E-rik schreef:
sjuul schreef:
Waarom al die negatieve reacties? Ik heb er juist respect voor als ze innovatief zijn.
+1, al twijfel ik wel of het soms niet beter is om een alias te gebruiken gezien niet iedereen open-minded is of kan zijn
Heeft niks met open-minded te maken.. Ik kan dit heus wel waarderen, alleen niet op een HARDSTYLE feest.
Ik ga naar een feest toe om hardstyle luisteren, en niet voor zulke muziek. Anders ging ik wel naar een ander feest toe.
Dus ik vind het best dat ze deze muziek maken. Maar draai het dan niet op een 'hardstyle feest'