Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Iemand telde deze 7 keer op Q-base xd Nieuwe Lose My Mind ofzo? Ik heb m nog nooit live gehoord haha.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Leuke plaat, maar het contrast tussen de mid en de climax is echt zoooo groot. De mid heeft een heerlijke drive, is best hard en gaat lekker door en die climax is zo blij als lose my mind, heeft weinig drive en gaat niet echt lekker door :P
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
G1LL wrote:Leuke plaat, maar het contrast tussen de mid en de climax is echt zoooo groot. De mid heeft een heerlijke drive, is best hard en gaat lekker door en die climax is zo blij als lose my mind, heeft weinig drive en gaat niet echt lekker door :P
Precies dit!

en hij werd vgm wel meer dan 5 keer gedraaid op Q-Base. Herhaling van sommige platen is niet erg mar meer dan 5 keer.. nee bedankt
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
dawasiknie wrote:Iemand telde deze 7 keer op Q-base xd Nieuwe Lose My Mind ofzo? Ik heb m nog nooit live gehoord haha.
Vanaf Decibel al mee doodgegooid ja.
N
Kan er niks aan doen, vind het gewoon een vette plaat. Tweede stuk van de midintro (zo uit mn hoofd) heeft echt wel een bak met energie, en de melodie neemt me best mee! :)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik blijf hem echt heerlijk vinden! :loving:
intro :love:
mid-intro :woot:
qlimax :thumbsup:
A
perfect nummer :worship: doet me beetje aan oudere hardstyle denken op een of andere manier
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 41 minutes ago
Wat een bak vol energie zit deze plaat zeg, niet normaal meer! :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gaat gratis uitgegeven worden bij 18000 likes bij Digital Punk en 20000 likes bij Adaro.
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
duurt niet heel lang meer hoop ik :p zou m best wel willen hebben.
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen May 2015
climax is niet helemaal mijn ding rest is het wel een lekker nummertje ;)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
G1LL wrote:Leuke plaat, maar het contrast tussen de mid en de climax is echt zoooo groot. De mid heeft een heerlijke drive, is best hard en gaat lekker door en die climax is zo blij als lose my mind, heeft weinig drive en gaat niet echt lekker door :P
Ben het mee eens. Mid-intro is fijn om op los te gaan, en de climax weer om stil staan en te luisteren :P . Al met al prima plaatje.