon geen risico nemen. Soundcloud link is toch prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Waar ken ik die melodie (voor een groot gedeelte imo) van? :O
komt me heeeeel bekend voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:55 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Waar ken ik die melodie (voor een groot gedeelte imo) van? :O
komt me heeeeel bekend voor :P


Ja idd,

Gewoon een bestaande melodie waar ze 3 noten hebben verandert xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:59 
 

Wat klinkt dit gruwlijk vet!

Hopelijk komt ie op Dirty Workz, dan verwacht ik hem best snel. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).


Haha bijna 1 op 1 kopie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).

Moest ik ook meteen aan denken ja, lijkt er wel heel erg op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het nog niet echt boeiend. Denk dat het fusion wordt. Volgens mij zijn PP alleen ingehuurd voor de vocals :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Conzpiracy schreef:
Ik vind dat de melodie wat weg heeft van The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix).


Haha bijna 1 op 1 kopie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best vet! Lekkere energie in die mid intro! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is zoals altijd bij Frequencerz gewoon motherf*ckkking baas. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro is goed te doen, climax is te doen, outro is ook goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik vind het nog niet echt boeiend. Denk dat het fusion wordt. Volgens mij zijn PP alleen ingehuurd voor de vocals :huh:

Eerste deel van de midintro is wel typisch Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Zelfs de vocalen klinken wel aardig, de climax doet me alleen sterk denken aan geloof ik een 'oude' track van HHZ, kan er niet zo snel op komen welke..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:36 
 
Hardtraxx Elite

@Frequencerz schreef:
Everybody is talking about the new track @psykopunkz & Frequencerz - Bonfire .. But it’s our new solo track called: Frequencerz - Burnin’


Bron : Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:36 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
tomac schreef:
Ik vind het nog niet echt boeiend. Denk dat het fusion wordt. Volgens mij zijn PP alleen ingehuurd voor de vocals :huh:

Eerste deel van de midintro is wel typisch Psyko Punkz


Vreemd als het een frequencerz solo is -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klinkt het alsnog wel typisch Psyko Punkz om :P
Sterker nog, ik had de titel niet eens gelezen en dacht in het begin dat het om een Psyko Punkz plaat ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Frequencerz @ Twitter schreef:
Everybody is talking about the new track @psykopunkz & Frequencerz - Bonfire .. But it’s our new solo track called: Frequencerz - Burnin’

Kijk eens 2 posts boven je >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Voor de climax hoef ik het niet te doen, maar die intro en outro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gehoord op Dominator, was best aardig. Melodie lijkt inderdaad heel veel op LDMF..
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks