G1LL schreef:
Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D
Waarom een andere alias. Deadmau5 maakt ook alles onder 1 alias (progressive, electro, dub step, techno) Als dit gewoon is waar de Noisecontrollers momenteel voor staan is dat prima toch. Is hun keuze.