Vreemd, ik dacht net dat jij dit ook wel kon waarderen. Puur gebaseerd omdat onze smaken wel wat overeen kwamen.Oxbow wrote:Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind die allereerste Pavelow-tracks van Bas Oskam wel zwaar vet (B&R, Soundflip, Partypeople), maar dit soort spul vind ik te geforceerd-experimenteel, net alsof hij het erom doet om een beetje outside the box te produceren. Maarach zolang ze zoals ik al zei wel die sterke mainstream blijven produceren, vind ik het wel best.bRt_ wrote:Vreemd, ik dacht net dat jij dit ook wel kon waarderen. Puur gebaseerd omdat onze smaken wel wat overeen kwamen.Oxbow wrote:Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.
dit dus, ongelofelijk vet dit!Khadber wrote:Net gehoord op HWS. Bril-jant. Wat zit dit weer goed in elkaar zeg!
Futloze track. Heb het gevoel dat ze deze track geproduceerd hebben op een saaie grijze zondagmiddag met een kopje kamillethee erbij tegen de lichte keelpijn
Vind bijna alles wat ze de laatste maanden produceren wel vet, maar deze vind ik toch wat minder.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Vind dit niet de beste track van ze, ze waren goed bezig met Feel So Good en Break The Show, maar deze vind ik niet veel aan.
Dit doet me nou helemaal niks. Technisch zal het best goed in elkaar zitten, maar die melodie kan me niet overtuigen.
Dit hadden ze inderdaad wel eens wat serieuzer mogen nemen. Gelukkig zeggen ze het zelf al. Nee, dit is echt waardeloos.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
nice en dit is toch gewoon hs bpm XD?
weet niet wat iedereen loopt te zaniken zit helemaal geen downtempo stuk in de versie die in hws zit geniale plaat weer btw!
Aangezien ik net zie dat ik de eerste comment heb geplaatst en het daar over 130 en 140BPM had: er stond eerst een live-rip en het moet wel trager afgespeeld zijn in die versie, want zo doof ben ik nou ook weer niet. De versie uit HWS is gewoon 150BPM en hoewel 130BPM me kennelijk niet stoorde, vind ik hem op 150BPM ook lekker, misschien zelfs lekkerder.Wildstylerz wrote:nice en dit is toch gewoon hs bpm XD?
Last edited by Meph0 on 01 Dec 2012 13:01, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
In de LQ preview leek het alsof het op 140bpm geproduceerd was.TheAvENgER wrote:weet niet wat iedereen loopt te zaniken zit helemaal geen downtempo stuk in de versie die in hws zit geniale plaat weer btw!
Mwoah, leuke mid. Climax is wat blij..
ok mooi dan is dat nu toch de wereld uit ik zeg dit omdat ik nog steeds comments zag nadat de versie van hws er al opgezet waQlown wrote:In de LQ preview leek het alsof het op 140bpm geproduceerd was.TheAvENgER wrote:weet niet wat iedereen loopt te zaniken zit helemaal geen downtempo stuk in de versie die in hws zit geniale plaat weer btw!
Echt wat een baas is die Bas, wat een koning, nog nooit teleurstelling van Noisecontrollers gehad 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Cruelty wrote:Ik kan de brilliantheid niet ontdekken.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Wat een hoop gave sounds door elkaar, en het klinkt helemaal niet als een bij elkaar gedonderd zooitje. Er zijn er maar weinig die met zoiets aan kunnen komen, gelukkig is Bas er zo een
.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Nee.. dit doet mij helemaal niks.
Melodie pakt me niet, sounds spreken me niet aan en die kick ben ik ook niet weg van.
Valt me behoorlijk tegen, net als hun andere nieuwe tracks..
Melodie pakt me niet, sounds spreken me niet aan en die kick ben ik ook niet weg van.
Valt me behoorlijk tegen, net als hun andere nieuwe tracks..
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Vind het niks, zelfde verhaal als Sludge. Mist voor mij tempo.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Analoxx wrote:Cruelty wrote:Ik kan de brilliantheid niet ontdekken.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
climax is gewoon 150bpm en ik hoor de standaard NC Kick, snap niet dat sommige mensen dit geen HS vinden.
emmerick wrote:climax is gewoon 150bpm en ik hoor de standaard NC Kick, snap niet dat sommige mensen dit geen HS vinden.
Meph0 wrote:Aangezien ik net zie dat ik de eerste comment heb geplaatst en het daar over 130 en 140BPM had: er stond eerst een live-rip en het moet wel trager afgespeeld zijn in die versie, want zo doof ben ik nou ook weer niet. De versie uit HWS is gewoon 150BPM en hoewel 130BPM me kennelijk niet stoorde, vind ik hem op 150BPM ook lekker, misschien zelfs lekkerder.Wildstylerz wrote:nice en dit is toch gewoon hs bpm XD?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Beter komt hier snel een hq van..