Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Shockblitz schreef:
hoop dat ze m snel gaan releasen want ik ben wel een beetje klaar met t wachten erop...

Zo oud is hij nog niet eens :lol:
Net 2 en halve maand


lang zat voor mij, ik kan niet meer wachten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bij die mid-intro lijkt het net of ik via skype gebeld word
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

Is hier al iets over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf


:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:40 
 
Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pffff hahahah lekker bezig. hier is nog steeds niks over bekend, ik vroeg het aan ze op penoze (1 dec) maar daar was geen antwoord op (schouders ophalend). jammer dit, wel we won't sleep weg geven en deze niet eens releasen. :slow: #duurtlang
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

delange schreef:
jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf

HAhahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2012 zijn er tot nu toe 34 releases uit gekomen en in 2011 42 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockblitz schreef:
jammer dit, wel we won't sleep weg geven en deze niet eens releasen. :slow: #duurtlang

Ja, want deze plaat is ook al zo oud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:26 
 

Oud niet zo, maar Fusion is een pauper label aan het worden met dat gerelease van hun met die 1-trackers en afentoe weken skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
bij die mid-intro lijkt het net of ik via skype gebeld word
afamsterdam schreef:
Is hier al iets over bekend?

jaa bleek helemaal niet gebeld te zijn, was het nummer zelf

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Past niet als onderschrift. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft goed hangen, erg aanstekelijk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 02:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

delange schreef:
bij die mid-intro lijkt het net of ik via skype gebeld word


fuck....
can't unhear xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:42 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:59 
 

De vocals vind ik irritant, maar voor de rest een heerlijke track :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Met name de mid-intro klapt er lekker op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:38 
 
Hardtraxx Newbie

release data?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Destroller schreef:
release data?


Is er (voorlopig) nog niet, waarschijnlijk eind januari...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 17:30 
 

Achja, hij komt er iig aan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Keer op keer op keer weer hetzelfde riedeltje. Schei daar maar eerst mee uit, want het wordt nu wel erg vervelend. Vocals zijn echt om te janken. De mid-intro is ook zo saai als wat. Het enige + punt aan dit nummer is de melodie. Die kan ik wel waarderen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks