Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): Why So Serious

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed, maar ik kan even niet opmaken of dit nou 130 of 140 BPM is, maar ik vermoed, gezien de speedup in de outro, 130. Ik vind het iig niet storend dat het trager is. Ben benieuwd naar de sounds in HQ, bij Break the Show zijn al die geluidjes en lagen heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ook maar naar andere muziek verplaatsen? :lol:

Kom op zeg, gaan die gasten nog eens 'gewone' Hardstyle maken of blijft het down-tempo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict

Jammer hoor :/

Laat ze idd maar normale Hardstyle maken. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Saai, veel te standaard. En dat zeg ik niet gauw bij NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laat ze alsjeblieft een andere alias geven aan dit soort tracks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan er helemaal niks mee. Troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Waarom al die negatieve reacties? Ik heb er juist respect voor als ze innovatief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou, deze personen moeten ook maar uit de hardstyle scene verdwijnen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kutmuziek :lol: Hier kun je toch niks mee als je dit live hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je met mensen gaat hooren klappen dan weet je al dat er iets goed fout is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Why So Serieus? We cant take this serious!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt de vocal uit TDK?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
hooren

mrazura schreef:
fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict

Solis schreef:
mrazura schreef:
hooren

mrazura schreef:
fout


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Waarom al die negatieve reacties? Ik heb er juist respect voor als ze innovatief zijn.


+1, al twijfel ik wel of het soms niet beter is om een alias te gebruiken gezien niet iedereen open-minded is of kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
sjuul schreef:
Waarom al die negatieve reacties? Ik heb er juist respect voor als ze innovatief zijn.


+1, al twijfel ik wel of het soms niet beter is om een alias te gebruiken gezien niet iedereen open-minded is of kan zijn


Heeft niks met open-minded te maken.. Ik kan dit heus wel waarderen, alleen niet op een HARDSTYLE feest.

Ik ga naar een feest toe om hardstyle luisteren, en niet voor zulke muziek. Anders ging ik wel naar een ander feest toe.

Dus ik vind het best dat ze deze muziek maken. Maar draai het dan niet op een 'hardstyle feest'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zelfde discussie als die plaat met Showtek. Denk dat ik deze plaat echt wel kan waarderen, maar inderdaad niet op een hardstyle feest. Weet ook niet waarom Noisecontrollers dat zelf niet inzien dat ze dit gewoon onder een andere alias moeten maken. Zitten er überhaupt wel mensen te wachten op deze soort slow-it-down muziek op een hardstyle feest? Ik heb zo m'n twijfels.. Ook hier geld: creativiteit, originaliteit & diversiteit is goed maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, houd 't wel binnen 't genre hardstyle =D

En dus aan jou de eer om dit topic te verplaatsen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb deze gister ook gehoord. Vond hem echt heerlijk, het is niet iets waar ik heel hard op los zou gaan, maar ik kon het zeker waarderen als intermezzo van een set. Het is een zeer complex nummer, alleen daarvoor al respect voor de producer skills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:10 
 
Hardtraxx Elite

Allemaal leuk en aardig dat noisecontrollers met al die nieuwe tracks komen maar release dan ook een keer wat! digital age is echt by far het slechtste label dat er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Allemaal leuk en aardig dat noisecontrollers met al die nieuwe tracks komen maar release dan ook een keer wat! digital age is echt by far het slechtste label dat er is.

Kwa releasen ja, zelfs Scantraxx is nog 1000x sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:22 
 
Hardtraxx Elite

Intro is GEWELDIG! Zodra die kick erin komt in het tweede deel, vind ik het vreselijk. Zodra de sounds en de kick worden samengevoegd en het bpm weer gewoon 150 is is het ook GEWELDIG! Het idee van hardstyle op 130 bpm is waardeloos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, ik kan de track zeker waarderen en het klinkt redelijk goed. Het is wel weer zo'n heerlijke diverse en gecompliceerde track als Sludge / Break the Show. Ik vind deze echter wel een beetje te sloom gaan, het gaat meer richting dance ofzo.

In livesetje is het denk leuk als het niet te lang duurt en om even tussendoor te draaien, maar volwaardig nummer vind ik het niet. Verder wel heerlijke sounds. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Why so serious? omdat dit gewoon een kutplaat is :p
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks