Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:52 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer heerlijk origineel, iets wat bij de Noisecontrollers meestal niet ontbreekt. De track lijkt overigens
rond de 140 bpm te liggen, (of het ligt aan mij). Ik vind het iig helemaal geen verkeerde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gydo schreef:
laat ze alsjeblieft een andere alias geven aan dit soort tracks..


idd dit is toch veel te traag voor een hs plaat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:47 
 
Hardtraxxer

zou hier op een feest nou niet echt blij van worden, zo thuis als je rustig op de bank zit kan het er nog wel mee door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Klinkt weer heerlijk origineel, iets wat bij de Noisecontrollers meestal niet ontbreekt. De track lijkt overigens
rond de 140 bpm te liggen, (of het ligt aan mij). Ik vind het iig helemaal geen verkeerde track.


Helemaal mee eens.. :thumbsup:

maar de hierop volgende tracks mogen gewoon weer hardstyle zijn!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 10:10 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D


Waarom een andere alias. Deadmau5 maakt ook alles onder 1 alias (progressive, electro, dub step, techno) Als dit gewoon is waar de Noisecontrollers momenteel voor staan is dat prima toch. Is hun keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 10:43 
 

G1LL schreef:
Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D

Ja, daar zitten mensen op te wachten op een hardstyle feest. Mede omdat meer dan de helft komt omdat Headhunterz er staat en Noisecontrollers wel eens in Hard With Style gehoord hebben, en het een Q-Dance event is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ander subforum aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:

Waarom een andere alias. Deadmau5 maakt ook alles onder 1 alias (progressive, electro, dub step, techno) Als dit gewoon is waar de Noisecontrollers momenteel voor staan is dat prima toch. Is hun keuze.

Omdat op die manier deze onzin van hun Hardstyle gescheiden kan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Phase 2 schreef:

Waarom een andere alias. Deadmau5 maakt ook alles onder 1 alias (progressive, electro, dub step, techno) Als dit gewoon is waar de Noisecontrollers momenteel voor staan is dat prima toch. Is hun keuze.

Omdat op die manier deze onzin van hun Hardstyle gescheiden kan worden..


Dan hebben ze een andere alias, maar als hun toch vinden dat op dit moment dit de stijl van noisecontrollers is dan is het toch prima. Als ze dit willen draaien als noisecontrollers dan maakt het toch niet uit onder welke artiestennaam het staat.

Dat jij het niet leuk vindt is natuurlijk geen maatstaf. Dat de meeste het hier niet waarderen op een hardstyle feest natuurlijk ook niet. Hun bepalen zelf welke kant ze inslaan met Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk vind, ik heb gezegd dat ik het geen hardstyle vind. Net als alle andere dubstep tracks die geregeld in hun setjes voorbij komen tegenwoordig. Ik zit er niet op te wachten, en met mij een hele hoop anderen (op dit forum) niet.

Wat de rest van de spacebrillencommunity vind moeten zij lekker weten, ik geef m'n mening erover en ik vind het geen hardstyle en hoop het zo min mogelijk tegen te komen op een hardstyle feest.

Door een alias te creëren zouden ze deze verdeeldheid misschien tegen kunnen gaan, dat zij dat op dit moment niet doen en dat dat niet de 'weg is die de NC inslaan' heb ik ook gezien ja. Blijkbaar interesseert het ze vrij weinig dat er een groep is die niet op deze stromingen zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 23:10 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Blijkbaar interesseert het ze vrij weinig dat er een groep is die niet op deze stromingen zit te wachten.


Dat is dan alleen maar mooi toch. Betekent dat ze doen wat zij willen en niet luisteren naar anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In het geval van hun eigen muziek wel, maar het is niet aan hen om dit onder hardstyle te laten vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 11:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik vind dit maar niks.. laat ze maar gewoon weer hardstyle produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
mrazura schreef:
hooren

mrazura schreef:
fout

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Schopje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:30 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Schopje.


ahh, sorry :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:32 
 

Helden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gehoord op HWS. Bril-jant. Wat zit dit weer goed in elkaar zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een plaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Totaal geen 140 bpm of wat dan ook, lekker plaatje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een held is die Bas zeg, dit nadert perfectie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Niet mijn soort hardstyle maar ik kreeg echt dikke kippenvel :loving: :loving: :worship:

helden track
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:21 
 
Artiest

Erg nice! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Elite

Dit is werkelijk fantastisch Opnieuw zo geweldig geproduceerd, wat een baas!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks