Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Klinkt weer heerlijk origineel, iets wat bij de Noisecontrollers meestal niet ontbreekt. De track lijkt overigens
rond de 140 bpm te liggen, (of het ligt aan mij). Ik vind het iig helemaal geen verkeerde track.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
gydo wrote:laat ze alsjeblieft een andere alias geven aan dit soort tracks..
idd dit is toch veel te traag voor een hs plaat -.-
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
zou hier op een feest nou niet echt blij van worden, zo thuis als je rustig op de bank zit kan het er nog wel mee door..
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 11 days ago
BvG50 wrote:Klinkt weer heerlijk origineel, iets wat bij de Noisecontrollers meestal niet ontbreekt. De track lijkt overigens
rond de 140 bpm te liggen, (of het ligt aan mij). Ik vind het iig helemaal geen verkeerde track.
Helemaal mee eens.. :thumbsup:

maar de hierop volgende tracks mogen gewoon weer hardstyle zijn!!!
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
G1LL wrote:Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D
Waarom een andere alias. Deadmau5 maakt ook alles onder 1 alias (progressive, electro, dub step, techno) Als dit gewoon is waar de Noisecontrollers momenteel voor staan is dat prima toch. Is hun keuze.
A
G1LL wrote:Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D
Ja, daar zitten mensen op te wachten op een hardstyle feest. Mede omdat meer dan de helft komt omdat Headhunterz er staat en Noisecontrollers wel eens in Hard With Style gehoord hebben, en het een Q-Dance event is.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ander subforum aub.
Donateur
last seen Aug 2024
Phase 2 wrote:
Waarom een andere alias. Deadmau5 maakt ook alles onder 1 alias (progressive, electro, dub step, techno) Als dit gewoon is waar de Noisecontrollers momenteel voor staan is dat prima toch. Is hun keuze.
Omdat op die manier deze onzin van hun Hardstyle gescheiden kan worden..
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:
Phase 2 wrote:
Omdat op die manier deze onzin van hun Hardstyle gescheiden kan worden..
Dan hebben ze een andere alias, maar als hun toch vinden dat op dit moment dit de stijl van noisecontrollers is dan is het toch prima. Als ze dit willen draaien als noisecontrollers dan maakt het toch niet uit onder welke artiestennaam het staat.

Dat jij het niet leuk vindt is natuurlijk geen maatstaf. Dat de meeste het hier niet waarderen op een hardstyle feest natuurlijk ook niet. Hun bepalen zelf welke kant ze inslaan met Noisecontrollers.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk vind, ik heb gezegd dat ik het geen hardstyle vind. Net als alle andere dubstep tracks die geregeld in hun setjes voorbij komen tegenwoordig. Ik zit er niet op te wachten, en met mij een hele hoop anderen (op dit forum) niet.

Wat de rest van de spacebrillencommunity vind moeten zij lekker weten, ik geef m'n mening erover en ik vind het geen hardstyle en hoop het zo min mogelijk tegen te komen op een hardstyle feest.

Door een alias te creëren zouden ze deze verdeeldheid misschien tegen kunnen gaan, dat zij dat op dit moment niet doen en dat dat niet de 'weg is die de NC inslaan' heb ik ook gezien ja. Blijkbaar interesseert het ze vrij weinig dat er een groep is die niet op deze stromingen zit te wachten.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote: Blijkbaar interesseert het ze vrij weinig dat er een groep is die niet op deze stromingen zit te wachten.
Dat is dan alleen maar mooi toch. Betekent dat ze doen wat zij willen en niet luisteren naar anderen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
In het geval van hun eigen muziek wel, maar het is niet aan hen om dit onder hardstyle te laten vallen.
7 posts member since 2012
last seen Nov 2012
ik vind dit maar niks.. laat ze maar gewoon weer hardstyle produceren!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Solis wrote:
mrazura wrote:hooren
mrazura wrote:fout
:lol:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Schopje.
View on YouTube
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
bRt_ wrote:Schopje.
View on YouTube
ahh, sorry :)
J
Helden. :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Net gehoord op HWS. Bril-jant. Wat zit dit weer goed in elkaar zeg!
Hardtraxxer
72 posts member since 2009
last seen Apr 2017
wat een plaat!!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Totaal geen 140 bpm of wat dan ook, lekker plaatje! :loving:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wat een held is die Bas zeg, dit nadert perfectie!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Niet mijn soort hardstyle maar ik kreeg echt dikke kippenvel :loving: :loving: :worship:

helden track
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Erg nice! :loving:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Vind dat geëxperimenteer van ze helemaal niks. Zie liever weer sterke mainstream verschijnen ala Universe Was Born en So High.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dit is werkelijk fantastisch Opnieuw zo geweldig geproduceerd, wat een baas!